Jump to content
FAS Goran

dragan.pb

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About dragan.pb

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    uzice
  1. i ja od jutros imam taj problem,odnosno pucketanje u tom granicnoku.Dosao sam do njega ali nazalost nisu se popustili safovi vec je u vratima pukao onaj lim sto ga drzi. da lineko zna kako to resiti? hvala!
  2. Resen problem,nov regler nije bio ispravan,pa je morao na reklamaciju.Sada puni 14,2 na leru sa ugasenim svetlima.
  3. nije punio nikako ni posle zamene,a za stator ne znam.a koje su to dve tri stvari na koje pbratiti paznju i kako?
  4. Dragi prijatelji,vec par dana imam problem sa punjenjem koji ne mogu da resim. Naime pre par dana mi se desilo ujutru da ne mogu da upalim auto,ja pomislim akumulator posto je bio u garanciji reklamiram ga,oni u servisu kazu samo prazan,ostave da ga pune a meni daju da koristim njihovu test bateriju dok ne rese problem. Ja postavim tu njihovu test bateriju upalim ono gori lampica od alternatora, ne puni, cim skinem klemu gasi se. Oteram auto kod majstora promeni nov regler 3700 din,on opet ne puni. Onda promeni nosac dioda on opet ne puni. Moze li mi neko pomoci sta dalje da uradim, sta da promenim a da on pocne puniti. Hvala unapred...
  5. U prvim postovima ove teme je bas lepo objasnjeno kako resiti ovakve probleme. Ja sam zahvajlujuci tim postovima resio svoj identican problem, radilo se o losim kontaktima na satu, rasklapanje i pazljivo sirenje onih kontakata na satu i problem resen.
  6. Radio ti se pali i svira kada das kontakt verovatno zato sto ga ne ugasis predhodno kada ugasis vozilo nego se on sam ugasi kada skines kontakt.Probaj da ga ugasis na prekidacu pre nego ugasis vozilo i onda sledeci put kad das kontakt nece ti se paliti dok ga opet ne upalis na prekidacu,a ako ti se to ponovi onda ti verovatno nevalja prekidac za uklj-isklj na samom radiju.
  7. molim vas da mi neko objasni kako bezbedno da skinem volan i aerbag na fiatu bravo,da bih ocistio kontakte na ablenderu posto sam ostao bez dugih svetala. Procitao sam da je uzrok do tih kontakta ali nigde ne pise kako skinuti volan i aerbag.hvala vam unapred i molim za brz odgovor jer mi je hitno!
  8. slazem se,samo sto niko jos nije rekao bas ni jedan uzrok tome variranju da bih pokusao to da otklonim, svi kazu ne treba to tako,a niko ne kaze zbog cega se to desava.
  9. sve je to OK sto ti kazes,saglasan sam sa tim,ali citam gore kazes da kad se upali neki potrosac kad je motor hladan ler ide gore,meni ne nasuprot toga ide malo dole,i kad ga tek upalim neradi na vecim obrtajima kako kazes vec na istim kao kad je vruc,oko 850,samo sto hladan malo varira u smislu da ih malo spusta pa vraca na normalu,znaci nikad ih ne povecava,a uz to prosle zime je radio konstantno na 850 bez obzira na spoljnju temperaturu.Nekazem da se plasim toga vozim ga normalno,ali me nervira i rado bih to vratio u normalu ako je to nekako moguce
  10. Druze mozes li mi samo objasniti gde se nalazi onaj kljucar u Uzicu sto si ga pitao da ti nareze kljuc za Bravu, ili ako imas njegov broj. Subra ako bog da dolazim u Ue pa sam hteo da narezem kljuc za punta. Hvala

  11. ljudi bas me nervira ovo variranje obrtaja na leru u ovim hladnim danima.varira nekih pedesetak obrtaja pet sest minuta dok se ne zagreje malo a onda ok stoji na 880.cini mi se da je iz dana u dan sve izrazenije variranje pa me nervira,sipao sam wirt za dizne ali nista.Ima li neko ideju sta da proverim u cemu bi mogao biti problem?
  12. drugari,primetio sam u zadnje vreme na mom bravu jtd kapi ulja na ivici menjaca kod levog tocka.Ja prvo mislio da mi curi iz menjaca i nisam nista dirao jer tu nebi bilo pomoci bez skidanja menjaca,kad ono srecom neki dan pogledam curi ulje za upravljac,tacnije cev koja vodi ulje u onu cev ispod branika (mislim to mu je kao neki hladnjak) i vraca se prema pumpi,e tu iznad interkulera izmedju te cevi u braniku i al.cevi prema pumpi ima prelaz od gumenog creva selnovan cini mi se onim presovanim selnama. Ja sam mislio da je selna popustila i nekako sam pored te postojece stavio jos jednu ali opet pod pritiskom vlazi. Ima li neko ideju kako to resiti i u cemu je problem,sta da uradim i kako jer je prilaz skroz kilav?
  13. drugari meni se sa ovim hladnim danima pojavio jos jedan problem,kada ga upalim pored tog trenutnog smanjenja obrtaja desava mi se dok se ne ugreje da skala obrtomera vibrira za nekih par milimetara gore dole na leru,a potom stoji na normalnim obrtajima kada se zagreje. sta bi to moglo biti?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...