Jump to content
FAS Goran

230

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About 230

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/01/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Semberija

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 155 1.8TS, Lancia Lybra 1.8, Fiat Punto 1.2 8v
  1. Kada su izmene u pitanju, tako su i rekli: za Evropu ide model koji će nositi oznaku Lancia, sa prerađenim vešanjem, koji će se prodavati i u Velikoj Britaniji, ali ne kao Lancia, već kao 300C. U ostatku sveta, kao i u Americi, će se prodavati samo 300C varijanta sa originalnim vešanjem, što znači da ime Lancia ostaje samo za evropsko tržište.
  2. MAF se dosta razlikuje od verzije sa dizel motorom, ali čačkajući oko njega smo naišli na jedan konektor koji je bio labav, čini mi se da je problem rešen, sad vuče dosta bolje, ali nisam imao vremena da je spajamo na dijagnostiku, do petka ćemo i to završiti pa ću onda znati da li je problem rešen...
  3. Hvala svima, odoh do radionice da vidim šta ćemo... Krećem od MAF-a.
  4. Motor je konačno sklopljen, zamenjen je i set kvačila, staro je bilo pri kraju, a sada kada se priključi na dijagnostiku izbacuje grešku modulator usisa... Slabije i vuče, gada dam gas pri nižem broju obrataja, zaguši se. Check lampica ne gori, grešku izbacuje samo kada se priključi na kompjuter... Od kada je sklopljena (petak), prešao sam oko 600 kilometara (Do Banjaluke i nazad), i baš se primeti da slabije vuče... Zna li ko šta je modulator usisa i kako se boriti sa njim?
  5. Dok nije prolupala vukla je savršeno. Kasnije nije uopšte imala snage. A što se tiče uzroka, najverovatnije da je za sve kriv karter koji je udaren pre oko 2 meseca. Bio je pukao i dosta ulja je iscurelo, ali ipak ne toliko da se upali lampica. On je odmah zavaren, i više nije puštao ulje, ali eto šta se desilo nakon 2000 KM. Sa pozitivne strane, ništa drugo, osim ležajeva, nije stradalo.
  6. Tada su koristili znak koji je jako sličan ovom novom plavom, samo što je bio crveni... Ako ti baš smeta možeš malo da modifikuješ novi logo, i da dobiješ jedan jako sličan starom, koji bi verovatno potpuno sakrio udubljenje.
  7. Jako lepo urađen, svaka čast. Samo jedna zamerka, nije li Fiat tih godina koristio drugačiji znak? Još da mu nabaciš one hromirane ratkapnice, i to je kraj priče
  8. Sreći mojoj kraja ne bi bilo, da je u pitanju varijator, ali nije. Dobio sam zvaničnu potvrdu da su stradali ležajevi radilice, tj. da je definitivno prolupao motor. :wallbash: Sada slede obrade, specijale, zamene, znate kako to već ide... Nemam ni blagu predstavu koliko će sve koštati još uvek. A motor se gasio zbog opšteg gubitka snage, servo je bio dovoljan da ga uguši.
  9. U subotu mi se ženio dobar prijatelj, i sve je bilo izuzetno, osim jedne male nezgode. Prolupao mi je motor u Lybri. Normalno se pali, normalno radi na leru, normalno radi do 2000 obrtaja, ali preko zvuči kao da neko udara čekićem ispod haube. Kad se namota volan, ako je u leru, ugasi se. Čim se venčanje u crkvi završilo, odvezem auto kući, sve onako lagano, do 2000 rpm, vratim se na svadbu, i momački nastavim da slavim sa hajducima, šta sam drugo mogao... Sad je u radionici, videćemo šta će biti.
  10. Error, ja bih došao iz Bijeljine da nabacimo 4300K Lybri na kratka, koliko unapred moram da ti se najavim i ima li kakvih komplikacija oko ugradnje (tipa kompjuter povileni i sl.)? Hvala!
  11. Za po gradu, više mu snage i ne treba, a za dalje imam ove sa malo jačom ergelom, a Alfa ima i plin... Jedino što sam se skroz odvikao od auta bez klime, sad je prva stvar kad uđem pravljenje promaje, pa onda sve ostalo A ovo za Fiat, i meni je na um palo, mislim da bi stvarno bio red.
  12. Alfa 155 i Lybra su dobile pojačanje kojim će se boriti sa gradskim gužvama i manjkom mesta za parkiranje. Punto je 2000. godište, 1.2 8v, ELX, sa par sitnica koje je potrebno doraditi (centaralni otvori za ventilaciju, izgledaju ok, ali ne mogu se usmeriti, mislim da ću morati da menjam , plastika oko cd plejera ne naleže baš u milimetar , ručica menjača škripucka , par ogrebotina na kaseti ispred suvozača , par ogrebotina na limariji, i loše zadnje gume, za razliku od prednjih koje su nove). Ostalo je sve OK, malo se problem navići pri parkiranju u rikverc da se auto sme primicati sve dok zadnji prozor skoro ne dodirne prepreku
  13. 230

    Lancia i Top Gear

    Neee, po mišljenju publike Alfa je bila 4. Isto tako, kako reče Džeremi, od 350 000 000 gledalaca samo 9 je glasalo za kompaniju koja je pobedila po izboru emisije. Po izboru gledalaca pobedio je Ford, ali šta narod zna, bitno je ono što su odabrali stručnjaci...
  14. AMD Phenom II X2 550 Black Edition 2 GB Kingston HyperX DDR2 8500 MSI GeForce 9600 GT 512 MB DDR3 Na Win7 bi cifre bile još veće, ali neka Viste još koji mesec Problem je što mi je Vista na starom disku, koji je mnogo lošiji od novog diska koji koristim za pohranu podataka, kada pređem na Win7 sve će doći na svoje, a do tada će 9600GT biti zamanjena sa GTX260

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...