Jump to content
FAS Goran

maximus

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Vozim Fiat multiplu 1.9 JTD 2001. godište već 5 godina. Nikad nisam imao nakih većih problema, samo redovno održavanje. Jednog dana pukne mi sajla kvačila (polomljen plastični deo na papučici). Kupio sam neku jeftinu sajlu. Majstor mi je ugradio i posle nedelju dana morao da je došteluje jer se razvukla (kvalitetan čelik). Sve vreme kvačilo nije tvrdo. Kupujem drugu kvalitetnu sajlu i odnosim kod majstora, ali je on rešio da mi menja set kvačila (jer ga ima na lageru). Ja ga zamolio da zameni samo sajlu i on nevoljno pristaje. Kada je zamenio smeška se i kaže mi moraćeš menjati i kvačilo...Probam auto a kvačilo toliko tvrdo da me bukvalno boli noga kada ga pritiskam, ponavljam, pre toga KVAČILO UOPŠTE NIJE BILO TVRDO. PITANJE: Da li je majstor mogao nešto namerno da uradi da bi namerno napravio da kvačilo bude tvrdo i da li ja to mogu da otklonim... Hvala svima unapred
  2. Odmah po kupovini automobila otišao sam da radim veliki servis, tako da ga nisam ni probao. Zaboravih da kažem na leru lako prelazi 3000. U vožnji kada dođe do 3000 malo zastane, ugura 3500, ali se samo dere ne povlači. Pre ovog auta sam vozio golfa 2, tako da ne znam da li je to normalno...
  3. Hvala na sugestiji, probacu da ocistim dizne. Zna li neko dobrog majstora u NS gde bih to mogao da uradim. Interesuje me takođe mogao da očistim turbinu u NS?
  4. Ne dizne nisu čišćene, pitao sam jednog majsora da li treba da ih čistim, on mi je odgovorio da bi auto trokirao da su dizne začepljene. Razmišljao sam o tome da kupim neki od aditiva za čišćenje dizni i da ga ulijem u rezervoar, ali me je strah da nesto ne zaj... pa da bude posle što si čačkao kada ti je auto dobro išao...
  5. Pozdrav Pošto sam sveži član prvo bih pozdravio sve članove ovog foruma. Da ne bih davio odmah ću preći na stvar. Pre par meseci kupio sam Multiplu 1.9 jtd, 2001. 110 ks. Do sada sam presao oko 2500 km i prezadovoljan sam svik karakteristikama auta. Međutim, primetio sam jednu stvar. Auto vrlo teško prelazi 3000 obrtaja. Na auto putu sam uspeo da razvijem 140 km/h, možda bih mogao još malo brže, ali se nisam hteo iživljavati. Želom da istaknem da nisam neki sportski vozač i ne verujem da ću ikada voziti brže od 130, ali ako auto može brže zašto ga ne srediti. Inače auto lepo pali, radi mirno na leru, lepo ubrzava od 2000 do 3000 obrtaja i ne troši ulje. Turbina ne zviždi, niti se pale lampice. Radio sam veliki servis i između ostalog promenio protokomer i začepio ERG. Znam da ću morati kod majstora, ali me interesuje vaše mišljenje da me majstori ne bi "vozili" sa nekim kvarovima tipa: crkla turbina ili treba generalka... hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...