Jump to content
FAS Goran

MATILDA

Members
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

About MATILDA

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne znam da li ste videli poruku, ali evo da ponovim jos jednaput, Auto vuce daleko bolje nego kada je prikljucen protokomer, posto radi sa default vrednostima kada se iskljuci protokomer, s tim da kad tako vozim pri vecim brzinama(100,120 km/h) oseca se da nema to ubrzanje vise . Samo da naglasim da sam u prvom postu napisao pogresno, da bih mogao da vozim auto nisam iskljucio MAP vec MAF senzor ( protokomer). Pa sam u narednim post-ovima pisao o vrednostima koji se prikazuju na dijagnostici. Svako misljenje o ovom problemu je dobrodoslo, hvala
  2. Automobil je u mom vlasnistvu skoro 4 godine, a ovaj problem je poceo pre 3,4 meseca, do sad nisam nikad imao ovakav problem.
  3. Hvala puno na ovim informacijama. Ako se dobro secam, sa iskljucenim protokomerom u leru na dijagnostici je pokazivao previse ,ne secam se tacno ,ali bilo je dosta iznad 1000mg /i ,mozda i iznad 2000mg/i. Ne drzite me za rec ali znam da je bilo daleko iznad ovih 700 mg/i sto ste rekli. Da li vam ti brojevi mozda nesto ukazuju sad? U krajnjem slucaju, sledeci korak je turbina ( opet ), s obzirom da je sve pogledano, provereno i zamenjeno..
  4. Greska u slovu, mislio sam na MAF senzor (protokomer), moja greska. Znam da kad smo radili dijagnostiku , ocitavanja u leru nisu mogla da predju 160 mg/i na mafu i to sa dva protokomera koja su probana drugom Stilu i koja su ispravna i pokazuju prave vrednosti. Probali smo i uvoznji ali ne mogu da se setim tacno vrednosti ali sigurno nije odudarala mnogo od ove sa lera.
  5. Odgovorio sam vam gore na pitanje.. Auto vuce daleko bolje nego kada je prikljucen protokomer, posto radi sa default vrednostima kada se iskljuci protokomer, s tim da kad tako vozim pri vecim brzinama(100,120 km/h) oseca se da nema to ubrzanje vise .
  6. Koje je vase misljenje o ovom problemu, da li ste naisli nekad na ovakvu situaciju? Samo da kazem da sam turbinu zamenio pre godinu i po dana, a ovaj problem mi traje vec 3,4 meseca, svestan toga da ne bih trebao auto da vozim u takvom stanju ali zbog mnogih obaveza moram.
  7. Auto vuce daleko bolje nego kada je prikljucen protokomer, posto radi sa default vrednostima kada se iskljuci protokomer, s tim da kad tako vozim pri vecim brzinama(100,120 km/h) oseca se da nema to ubrzanje vise .
  8. Pozdrav, imam problem sa stilom JTD 2002.god 115ks, vec duze vreme nisam uspeo da resim problem slabe vuce. Problem je takav da se turbina pali bukvalno samo kad motor dostigne radnu temperaturu, a do tada ne moze uopste da povuce uz pritisnutu papucicu do patosa. Cim dostigne radnu temperaturu, turbina kao da secne i auto radi normalno pa sve dok se ne ohladi. Do sada su promenjeni MAP i MAF senzor, EGR ventil ceo i overboost ventil,kao i to da su proverena sva creva, ali problem nije resen.Da bih vozio auto moram da iskljucim dzek sa MAP senzora jer tako jedino moze da vuce. Napomena je ta da auto trosi ulje, pa da li je mozda problem u varijabilnoj geometriji turbine ili je nesto do elektricnih instalacija tj kompjutera. Svaka vrsta pomoci je dobrodosla, pozdrav!
  9. Pozdrav, da li je ova vreca za spavanje nemacke proizvodnje jos uvek na prodaju i koja je zadnja cena, hvala.
  10. Prodajem sva 3 dela suspleha za Fiat Stila JTD: Centralni deo ( kopija, nije original) 2200 din Levi deo ( vozaceva strana, original ) 1000din Desni deo ( suvozaceva strana, original ) 2000 din Ako uporedite sa cenama iz Kit Komerca koje idu redom po spisku gore ( 3500 za centralni, 1400 za levi i 2400 za desni ), mislim da su cene koje nudim korektne. Delovi su potpuno ocuvani, centralni originalni deo je prosle godine pukao zbog snega pa sam uzeo zamenski. Za sve informacije na PP, hvala
  11. http://www.polovniautomobili.com/oglas3450196/enterijer_za_fiat_stilo/ Pogledaj ovde, volan bez airbag-a 20e

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...