Jump to content
FAS Goran

kizami

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About kizami

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    belgrade
  1. sad sam sto posto siguran da kad auto upali nakon 2-3 sek pocne leptir gasa da se otvara ,cuje se da vuce vise vazduha i tad se ugasi.drugi put isto tako ,treci put upalio bez problema.to otvaranje leptira se vidi golim okom merio sam otpor motrica na klapni gasa i on je 13oma
  2. dal grande punto 1.2 imam aktuator minimuma? i gde stoji
  3. provalio sam da mi je solenoid ventil za iskoriscenje benzinskih para non stop otvoren, ne znam zasto
  4. sad kako je malo zahladnelo pali iz treceg puta
  5. zna li neko kako radi solenoid ventil za iskoriscenje benzinskih para na mom grande puntu .tacnije ,kada treba da bude otvoren a kada zatvoren..
  6. nemam pojma, ne mogu da nadjem majstora koji to moze da resi, auto se isto ponasa, sad ga vozim i na plin
  7. auto vec poslednjih 10 dana pali iz prve samo sto se zna nekad i ugasiti kad upali ,da su dizne mislim da nebi ni palio iz prve,mozda tj, ne znam dal mozda moze kad ostoji da se gorivo vrati u rezervoar a creva se napune vazduhom pa ujutro kad ga palim mozda u sistemu ima i benzina i vazduha pa se zato gasi
  8. isao sam kod gorana kaze sve uredu,proverio sam plinsku mapu i ona je u redu ,videcemo sta ce biti dalje
  9. jutros auto upalio iz drugog puta stavio sam unimer na akumulator,12.15 v ,burazer daje kontakt 11.75 v ( svetla bila upaljena ),ali pre svega toga sam skinuo poklopac tj filter motora da bi mogao da vidim klapnu gasa .primetio sam da kad dam kontakt leptir se na trenutak otvori i odma zatvori, zuji nesto jos par sek.i prestane zatim upalim auto i vidim da se leptir polako otvara ( pomeranje nije bilo vise od mozda 2-3 mm ,na oko vidljivo pomeranje ) i tad se auto ugasio.prvo je poceo da se trese i onda se ugasio .drugi put dajemo kontakt ,leptir isto otvori zatvori,zuji malo ,verglam ,upalim i leptir se ne pomera uopste i motor radi kako treba. 1. dal je problem mozda napon akumulatora, mada ne verujem 2. klapna gasa 3. neki senzor koji daje signal klapni gasa pa je taj senzor otvara 4. ili nesto deseto
  10. stavicu unimer na akumulator ujutro pa da vidim sta ce pokazati, ne znam sta mi je ciniti
  11. ma pumpa radi,kad dam kontakt pumpa se cuje,zaverglam,upali odma ali nakon 3-4 sek.cujem u istom trenutku kako se auto gasi i pumpu koja radi isprekidano.evo sad sam probao cim sam upalio auto da mu dam malo gasa ali on jje poceo da se gasi i isto cujem pumpu koja radi isprekidano samo u tom trenutku.uradicu test,spojicu neku sijalicu na dovod pumpe pa da vidim da kako radi .Pomislio sam da mozda nije i klapna gasa . ne znam dal da probam sa plinom da ga palim ,Goran rece da ga malo vozim na benzinu.
  12. nesto razmisljam dal se mozda gasi zbog bogate smese
  13. jutros upalio radio 3-4 sekunde i ugasio,upalio iz drugog puta.kad je poceo da se gasi prvi put cuo sam pumpu za benzin kako radi isprekidano
  14. evo sad sam palio i upalio auto iz prve,problem lezi verovatno u map senzoru ili diznama,siguran sam.Goran je samo to cistio ,doduse i klapnu gasa ali mislim da nije ona.da li mozda da stavim neki filter pre dizni u slucaju da mozda pumpa gura prljavstinu u dizne pa da to zajebava setio sam se da je u casopisu SAT revija ( ili vec kako se zove )bilo nesto o polovnjacima i njihovim problemima i secam se nesto je pisalo za grande punto problemi u sistemu napajanja gorivom ali ne znam tacno sta je problem, da neko nije mozda procitao to?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...