Jump to content
FAS Goran

gvilotic

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

About gvilotic

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/23/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krupanj,Srbija

Previous Fields

  • Garage
    mk2 1.9jtd 86ks

Recent Profile Visitors

3227 profile views
  1. Moja sreća beše kratkog veka. Početkom novembra sam očistio kontakte i sve je radilo super do pre petnaestak dana. Od tada mi se dešava da servo normalno radi par dana. Posle vožnje sa servom, bez obzira koliko trajao prekid desi se da servo ne radi. Dešavalo mi se i da servo ne radi, ja auto ne palim par dana, i kad startujem motor, servo normalno radi. Danas sam ponovo skudao motor, očistio kontaktre, naprskao sprejem za elektro kontakte, i kad dam kontakt uključim City, volan lagan mkao perce. Ugasim kontakt,startujem motor, i servo opet ne radi, a i dugme za City ne reaguje, ne uključuje se. Što je najčudnije volan nije toliko krut kao pre prvog čišćenja u novembru. Ako je od pomoći za postavljanje dijagnoze, primetio sam da je na džeku sa tri buksne srednja (crna) uvučenija u odnosu na ostale dve 2-3 milimetra. Da li bi to mogao biti problem ili su gremlini u pitanju?
  2. Da se pridružim gremlinima. Kod mene se motor zagreje za nekih 15-20 minuta dok pređem preko malo većeg prevoja na putu ka poslu. Kazaljka je na 1-2mm ispod 1/2. Kako krenem nizbrdo kazaljka se spusti na 1/4 i nakon nekih 10-15 minuta opet se popne do 1/2. Menjao sam termostat, ali nisam odzračivao sistem, pa bih molio ako neko može a postavi sliku gde su te slavine na 1,9 jtd motoru kod Punta, ili da mi da savet ako misli da je problem u nečem drugom..
  3. Danas odrađeno sve po uputstvu, i servo šljaka kao nov. Još jednom, svaka čast za odrađeno uputstvo !!!
  4. Evo da se i ja pridružim grupi koja ima problema sa paljenjem. Punto 1.9 jtd 2001.g. kad palim vergla dugo, i onda upali , ali se iz haube čuje kao da nešto pukne. Kad ga ugasim, pa ponovo upalim, nekad upali brzo, a nekad mu treba duže verglanje.Ovo "pucanje" se nekad čuje, a nekad ne.Isto se ponaša i kod prvog jtarnjeg paljenja i u toku dana. Pre 3-4000 km sam menjao PK kaiš i sve remenice i španere oko njega. Šta uraditi, od čega krenuti?
  5. Registruj se ovde i za par minuta dobiješ kod: http://forum.legija.net/showthread.php/6409-Fiat-Punto-Low-Blaupunkt-code-please%21/page38?s=84fb0ccac4246f25100ca4981f5bf609
  6. Hvala na savetima, danas sve završeno. Promenjena remenica alternatora (blokirala), dva rolera,PK kaiš. Veliki servis sam radio pre 20,000 km. Po svemu sudeći, dobro sam prošao, delovi i ruke 13.000 dinara !!! Još jednom hvala na savetima !!!
  7. Već nekoliko nedelja mi Punto čudno radi kad ga malo "udavim". Čuje se kao neko "cvrkutanje". Majstor mi kaže da to nije ništa, možda je do goriva. Elem, danas mi usred vožnje odjednom oteža servo i upali se lampica za akumulator. Vozio sam još nekih 1,5-2 km i parkirao. Podignem haubu, i imam šta da vidim, PK kaiša ni od korova. Motor normalno radi, ne primećujem nikakvu promenu. Kako je i danas i sutra pravoslavni praznik, majstori ne rade, molim Vas za pomoć, šta bi trebalo da se pregleda i eventualno zameni, da znam kako bih mogao finansijski da se pripremim za intervenciju.
  8. Isti problem je i kod mene, mislim na lupanje. Molio bih za pojašnjenje, šta su to LAFETE i gde se nalaze? Ne bih menjao kuma, a neću ni Švabu Samo me nervira lupkanje !
  9. Nisam ni ja upucen, pa zato i postavljam pitanje. Ne ostavljam ga ja u 3-oj brzini zato sto ne znam kako treba, nego kad je pocelo ovo "cvrkutanje" kad stisnem kvacilo na leru, slucajno sam ga ostavio u 3-oj brzini jer sam zurio u vrtic po dete. Zato sam povezao te dve stvari.
  10. ...na Puntu 1.9 JTD kad je upaljen i na leru, pritisnem kvacilo i cuje se neko skriputanje (da ne kazem cvrkutanje). Kad je ugasen ako na nizbrdici ubacim u trecu ili cetvrtu brzinu, kad pustim kvacilo auto se trza i hoce da krene. Nisam jos bio kod majstora, cekam odgovor sa foruma da bih mogao strucnjacima da kazem na sta da obrate paznju, jer ako sami budu trazili ode meni dve-tri plate.
  11. Danas sam bio kod majstora da mi uradi servis klime. Konstatovao je da je hladnjak probusen, te krenuo u operaciju skidanja hladnjaka. Prvo je skinuo branik, i na moje veeeeeeeliko iznenadjenje na desnoj strani primetim jednu plasticnu bocu (praznu). Nemam pojma cemu bi mogla da sluzi. Evo slika, pa ako neko zna molim Vas da mi odgovorite! Gledao sam i u Eperu, nisam mogao da je nadjem! U pitanju je Punto mk2 1.9jtd 2001.g.
  12. Hvala na odgovorima. Sad znam šta mi je činiti, samo da se sklope još neke kockice (plata, slobodno vreme i da Error ima slobodan termin), pa eto i mojih ksenona, pa ću da
  13. ...samo što sam rešio magljenje farova,uz pomoc forumaša, opet problem sa farom. Da li je moguće i kako rešiti problem koji je na slici. Dodje mi da pojedem celog Punta kao Kareli. Ako Boga znate, pomagajte !!!
  14. Izvinjavam se sto sam malo van teme, ali imam problem sa zadnjom prskalicom na Puntu mk2 . Kad ukljucim prskalicu, cuje se motor kako zuji, ali tecnost na zadnjem staklu ne izlazi. Kad pumpom na zadnjem delu creva dunem vazduh, ulazi u bocu.Brisac radi normalno. Molim za savet sta bi moglo da bude problem, kao i savet kako doci do boce (da li se mora skidati plastika iznad tocka ?)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...