Jump to content
FAS Goran

galex

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About galex

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/05/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk2 1.2 8v TNG
  1. Postoji li stucanje u voznji prilikom malog gasa (recimo prelaz preko lezeceg u drugoj brzini),pa ubrzavanja (pritiskanja papucice gasa)?
  2. Evo i seme na koju je mislio crnisale... P.S.ima li neko iskustva oko podesavanja mape za STAG plinske uredjaje?
  3. Sreca da nam je plin jos prihvatljiv za novcanike....
  4. Samo nemoj kod najjeftinijih. Salu na stranu,ima ih dosta za preporuku. Ja sam konkretno kod Rasica ugradio tomaseto/stag (isti motor samo sa 60KS) i slatko se vozim (redovan servis na svakih 10.000 km i nemas problema). P.S.kako se nosi tih 65KS sa povecanom tezinom (u odnosu na punta mk2)?
  5. I tako ti ja u ove hladne dane zateknem limenog ljubimca sa obesenim desnim uhom,tj.retrovizorom. Verovatno je i hladnoca uslovila da plastika bude dodatno krta,ali kako god - retrovizor polomljen. Uglavnom resim ja da vidim sta je ostalo od polomljenog,pa tek onda krenem u nabavku novog. Skinem retrovizor po gore pomenutom uputstvu,skinem onu rebrastu gumu,i zakljucim da je plastika pukla na dva dela. Ima sitnih krhotina plastike,ali zanemarljivih u sastavljanju polomljenih delova. Odlucim se da pokusam (privremeno) sastaviti ta dva dela lepkom,a zatim iste ucvrstiti srafovima postavljenim poprecno na pravac pukotine. Ja sam ih zagrevao na zaru,ali verujem i da bi ringla `zavrsila posao`. Znaci,ugrejem dobro srafove,i onda ih utopim u plastiku.I tako 5-6 komada srafova i gle cuda,retrovizor ponovo ima cvrstini da se bez problema moze `lomiti` napred-nazad. Podmazem onaj metalni prsten (da manje zapinje kad se uvlaci retrovizor ka unutra),vratim rebrastu gumu nazad i tako mi ostade neki dinar za kavanu. Nadam se da sam nekom pomogao.Slike ce valjda bolje objasniti postupak reparacije.
  6. Ovom idejom da se na mesto prednjih maglenki stave LED-ovke se i ja vodim.Povezes sa pozicijom i milina(za voznju u toku dana).Jedina izmena da je mozda bolje staviti jednu LED diodu veceg precnika - 20mm (vise lici na socivo kratkog svetla mk2a).
  7. @petricz Reklo bi se da sema `pije vodu`(klasika sa MAX232),ali koji softver koristiti za STAG4,npr?
  8. Banetv,hvala jos jednom. Da,potvrdio sam danas da direktnim povezivanjem na serijski port FES radi bez problema,dok sa adapterom USB/serial nece da se konektuje na ECU. Da,sad kad malo ovladam materijom,verovatno ce slediti nabavka nekog ELM-a. P.S.Video sam koja je greska u pitanju (lambda sonda),obrisao je,pa cu pratiti sta se dalje desava.
  9. Evo da se i ja `uguram` sa svojim postom. Dragoslav,30 godina,resen da nauci nesto vise o svom mk2 8v.
  10. Evo i ja da se malo prikljucim ovoj zanimljivoj temi. Dve noci zbog Vas lezem posle 01h. Dok sve natenane procitam... Elem,moj problem je krenuo pre 3-4 dana sa pojavom sijalice check engine na instrument tabli. Na svu srecu,Zunto se kotrlja i sa to malo narandzaste boje. E sad pitanje (prvenstveno za Baneta)-resio sam da napravim adapter sa semom koja se nalazi na prvoj strani (elektronicar sam,pa mi se vise svidjala varijanta da sam nesto majstorisem),ali imam jednu nedoumicu. Imam laptop/desktop sa serijskim RS232 portom-tu sam miran.Verziju FES-a (2.5) sam download-ovao. E sad,intersujem da li ce taj adapter raditi na laptopu koji ima samo USB portove (naravno sa adapterom USB/serial)? Da li je to mozda neko probao? Po teoriji to bi trebalo da radi...naravno sa odgovarajucim podesavanjem tog USB/serial porta. Jos jednom hvala na odlicnoj temi i na medjusobnoj tolerniciji u ovim prepiskama.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...