-
Content Count
65 -
Joined
-
Last visited
About iDentist
-
Rank
Regolari
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Beograd
Previous Fields
-
Garage
Punto MK3
Recent Profile Visitors
2150 profile views
-
Ciscenje sistema hladjenja? Skoro sam morao opet da zamenim termostat i kada sam ga skinuo imam sta da vidim - pun rdje i kamenca! Iz creva izlazi braon voda. To sam isprao vodom ali sam siguran da je ostalo jos u sistemu, jer je prilikom ozracivanja iz cepova opet isticala braon voda (ne crvena). Kako se cisti sistem od svog tog djubreta i zasto se to uopste stvorilo?
-
A nisu dizne ili klapna gasa? Sta u tom slucaju ako je do "bolesti"?
-
Pocelo je da mi se desava da na Putnu (1.2 MK2b, 2004., benzinac) prilikom davanja gasa nece da povuce svom snagom nego se "gusi", slabo povuce, trokira... Ali samo nekada, ne uvek. Ponekad se desi da se oseca uzasan "kiseli" smrad iz auspuha, a moguce da je i izbacio neku tecnos iz auspuha (nisam siguran da je od mene samo sam video fleku na betonu). Kazem ne uvek, nego samo po nekada... Sta mi je ciniti?
-
Sredstvo za popravku grejača na zadnjem staklu?
iDentist replied to iDentist's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Ne radi mi samo jedna linija... -
Da li neko zna kako da resim problem da vrata uopste nemaju granicne polozaje nego moram rukom da ih pridrzim da se ne otvore skroz i ne zveknu auto pored?
-
Da podelim kako sam ja resio problem sa sedistem: PROBLEM: Kada podignem rucku za obaranje, obara se sediste ali ne klizi. Sklizne kada po obaranju u napred, drugom rukom malo zadignem polugu ispod sedista koja sluzi za pomeranje napred - nazad. RESENJE: Skine se plastika sa unutrasnje strane sedista na kom imate problem (plastika kod rucne). Dva zvezdasta srafa (ne krstasta!). Kod Punto MK3 (MK2b), nije tesko, jedan bocno do rucne drugi pozadi ispod plastike. Zatim ravnim srafcigerom skinete kruznu plastiku u koturu koji obara sediste, a posle i sam kotur koji je na zabice. Pre skidanja plastike sedista mozete a ne morate olabaviti sraf za kacenje pojasa (velicina ovog srafa je ona kao za felne). Nema potrebe skidati sediste ni tapacirung. Imate pregled na sajlu i mehanizam. Kod mene nista nije puklo ali kao da se olabavilo pa je trebala kraca sajla. Mehanizam je obarao sediste ali da bi skliznulo potrebno je da se malo zadigne rucka ispod sedista za pomeranje napred - nazad. Otkaci se feder napred i izvuce se zica pozadi. Prvo sam pokusao da iskrivim zicu kako bih je skratio, zato je isavijana na slici. Nije bilo dovoljno. Onda sam vezao sajlu u cvor kao sto vidite, vratio nazad i radi kao iz fabrike! Ako kupujete novu sajlu evo kako izgleda ceo sistem. Samo sto sam ja vezao u cvor i iskrivoi je Inace mislim da moze i pomocu sajle za bajs. Vracanje zice je prvo pozadi kroz otvor a onda napred nategnuti. Ako ne mozete da nategnete zicu da je zakacite, usidriti sediste i oboriti ga u nazad sto vise. Tako se sajla priblizava mestu kacenja. Godinama mi je stajalo pokvareno danas sam odlucoo da ga pogledam sam i zavrsio za pola sata sa sve skidanjem i vracanjem plastike. Nista novo nisam kupovao.
-
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji
iDentist replied to Bruno's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Je l mogu to sam ili moram u servis? Gde sta kako da to otvorim i pogledam? -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji
iDentist replied to Bruno's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Izvinjavam se, 1.2 benzinac -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji
iDentist replied to Bruno's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Od pre neki dan mi se desava kada dajem gas (ne pun) da auto neprestano trza, stuca. Da opisem slikovitije mada znam da to nije u pitanju: kao npr da ne vuce benzin nego nailazi na mehurice i tada ne vuce kako treba. Kad nagazim na papucicu malo vise ne desava se. Nikakva lampica se ne pali, corbe ima dovoljno, nisam sipao nista sto vec ne sipam godinama. Sta moze da bude?
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".