Jump to content
FAS Goran

bax

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Nazad su gasni amortizeri sa duplim oprugama i reducir ploce od 35mm.Ovo je stara slika pa se vide samo produzeni brezoni. A napred sam ispustio ulje iz amortizera i nalio sae 90.Cime sam dobio dosta cvrci prednji deo.Tu se nalaze redicir ploce od 25mm. Kao sto rekoh,slika je stara pa se i diskovi pozadi ne vide!
  2. Hvala vam svima na lepim komplimentima! Razmisljam da ubacim 2.0 16v turbo,Ali mi je zao da rasturim auto. U pitanju je lancia thema lx.Verovatno neki i znaju sta znaci to za themu.Nisam ni jedan do sada takav u srbiji video,pa me je i zao da je rasturim.Ipak je auto vth!
  3. http://www.youtube.com/watch?v=BJ_EylKjyT0
  4. Auto koji sam nasledio od caleta je u osnovnoj verziji imao fabricki motor od 1300ccm,65KS sve dok nije dosao u mojim rukama i dogurao do 202000km kada sam morao da ga zamenim sa 1.6 motorom koji je bio dosta jaci od prethodnog. Taj motor je polomio radilicu pa sam odradeo jednu generalnu na njemu koji je bio mnogo sveziji i dosta mocniji i sa 2300km pozajmim ga svom drugu kome je navodno pukao kajis od altenatora i pregrejao ga. Tada sam dosao na ideju da krenem sa necim sto jos do sada niko nije uradio. Navodno uzeo sam blok 1.3 koji je imao dotadasnji precnik 79mm i razbusio ga na 86mm, ubacio klipove od GSI-a 2.0 i spakovanom radilicom od 1.6. Na glavi motora nisam vrsio vece prepravke sem poliranja.Taj motor je imao snagu od 120KS ali mi nije trajao vise od 10000km jer je puko blok! Tada sam dosao na ideju da na njegovom mestu spustim Fiatov motor 2.0,2 bregaste od 85KW i njegovim menjacem tako da danas nisam stigao da vam prikazem sliku tog motora ali postavicu ih... Lada kao auto je nize klase tako da ja pokusavam da taj auto prepravim za moje potrebe i da bude malo luksuzniji. http://img233.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=img3610t.jpg
  5. Tako sam ja i uradio! Gledao par slika i tako uzupcip! Medjutim.Kao sto kolega kaze nema od toga nista!Imak su to milimetri koji se na slici ne vide ,a na remenu izlazi cak i greska vise zuba! Da nije potrebno da se vadi motor ,ali je potrebno da se pomeri na stranu ka menjacu da bih se prislo kaisu. TJ. nije moguc kada je motor na mestu! Hvala vam svima i javljam cim nadjem alat!
  6. da lepo je to i mnogo lakse sa 4 cilindra nego sa 5.U slucaju da nije dobto uzubljen,moracu motor da pomeram ili vadi.Jer u ovom autu nije moguce skidanje kaisa dok je motor na mestu! Tako da ce to malo da potraje! U svakom slucaju hvala ti jer si mi dao malo nade za dalja istrazivanja!
  7. Mislim da je to!I kod mene je lenj na gasu,cak i na leru! Da li mozda znas gde mogu da pozajmim ili kupim neophodan alat za zupcenje?
  8. Toga se iskreno i plasim.' Nisam imao konparator i blokatore kada sam ga uzubljivao! Ali kod mene je obrnuta situacija nego kod tebe! A plasim se ,jer ni dihtung glave nisam mogao da nadjem tanji od aluminijuma,pa sam morao da stavim klingeritski! I to me je strah da zi bog toga izgubio snagu! A jel je rad bio miran i ako je bio lose uzubljen?
  9. Na diagnostici nista ne prikazuje!! Kao sve u redu!
  10. Kao sto sam vec napomenuo ,da sam od skora vlasnik maree,Imam sa istim probleme oko motora! Zapravo kupio je prolupalu.Kvarovi su bili na bregastoj,kolenastom vratilu i lezajim! naravno to sam sve sklopio bez problema i auto je u funkciji svakog dana!Medjutim Kada je vozim sa manjim gase i ima neku snagu ,tek posle 4 500rpm Gubi i tu snagu koju ima!To se isto i desava kada dodam gas od jednom,a bolje je kada postepeno dodajem. Sada sta tu moze da bude uzrok toga? Nije mi krivo za druko ,vec za auto kome pise da ima 150ks a ja se vozim npr sa 100ks.Poskidao katalizator,lonce koji nisu bili protocni,proverio pritisak pumpe,i nije sve to.Zato pitam ako je neko imao slicnih iskustava sa ovakvim motorom,posto se on nalazi kako u fijatovim modelima,tako i u lancijinim! A da zaboravio sam da vam kazem i to ,da uzrok kvara na motoru sto je prolupao bio nezamenjen filter za ulje na 140000km.
  11. Haug! Zovem se Branko i iz bora sam!Inace sam kao i mnogi ljubitelj italijana,pa tako do skora vozio dedru ,a sada mareu.I nace me mnogi i poznaju po ladi koja zivi zabarski duh!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...