Jump to content
FAS Goran

Makedonac

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Makedonac

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/01/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Makedonija

Contact Methods

  • Yahoo
    stefantuturevski@yahoo.com

Previous Fields

  • Garage
    punto 94 god. 1.1 55

Recent Profile Visitors

1783 profile views
  1. Pa rekao mi je da koristi TEXA neka italjanska i kaze da je dobra pa sad ne znam. Najbolje je da smenim sondu i taj termo senzor pa da vidim kako radi masina i dal ce se pojaviti ta lampica. Koji moze biti uzrok pojavljivanje lampica kao dizna.
  2. Moras videti da li na niskim obrtajim duva ti hladno a na visokih duva toplo, ili ako na leru duva hladno a kad krenes preko 60 duva toplo onda je ili vazduh u sistemu ili dihtung glave.
  3. Pa kaze mi da greske moze da procita ali kad stisne na polje parametars dobija jedan okvir sa parametre ali prazan nma nikakve brojke. Jedan prijatelj mi kaze da ima neki kod i samo kad utipkas kod mozes da mu vidis parametre. :question: A da probam da smenim lambda sonada i onaj senzor sta se nalazi na usisnoj. Mozda ce se lampica izgubiti i motor ce da radi bolje. Sad kao da mu opadaju obrtaji.
  4. U vezi punto 1.1 94 god. kad motor postigne radnu temperaturu pali se lampica ona sta lici na diznu. Bio sam na dijagnostiku i dijagnosticar kaze da senzori sta su na motor su sve OK ali nemoze da pristupi u samom ECU da mu otcita parametre. Kaze mi da nevalja neka vrska kako on kaze postoje dve K i L i jedna bila da otcita greske na motoru a druga je bila za samom ECU. Kaze mi da nadzem isti ECU, ja nadzem i opet dodzem kod njega i opet isti problem. Dok sam imao stari ECU kad motor dodze na radnoj temperaturi pojavi se lampica sta lici na diznu i pocinje da gusi kao da mu fali benzin, a sa ovaj drugi pali se lampica ali nema gusenja. Dal mozda zna kako da resim ovaj problem.
  5. Ok shvatio sam ali mislim da to zupcenje motora ima uticaj na potrosnju ako ne bude dobro nastelovano. Mozes li mi reci kako to treba da bude jer ja sam procitao da to treba da bude 10 stepena +- 3. Da li je to Ok ili nije?
  6. To je kad montiras rebrasti kajs, znaci zamajac ima belegu i da bude na 10 stepena +-3 ustvari to je pozicija radilice, sajbnu od bregastu isto da bude na belegu i to ti je to. Valjda ne mozes tek tako da stavis rebrasti kajs. I to imalo neka veza sa paljenjem. To pise u Haynes fiat punto. Pozdrav........
  7. Imam punto 1.1 94 8v. Pred neki dan sam smenio dihtung glave posto je bio povredzen kod onaj celicni prsten i ulazio je antifriz u cilindar i auto je trzalo, pomalo gusilo svetila je lampica ona sta lici na diznu sve na svemu kao da mu nedostaje goriva, sva sreca sto nije pomesalo ulje i vodu. Smenio sa dihtung, rebrasti itd. palim auto i sve Ok. Radi dobro ne sveti lampica (diznu)ali kad motor postigne radnu temperaturu on pocinje da gusi a hladan ide ko strela. Dal neko zna u cemu moze biti problem jer je isti siptom kao i ranije dok je bio skinut dihtung ali tada sam nemao parno u auto a sada imam i sudeci po tome mislim da nije opet dihtung vec nesto drugo.
  8. Mislim da treba da se nasteluje pozicija na radilicu i bregastu tako da kod zamajaca ima neke stepeni i nasao sam u neku literaturu da treba da bude na 10 stepena +- 3 i normalno sajbnu na bregastu da bude na belega. Tako da komjuter to ne moze da uradi vec on regulise neke svoje parametre.
  9. Moze li mi neko reci kako se steluje palenja kod Punta mk1 94god. 1.1 8v. Vidim da kod zamajaca ima neke brojke (0, 5, 10 ,15) i belega i kako to sve da uskladim sa rebrastim kajsom. Pozdrav.......
  10. Moze li mi neko reci koliki treba da bude zazor ventila na punto 1.1 94 god. 8v.Kako je kod usisnih a kako je kod izduvnih?
  11. Ne znam u cemu je problem, kad upalim auto radi dobro tek kad malo zagreje pocinje da trokira kao da mu nestaje benzin pa kad krenem u voznji on malo zagusi pali se lampica sto lici na diznu i onda je dobar nema nikakvih problema. Dal je mozda u pitanju struja ili benzisku pumpu. Pre toga imao sam vriranja obrtaja, smenio sam monopoint pa sad je doslo do ovoga. Dal mozda zna neko da mi pomogne.
  12. Bio sam na dijagnostiku i nije pokazalo nikakvu gresku niti da ima neki problem oko senzora. Jeste, kad upalim svetla on malo zatrokira i mislim kad tek zagreje pocinje malo da gusi pa onda se pali lampica-dizna i auto ide bez ikakvih problema ali svetla i dalje zmigaju onako neprimetno. Alternator jos nisam izmerio koliko puni, uradicu to ovih dana. Ili je neka masa oko zicama ili alternator ili benziska pumpa, posto sve drugo oko monopointa i te senzora sam proverio i nije imalo probleme. Ostaje jos ovo da proverim. Nadam se da cu resiti problem. Svaki savet bi mi dobrodosao.
  13. Danas kad sam upalio auto radilo je dobro, i kad sam upalio svetla auto je pocelo da trokira.Vozio sam neki 500 metara i pocelo je da gusi kad upali se lampica ona sta lici na diznu i auto je naglo primio i nemalo je problema ali i dalje sijalice na instrument tablu su zmigali onako neprimetno. Sumnjam da je benzisku pumpu zapusena i da vuce mnogo struje pa zbog toga moze i trokira i svetla zmigaju. Moze li mi neko dati savet ako je imao vakav problem jer dosao sam do nervnog sloma
  14. Kad skinem poklopac filtera znam da sa strane ima step motor i senzor leptira gasa, pred diznu ima jedan regulator i taj sam otvorio i ima neke federe. To mislim da je ok. Kad sam vadio mono point video sam na usisnoj grani sa desne strane da ima neki dzek mislim da je neki senzor pa moguce da taj radi neke zaebancije. Mislim da je neka mala sitnica ali velika zaebancija . Sta jos moze da bude osven step motora, senzor leptira, regulator pritiska itd. Ima li veze benzisku pumpu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...