Jump to content
FAS Goran

medarsky

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About medarsky

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/21/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zajecar

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16v 2002god
  1. Drugo nista nije pretrpelo od vecih ostecenja... Sve je u redu
  2. Ni meni nije jasno kako je uspeo tu da pukne I dalje sam zgranut i nepojmljivo mi je da mi je rekao da je ventil udarao u klip i da moze 'ventil' da napravi ovakvu stetu
  3. E ovako ljudi, sinoc kasno, po zavrsetku generalke, trazio sam klip od majstora i njegova ranija konstatacija da je pukao klip i da se odlomilo parce velicine nokta je bila, da kazemo 'mala' greska, jer sam se frapirao :o kada mi je pokazao klip. Naime, polomila se cela kosuljica tj cela strana. Evo i slika
  4. To si u pravu da niko ne moze da ti garantuje sta si kupio. Hteo sam ovom temom da skrenem paznju svim ljudima da vode racuna kod kog majstora voze svog ljubimca... Ja sam se iskreno napatio sa pronalaskom pravog majstora i ne mogu da kazem da sam ga nasao. Zasto?? Zato sto sam posle Delte otisao kod elektronicara koji ga navodno resava 100% i na kraju je izvadio brusilicu da mi sece auspuh :blink: Blagi uzas!!! Cak mi je taj kvar koji sam imao resio lik koji reparira ECU pogledavsi samo motor tj instalaciju oko motora... Opravka me je iskostala tricavih 44 ooo, ovde, a da ne spominjem koliko sam para bacio na razne dijagnostike i ostale majstore...
  5. Mislio sam na majstora u Zajecaru. Masinu/spravu za uzubljivanje je doneo iz bivseg ovlascenog servisa za fiat u Zajecaru Auto Bane group... Ako majstor nije bacioo klip slikacu ga i postaviti sliku ali za motor necu moci posto je danas radjena obrada glave
  6. Pogledao je. Cak je doneo spravu/masinu za uzubljivanje da bi bio siguran da je sve na mestu
  7. Turirao sam ga samo u voznji, ne na leru... Moja greska je bila u prethodnom postu posto asm u guzvi oko majstora pa ne znam sta pisem i sta citam.Izvinjavam se svima. Odvalio se komad od klipa, ne od osovinice, ne od klipnjace... To si 100% u pravu.
  8. Ne, naprotiv... Kada oduzmem gas tada se mnogo cuje da cuka... To cukanje se cuje u prvoj i drugoj brzini a u trecoj pri malom gasu. Kada drzim gas na 2ooo obrtaja u 4-oj brzini onda se nista ne cuje. Tada auto radi kao sat Ja bih odvezao auto kod dobroh majstora, kad bi imali ovde, za fiata ali nemamo u ovoj zabiti Najblizi je u Nisu - Nisauto
  9. Pa ja nemam iskustva u mehanici a majstor je rekao da je ventil udarao u klip i da ga je malo krivio pri radu sto je dovelo do pucanja Ee, sada, to cukanje se javilo kasnije, ne pre polaska na put Zajecar-Zadar, vec po povratku sa puta... Mozda je auto prezubio u toku voznje, ko zna... A i nisam ga nesto mnogo turirao, vec do 5ooo obrtaja... Samo je jedan klip pukao, tacnije pri dnu druge klipnjace parce velicine nokta na palcu ruke se odlomilo... Ja nisam majstor pa da znam sta i kako. Tako mi je receno da uradim i da postoji mogucnost da su se ventili pokrivili i da se tako ispravljaju jer su tanki Ovako, imao sam malih problema ranije oko auta pa sam isao u ovlascenje servise od Skopja, Kumanova pa do Nisa i Beograda - Delte naravno... Svi su oni 'cackali' po nesto pocev od hidropodizaca, ventila, spanera, motorne instalacije pa do rezervoara... Mnogo babica kilavo dete
  10. Servis Joja je u pitanju u Zemunu... Inace, auto nije bio pokazivao nikakve faze i stanje ostecenja, loseg rada itd... Cak je otac isao do Zadra i nazad i tom prilikom kad se vratio auto je zvucao kao traktor kad radi sto je meni odmah bilo sumnjivo. I da naglasim da sam iz Zajecara i najblizi servis mi je u Nisu ( koji je malo bolji i nesto vredi ). Otisao sam do svog mehanicara ovde i on mi je konstatovao da mi je motor malo prezubio. Da je motor malo prezubio ne bih mogao da ga vozim uopste. Vozio sam auto skoro nepunih mesec dana. Moj majstor je mislio da su se ventili iskrivili i da ga malo jace turiram kako bi ih ispravio. To sam ucinio i desilo mi se ono najgore. Na nepunih 30km voznje izduvao mi je svo ulje a ECU nije pokazivao nista. Nije ni izgubio kompresiju. Samo se taj zvuk pojacavao ( cak cak cak ) kao rad traktora. Odmah sam otisao kod svog mehanicara i resio sam da otvorim motor. Po otvaranju glave motora ustanovljeno je da je pukao 2 klip. Kada je pukao narisovao je stublinu i nasli smo parce klipa u dnu motora. Sva sreca pa nije napravio nikakvu drugu vecu stetu.
  11. Postovani forumasi i vlasnici fiat-ovih automobila, Ovom prilikom bih zeleo da javno, preko foruma, kritikujem nase majstore koji se ''razumeju'' u opravke fiat-a. Zasto?? Igrom slucaja sam pisao u nekim postovima da imam odredjene probleme sa fiat stilom i te probleme sam resio ''navodno'' do pre neki dan kada mi je zbog odredjenih mehanicara pukao klip i sada cu morati da uradim generalku motora koja ce me kostati kao Svetog Petra kajgana... Naime, zbog loseg namestanja kaiseva i uzubljivanja doslo je do pucanja 2 klupa i risovanja stubline i jos koje kakvih ostecenja koje necu da spominjem... Sada bih trebao da ulozim zalbu ili kako god znam i umem da nadoknadim stetu kod ''tog'' nazovi mehanicara zbog koga sam ostao laksi par stotina eura... VODITE RACUNA KOG MEHANICARA POSECUJETE
  12. Pozdrav svima, I nije neki problem u pitanju vec samo neznanje oko toga . Naime, posto sam non-stop na terenu a prozori uglavnom otvoreni i skupilo mi se dosta insekata u plastici koje stiti zadnje svetlo enterijera , hteo bih da zamolim nekog da objavi link sa slikama ili da objasni kako se skida zadnje svetlo/plastika u enterijeru, tacnije iznad klupe zadnjeg sedista ( svetla za zadnje putnike/suvozace ) . Hvala
  13. Hoce da se desi i ako su ti brizgaljke malo prljave. Meni se isto desavalo. Uzmi i njih ocisti. Meni fiat nije bacao gorivo na 3-em cilindru pa sam resio da ocistim sve i sad zvace asfalt
  14. Meni je ECU navodno repariran 2x i nakon dolaska iz Bg-a na putu se desilo da se auto ugasi na delic sekunde i nastavi dalje kao da nista nije bilo. Poceo je da mi se pali ASR failure, ALT. Failure, Lose connection... i nakon toga se auto ugasi na semaforu, raskrsnici ili kad hocu da prebacim u veci tj nizi stepen prenosa kad pritisnem kvacilo Rece mi majstor kod koga mi je auto bio skoro mesec dana da je mozda neki kontakt u pitanju ali sam danas bio na dijagnostici kod prijatelja u AMS i izbacio mi je gresku CAN Sad sta to moze da znaci nemam pojma, mada mi je rekao da je mogucnost softerske greske prilikom reparacije ECU-a tj da ima virus Kako je moguce to da auto ima virus??? Proverio sam mu sve kontakte, ocistio i naspricao sam vd sprejem i opet ista stvar... Mislio sam da proverim alternator ili akumulator posto jos samo to nisam... Molim za misljenje

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...