Jump to content
FAS Euroauto Goran

boxon

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About boxon

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/23/1964

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 MJT

Recent Profile Visitors

3966 profile views
  1. Meni još uvek oduzeta vozačka. naj strašnija stvar koja je mogla da me zadesi. Do 18. Juna nema vožnje. A i onako nisam baš nešto da kupim nova kola.
  2. Meni se svidja Linea. I vrlo je komotna za vožnju, i meni je mnogo lepa, i gepek je ali GIGANTSKI, i boje su super (ja sam vozio bordo metalik ili nešto nalik na to), ali motor je katastrofa. Kao da je popio "Bensedin". Pre mog Stila vozio sam Bravo 1.4, prelepe tamno-plave metalik boje, i mnogo sam voleo taj autić, ali je motor od 1.4 nepodesan za bilo kakvu upotrebu, sem možda za kosačicu za travu. Na kraju sam prodao Brava, koji je bio limarski i tehnički u besprekornom stanju, za budzašto, samo da se rešim tog prokletog 1.4 motora. Put na more, u Crnu Goru, bio je prava agonija. Non-stop sam ga vozio u crvenom samo da bih isterao bilo kakvu reakciju. I stalno sam imao utisak kao da jašem kevin usisivač - i po zvuku, i po snazi, i po startnosti. A svako "stizanje semafora", je bilo prica za sebe. Kada upalim pseudo-klimu da i ne pričam. Neće mi više pasti ali ni na kraj pameti ni da razmatram neku takvu polu varijantu. Bez obzira na tehnicki napredak, i kojekakva tehnološka čudesa, taj motorčić je jednostavno nepodesan, glasao sam za Lineu iz solidarnosti, ali uz motor 1.4 kunem se, ljudi, ne bi ga prihvatio ni besplatno. Na sajtu Fiat-a Srbija ne nudi se uopšte varijanta sa nekim prihvatljivim motorom, tako da bih za te pare pre uzeo polovnu "Deltu" sa normalnim motorom.
  3. Jao Nešo pozlilo mi je od nerviranja kad sam ovo video, skočio mi je pritisak na 160. Još sam ja dobro prošao posle mog sudara (mada sam pljuvo staklo 10 dana), a i ranije sam čuo da DDOR vrlo korektno isplaćuje štetu, za razliku od ostalih. OVO JE BANDITIZAM I NASILNIČKO PONAŠANJE KOJE JEDNOSTAVNO NE SME TEK TAKO DA PRODJE. Možda je ovo prava prilika da porazgovaramo o tome KOJA JE UOPŠTE SVRHA ovog kluba. Da se ovo dogodilo članu nekog drugog kluba, ili nedaj bože članu nekog taksi udruženja,, već bi ceo grad bio blokiran. A što mi da budemo ludi? Ajde lepo sledeću subotu malo ranije (oko 9 ujutro) skupljanje na parkingu kod Hajata, i krenemo u blokadu Sava osiguranja nekoliko sati, i da napravimo ALI NAJ GROZNIJI URNEBES, sve sa turiranjem motora, trubama, bacanjem praznih flaša i GOMILOM KOJEKAKVIH NJASRA da se bukvalno svi zaposleni zabrinu dal' će uopšte živi ostati. I da najavimo stalne blokade poslovnica Sava osiguranja, i ko ne dodje, dabogda mu otpala ... Ako u ovakvoj situaciji, kada je član našeg kluba i naš drugar prej... ko majmun, ne pokažemo solidarnost, onda ovaj klub apsolutno nema nikakvu svrhu. Neka nas i rastera policija, ali ako nas bude bar kao na roštilju, ili izletu u Novi Sad, sigurno će samo da gledaju i sklanjaju se od kolone. Neša je ostao bez auta. Stavite se u njegov položaj, i sevnite tek tako 5-6 soma evra za drugi auto. Ja ne mogu da zamislim kako se kreće po gradu, ja sam bio posle sudara 3 meseca bez kola, i zapamtio sam ta tri meseca. Ja stvarno nisam nekakav agresivni ludak, i svi ste svedoci da ću prvenstveno gledati da se sklonim od potencijalnog sr.., pa makar popio i kritiku (glede mog saveta da se ne ide u Osijek ili gde se već išlo, ako se sećate dosta sam popio preko kojekakvih delova tela), ali ovo je odvratna prevara i stav "ko te jebe tuži me". Mislim da jednostavno NE SMEMO dopustiti da ovo prodje tek tako, pa nas ima koliko hiljada beše? Neka dodje 10 posto, ali onda tih 10 posto treba da zna da ćemo im doći i u Novi Sad, i u Niš. i u Kragujevac, i gde god treba da dođemo, a ne da žderemo roštilj dok nas svaka baraba zaj.. kako hoće. A i oko ambasade Slovenije može da se vozi baš lepo u krug. Da im napravimo jedan krug oko bloka, da vidiš kako bi krenuli da kukaju na B92! (ovde moram da naglasim da sam ja pripadnik slovenačke nacionalne manjine u Srbiji, al ako se organizujemo, biću u koloni. Interesi članova FIAT kluba su iznad nacionalnih i ostalih sitnih interesa!!!) A da vidite kako bi u Sava osiguranju reagovali da ih pozovu u ambasadu i pitaju "ma jestel' vi normalni bre, ambasada je pod opsadom zbog vasih svinjarija!!", sve se pitam da li bi otisli sve pešaka i kupili Neši makar isti takav polovni auto u roku od 3 sekunde!!! i kada bi se tako reagovalo, i stajalo čvrsto iza svakog člana, uskoro se ne bi ni dogadjale nevolje. Ako se ovo ne organizuje, i ako se ne skupimo u ozbiljnom broju, možemo slobodno da zatvaramo klub. Predlažem da oglasimo preko fejsa kao "društveni dogadjaj sa organizovanim pražnjenjem nagomilanih frustracija". Predlažem da se odmah pošalje obaveštenje svim članovima kluba, otvori nova tema, da se sigurno zna ko hoće da dodje, i organizuje NAJ KASNIJE za sledeću subotu ujutro. Još bolji bi bio radni dan, ali to nije mnogo realno. Ko oseti za potrebno da me zbog ovog stava kritikuje, potpuno je slobodan da napiše šta oće (ko Neša u Sava osiguranju). Uf, ja sam se žešće iznerviro. Predložio bih i gore stvari, mislim bolje, samo drastičnije, alć se plašim da me ne provalite.
  4. Evo posto mi se covek obratio za pomoc, a ja mu ne mogu pomoci, posto je proslo puno vremena, cak sam morao da procitam post da se setim sta se sve zbivalo, dajem generalni savet. Ja nisam pravnik, ali postoje agencije i pravnici koji su se specijalizovali za borbu sa osiguravajucim zavodima. Cudi me da se ni jedan nije do sada obratio klubu da se oglasi, ali ako neko ima kontakt ili zna podatke agencije, ajde neka postuje da imamo svi. Mozda je bila bitna cinjenica da je u tom trenutku moj Stilo imao manje od 5 godina starosti, tj. te godine je postojao limit cene za kola starija od 2005, a moj je 2006, gde se primenjivala druga tablica stete i priznavao servis u ovlascenom servisu. Mada se sa tim ovlascenim servisom i nisam proslavio, mozda bih bolje prosao sa onim klincima iz barake.
  5. A jel' ova kombinacija znači kao da žene jedu manje? Možda manje pričaju. A vidi Podvarka al je brže-bolje promenio avatar!!!
  6. Nije mi jasno "neće da pali na benzin". Jel to znači da imaš plin? Ako je tako, a pali ti na plin, moraš da središ kompjuter da pali i na plin i na benzin, tj da prepozna vrstu goriva kad prebaciš sa plina na benzin. Ja sam imao isti problem, ako ga duže vozim na plin ne prepoznaje benzin. Upali ga na plin, pa kada se malo zagreje, prebaci na benzin, ako štuca turiraj ga malo da se ne ugasi. A naj pametnije je da odeš kod nekoga da ti pravilno podesi paljenje na kompjuteru, zato što taj problem može da te zaustavi negde van grada (meni je stao na vrg Rudnika u subotu u pola 10 uveče), a onda može da bude nezgodno. U svakom slučaju, problem je u tome da kada se ugradi plin mora i da se pravilno resetuje kompjuter i podesi vreme paljenja (detonacije) kako treba - različito je za plin i benzin. Posle ga vozi malo na plin a malo na benzin.
  7. Nije mi baš naj jasnije odakle ti ideja da ja nešto prodajem ili nešto ne prodajem, upozorio sam ekipu iz kluba kod koga da ne idu.
  8. Prvo i osnovno - ti si kriv za sve moje muke koje se nastavljaju, što si prodo MOJ Carputer iz tvog punta nekom zlom strancu, a da ja to uopšte nisam znao. Sada sam u situaciji da moram da se odlučim, ali ne kako želim, nego kako mogu. Da je do mene, već bi bio ugradjen JVC ili Panasonic ili Pioneer dupli din Multimedija, ali koštaju od 1000 do 1500 evra. To je smešno, moj ceo auto vredi 3500 evra. Znači, ajde da vidim koje su mi opcije: - Da pravim Carputer, što mi je već duže vreme želja. Po specifikaciji elemenata koju sam više puta pravio, ono što meni treba sam materijal izadje oko 600 evra, računajući i da naknadno ugradim ozbiljniji GPS. TV tuner mi netreba, stvarno ne mogu da zamislim da mi drnda tv u autu. Ali želim od dodatne opreme da imam bolji prosečan monitor, cd , i apsolutno naj fantastičniji radio tuner koji hvata i komarce. I da stavim sharkfin antenu, ali kvalitetnu. To je stvarno skupo, i jako komplikovano, pogotovo što moram sve da uklapam u postojeće 2DIN maske za Stila, koje su jako mekane i savitljive, pošto sam potpuno neiskusan sa poliesterom itd. Da ne pričam da nemam garažu, nego bih sve probne montaže isl. morao da radim u Bloku 45, na parkingu punom besposlenih penzionera. Ovaj sistem je gotov, košta isto ili znatno manje, a samo ga uvrneš i klikneš masku. Samo me plaši koliko će to dugo da radi i eto nove jurnjave sa prodavcima i razlog da provedem još jedno veće pred kompjuterom kuckajući besni post o prevarantima. Da budem iskren, kvalitet svega toga mi je i problem. Ne samo kvalitet zvuka, to se nadam da mogu da rešim nekim pretpojačalom u drugoj finansijskoj fazi, a naročito dobrim zvučnicima(koji sada na Stilu baš i ne izgledaju, a i ne zvuče kao neki hi-end). Već sam naveo da mi malo izgleda kao No-name, ali košta tačno 3 puta manje od onoga što ja želim. Mi smo ljudi u situaciji ne da biramo NAJBOLJE rešenje, nego NAJ MANJE LOŠE, zato što nemamo love, nemamo uslove, nemamo državni sistem, nemamo ništa. -Što se tiče kvaliteta zvuka - moj radio je riknuo, ne nalazi ni jednu stanicu, i kada je nadje prijem je horor film. CD ne čita MP3, a preskače na svakih 20-tak sekundi ili 2 minuta, ali suviše često, 5 sekundi učitava pa učita neko levo mesto - znači ni sad nemam nikakav zvuk, sem ako se motor ne računa. E sad, pitanje je da li je loš zvuk bolji nego nikakav, da budem iskren, keva je kupila sebi na pijaci neku groznu mini liniju naj crnje Hamk-Fui proizvodnje, i zvuk je tako tanak i neubedljiv da ja moram da ugasim žuto djubre kad god udjem kod nje - iritira me. Ali ove obe varijante koje su predložene imaju Preamp output, tj. lepo za vrlo razumnu cenu sledeći mesec uzmem dobro predpojačalo, i postavim ga. Naravno i zvučnike. A sa druge strane, ova osnovna verzija od 19000din do 450 evra, može da rikne i za mesec dana..... Bajo zabole me glava, a što je najgore, ovih 500 evra što mi je ostalo moram da čuvam za servis, registraciju i sredjivanje klime, što se toliko ložim uopšte mi nije jasno. Kao što sam rekao, za sve je kriv Podvarak, pošto je prodao MOJ Carputer. E sad, vidi, ovo je strava stvar vrhunskog kvaliteta, i to je to sto ja tražim. Ali nema navigaciju. Ali ima AUX ulaz. Sada je problem što se ja baš ne razumem puno u elektroniku, ako se na taj AUX ulaz prikači bilo koja navigacija za auto, da li će da baca podatke i zvuk itd na ovaj monitor? Teška dilema. Što reče Mance kad su mu ukrali Mustanga, "Tga je u mene". Nisam nešto siguran da bi ovo funkcionisalo, ali kada bi to moglo da se nabudži, eto meraka. A što se tiče prodaje auta, nemam je u planu bar još 3-4 godine, a dotle se vozim svaki dan.
  9. Naj bliži sličan proizvod (da ima i navigaciju, pošto mene ne znam zašto strašno nerviraju ove male navigacijice koje se lepe na šoferšajbne i samo smetaju i prave haos po autu), košta 72000 dinara. Mada mi ovaj izgleda malo kao no-name, ali pioneer ima i za 1300 evra. Ovaj košta 450.
  10. Evo od kako je Podvarak napravio svoj Carputer, ja nemam mira. Pogotovu što mi crkava fabrički radio-cd u Stilu, a tu baš i nema puno popravke. Podvarak prodade ono njegovo čudo inventivnosti za 120 evra, a da ja nisam ni znao. Da pravim, ali tako da valja, samo za delove sam izračunao 500 do 600 evrića, plus mrcvarenje.... Sekao sam vene na ZENEC, koji prodaje GangLand, ali 800 evra je bila strahovita cena, a nisu sigurni da može univerzalan. Pa sam odustao. Sada malo gledam dupli din multimediju, svašta se pojavljuje, a i opseg cena je priličan, da li neko ima iskustva sa tom temom (ili razmišljanja o toj temi). Evo malo sam počeo da kopam, pa dajem prvi link: http://www.hidxenon....LTIMEDIA&Page=1 Ovo jeste cifra da se smrzneš, ali efekat je da se smrzneš još više. Samo mi smeta bacanje para na TV prijemnik, ali imaš i navigaciju, i radio, i MP3, a sve u tako lepom pakovanju da samo u njega gledaš!! Ako je još neko našao dupli din da ima sve, a da je mu je cena manja nego vrednost vozila, stavljajte!
  11. Evo post koji je Dovla majstorski spasao iz baze: Čuvajte se kretena, ološa i majmuna bezobraznih, pošto problemi naročito sa farovima mogu da vas koštaju živaca više nego ćete uštedeti. Ja moram priznati da sam se namučio sa farovima, a naj više od kada sam ugradio xenone. Kupio sam Stila sa levim farom koji je nešto mutan, i svetla su na putu stvarno bila loša, i vidljivost nikakva - kad god putujem van grada ako me zakači noć vratim se kući potpuno premoren pošto vozim sa žućkastim fenjerima koji čkilje 20 metara ispred, i vozim na slepo. Onda sam ugradio xenone, našao sam tipa u Železniku preko mikro-sajta na netu, sajt mu je perfektan. Lep servis, u privatnoj kući, nova kuća, sve pod konac, postavi on meni HID xenon... Vidljivost je definitivno bila neuporedivo bolja, vozio sam do Zlatibora i nazad, sve noću, i stvarno se super videlo, ali prvih mesec dana. Ali. posle tih uvodnih mesec dana počinje žurka - prvo je počelo nešto da mi bruji iz motora. Jao crkli mi nosači motora, jao produvao sam turbinu, stani pa to meni otpada mi donja plastika ubiću Mikija nije je pričvrstio, trese mi se spojler otkinuće ga vetar skroz, ma ne riknula boš pumpa jao uvalili su mi dreš gorivo čekaj pa ovo su mi riknuli španeri sve je ekscentrično evo sad će kaiš da mi iskida kompresor klime... Od svih kombinacija ispostavilo se da su balasti montirani tako da dodiruju karoseriju, a levi je još onako malo nagnječen izmedju koša i akumulatora, čisto da mu ne bude zima. Navozao sam se do Železnika, dečko skida onaj krš, ali milion puta, naravno svaki put mi skine i akumulator pa resetuje kompjuter, savija neke limene nosače, postavlja druge, montira podloške, ja danima šetam ispred i kalemim cigarete, ma ćorava posla ništa od toga, ono trese pa trese, na kraju sam morao da zaglavim po parče gume izmedju koliko su lupali kada radi motor. Mada, da priznam, nije sve bilo tako crno - kad ne radi motor, sve je perfektno, mrtva tišina. I super su farovi, ali pod uslovom da ne upalim svetla. Ako se zajebem pa ih upalim ili trepere, ili prvo ne upali levo pa sutra ne upali desno, pa onda dva-tri dana pale-gase kako im dune, prava pozivnica za svakog pandura na planeti. Tri puta sam reklamirao tipu, i on je ponešto krpio, 2 puta zamenio po sijalicu, menjao kablove itd dok nije istekla garancija, a sada me ne j... ni 3 posto. Nažalost dečko ima odredjene fizičke nedostatke pa mu ne mogu ništa - a on to koristi. Na kraju su potpuno crkli, tj. levi raducka otprilike kao ona baterija sa priveska za ključeve, a desno ni u snu. Zadnjih mesec dana izbegavam patrole tako što upalim samo pozicije i verovali ili ne, svetla za maglu, što je mnogo pametno. A bliži se tehnički.... U medjuvremenu su i balasti potpuno zarđali, što mi je potpuno neverovatno, pošto je ostatak motora suv i čist i nema tragova nikakve preterane vlage. Jednostavno su takav otpadak od proizvoda da nema goreg. Sada sam već toliko iznerviran i izmaltretiran tim problemom da idem jednostavno sledeće nedelje do Errora da uradi šta god mu padne na pamet, samo da me reši te skalamerije koja mi je iskidala živce, i ako može nešto kvalitetnije da se stavi super, ali generalna ideja mi je da sve to bacim u 3 p.m. i vratim običnu instalaciju. Pazite šta stavljate i kod koga stavljate, i pošto plaćate, ovo moje je koštalo 50 evra sve sa montažom i nemerljivu količinu evra u nerviranju. Da sam platio kome treba i kolko treba lepo bi se vozao kuda ja hoću, a ne trista puta turu do Železnika, i još se ispresecam svaki put kad vidim patrolu! Možda bi trebali da formiramo crnu listu, na koji bismo argumentovano stavljali vucibatine koje prave kojekakve bašibozluke, pa da vidimo koliko će dugo.
  12. Ocu brate, pa ja sam svima prijatelj (ako nemaju svetloplavo-braon cipele, MNOGO su mi sumnjive te cipele, krije se tu nesto sto mi neznamo!) Namesti, poslao me Vlada Error kod njegovog druga Saleta, koji se stvarno potrudio, posto su farovi bilo prilicno ispucali i u losem stanju, nosaci farova pukli, stoji sve ukrivo, jedan far bistar (ali puko), drugi mutan i propala sociva. Sada ipak stoje kako treba, svetle vrlo lepo, i sto je vazno, nastelovani precizno, a kada stanem 20 metara od belog zida crta farovi/mrak ostra kao lenjir, da ne zaslepljuje ceo svet. A i vrlo lepo izgleda, uradjeno sa merom. Pisacu sutra o tome u stylingu, pod temom ksenoni. Inace, nije mi ovo prvi susret sa 6. odeljenjem. Pvo sam jedno 2 godine radio u studiju koji je bio blizu SPO-a u Knezu, tj. delili smo isto dvorište, u kome su svi parkirali auto uz auto, ali ostaviš mobilni na papiriću, pa kad neko hoće da izadje, zove da se igramo Rubikove kocke do mile volje. E, Vuka su pratila četvorica, ni manje ni više. Jedan preživeli političar, koji je izgubio svaku političku važnost, i drži reda radi ministarstvo vera, angažuje DVA A6 - jedan za njega, vozača i pratioca, a drugi (samo stariji model) za drugu dvojcu. Da im ne bude gužva u jednoj šestici, ipak je to manji auto (i to je relativno - ako ga uporediš sa Bokijevim karavanom, i jeste manji auto). Trojica pandura su bili OK i stvarno razumni, ali jedan se konstantno ponašao ali kao potpuni ludak. Imao sam sa njim rasprave satima, jedno 4-5 puta je gurao ruku pod sako, i tek onda nisam hteo da mu maknem kola. To što oni rade zove se PREKORAČENJE OVLAŠĆENJA i ZLOUPOTREBA SLUŽBENE LEGITIMACIJE. Naime, on nesme da reaguje sem ako ne napadnem njegovog kako oni kažu ŠTIĆENIKA, a jasno je da neću to uraditi, pošto smo ležali zajedno u bolnici ( oni dobili batina na demonstracijama, a i mene pandur odvalio onim velikim pendrekom u koleno i naprsla mi čašica), tako da nazivamo jedan drugome dobro jutro svaki put kada se sretnemo, kakvo ugrožavanje ništa od toga. A ako mu smeta auto, mora da zove saobraćajnu policiju. A to nemože, pošto je dvorište zakonski neuredjeni privatni parking unutar gradskog bloka, tako da ni saobraćajna policija mora da ima sudski nalog o zapleni vozila da bi smela da ga dira. Nervirao sam ga jedno 6 meseci, i na kraju je počeo da beži kroz prolaz kad me vidi. Drugi sukob mi je bio kada sam se zamalo zabio Stilom u službenog BMW-a jednog vrlo moćnog političara, koji je u vrhu do preneki dan najmoćnije stranke, a inače je vrlo važna osoba jednog velikog grada. Vi pogadjajte o kome je reč. Keva mi živi u Hadži'Ruvimovoj ulici, koja izlazi na Mileševsku, tamo gde je bila Mara Hamburgeri. I ja žurim po klinca u školu, koja se tada zvala "O.Š. Svetozar Marković", da me dete ne čeka na ulici, i zaglavim kod pošte kod Kalenićeve pijace, na 500 metara od škole, u naj strašnijem (onom zimskom) zastoju. I političar žuri po dete, pošto mu ide u istu školu, ali on lepo upalio rotacije i seče kolonu sa desne strane. I stade baš pored mene. A ja nebi lenj, nego spustim suvozački prozor, za volanom neki bradati orangutan sa čelom od pola centimetra, bahato me pita kao "Šta oćeš?" -Gospodine, jel' imate vi neku legitimaciju uz tu rotaciju? -Imam. -A jel' su vas naučili pre nego što su vam je da lida ta legitimacija ima neka ograničenja van Divljeg Zapada, naprimer ako je službena poseta, ili je vaš štićenik napadnut, a u normalnim uslovima nesmete da je palite. -Ti će mi kažeš šta smem!! -Neću ni da pokušavam da vas nečemu naučim, nego ja idem svojim putem, a ako me neko udari pretičući me sa desne strane, valjda će doći policija da napravi zapisnik, pa će sud reći ko je zašta kriv. A i sud javnosti i novina! I zatvorim prozor. Malo je pokušao da se gura, video je da ga neću pustiti, besno me obišao otpozadi, turirajući onog nesretnog BMW-a na jedno 5500-6000 obrtaja, i po naj većem krkljancu bahato prešao jedno 200 metara do skretanja vozeći suprotnom stranom. A ja lepo za njim, znam da ide do škole. I stanem iza njega, ispred škole, izadjem iz auta, krenem ka njemu, i onda naglo zavrnem ispred Stila desno, do trotoara, poljubim Matiju i smestim ga u auto. Mogu vam reći da mu nije bilo svejedno kad sam izašao iz auta - mož bit da sam veći moron od njega, mož bit da nisam nego imam plaćeno za njegovog štićenika, mož biti bili neko pao u nemilost NEKIH? Uporno tražim djavola sa tim 6. odeljenjem, ali ovaj put je bilo gusto. Zabrinule su me one svetloplavo-braon cipele od skaja, to je neki ozbiljan slučaj. Imaju te cipele neko dublje značenje. Niko ne bi nosio takve cipele po slobodnom izboru, a da upadaju u oči, upadaju. Odma ih vidiš, ali neznaš šta to znači, te cipele. A ima neko ko zna. Ili je i toga što zna pojeo mrak do sada??? U svakom slučaju, nadam se da me nećete kopati po Fruškoj gori, mada je zdravo volem, ali Fox Molder je bio Bajo malo dete, pojma on nema. ChikaVili, ovo su bar kožne kaubojske čizme, ono su sjajne skoro metalik cipele od skaja, ako ih je nosio od 8 jutros verovatno je u 1 već propustio kritično vreme da ih skine, i ostaće zalepljen u njima do kraja života. A možda i bolje da ih ne skida!
  13. Ocu brate, pa ja sam svima prijatelj (ako nemaju svetloplavo-braon cipele, MNOGO su mi sumnjive te cipele, krije se tu nesto sto mi neznamo!) Namesti, poslao me Vlada Error kod njegovog druga Saleta, koji se stvarno potrudio, posto su farovi bilo prilicno ispucali i u losem stanju, nosaci farova pukli, stoji sve ukrivo, jedan far bistar (ali puko), drugi mutan i propala sociva. Sada ipak stoje kako treba, svetle vrlo lepo, i sto je vazno, nastelovani precizno, a kada stanem 20 metara od belog zida crta farovi/mrak ostra kao lenjir, da ne zaslepljuje ceo svet. A i vrlo lepo izgleda, uradjeno sa merom. Pisacu sutra o tome u stylingu, pod temom ksenoni.
  14. Znam da ovo nije politički forum, i neću se ljutiti ako Neša da temi f8(delete). Mada, ovo se ne odnosi na neku posebnu političku opciju, više je dogadjaj sa kojekakvim moralnim konotacijama. -Prvo da kažem da YU tastatura SMRDI, ne mogu da nadjem ni jedan interpunkcijski znak, izgleda da mi Srbi uopšte nemamo dve tačke. Evo sad tema (ovde slede dve tačke, ali ih nema ni od korova) -Juče sam krenuo do Vlade Errora da konačno rešim problem farova na Stilu, tako da sam se oko jedan sat našao na trgu ispred skupštine, vozeći od centa ka Mirjevu. Čekam na semaforu, prilična gužva, čeprkam po CD-u, ali nešto mi čudno tamno sve oko mene. Pogledam, ispred mene u sve 3 kolone crni Audiji. Levo, crni Audi, desno, crni Audi, iza - crni Audi. Opkoljen sam. Kao kongres Dart Vejdera. Gde god pogledam, Bajo, crni Audiji. I onda sam izašao iz auta, popeo se na prag da se malo izdignem, i počeo da brojim sve onako prstom (J...te našo sam dve tačke): -36(trideset šest) Audija što A8 što S8 -19 (devetnaest) Adija A6 -1 Audi S6 -1 Audi Q7 -1 Mercedes Džip -1 Volvo džip Porpuno su napravili zastoj praveći polukružna oko ostrva kod semafora, i penjući se jedan po jedan na trg ispred skupštine. U medjuvremenu mi je prišao jedan balavac ošišan na četvorku, u plastičnim kineskim cipelama (u dve boje - svetloplavo i braon), pokazao legitimaciju Šestog odeljenja MUP-a, i pokušao da me zaplaši da ne brojim i zašto ja brojim i ko mi je platio da brojim. U raspravi sa njim prošla su dva semafora, i evo ja sada imam nekoliko stvari koje mi nisu jasne: (Vidi Bajo Dve tačke što su lepe ko lutka, samo kad ih nadješ!!) - Da li Republika Srbija kupuje te automobile ili ih dobija da ih vozi reklamno, kao Stoja? Ako ih je kupila, pošto je Audi A8 a pošto je Audi S8? Na sajtu Porsche leasing pored ova dva auta samo piše CALL... -Da li su ovih 59 vozača, 59 pratioca, i ošišani mladi gospodin koji mi je prišao volonteri, ili su na platnom spisku i imaju platu, penzijsko i socijalno? Kolika im je plata? - Koliko košta mesečno održavanje vozila sa spiska (a i onih koji nisu bili na tih 1200 kvadrata trga, nego su čekali negde u nekom redu, pošto samo parlament ima kolko beše - 250 poslanika), koliko košta redovni servis, koliko veliki servis, koliko registracija, da li stavljaju zimske gume, a gde lageruju letnje kolko košta skladište za 1000 džinovskih guma? -Da li kombinacija boja na cipelama ošišanog gospodina (svetloplavo-braon) ima neko tajno značenje, da li je to neka oznaka, ili tajne boje neke organizacije, ili pripadnost nekoj tajnoj grupaciji, pošto moram priznati da su prilično ogavne i nije mi jasno zašto bi ih neko obukao ako nemaju neku takvu specijalnu funkciju. Evo ja sam tri meseca odvajao pare da sredim dva j.bena fara da me ne zaustavlja svaka patrola, i još zamalo da dobijem batina od ošišanog gospodina u kineskim cipelama, a ovi se voze u oko 4 miliona evra plus mesečni troškovi. Šta nije uredu sa celom ovom slikom, da li sam samo ja lud, ili smo svi komplet ludi (izuzev 59 pametnih korisnika ovih autića), ili mene neko pravi ludim?
  15. Više snage=veća potrošnja uopšte nije ispravna logika. Kada imaš dovoljno snage, angažuješ onoliko koliko ti je potrebno, a da bi istu stvar napravio sa 1.4 motorom od 80ks i 1.9 motorom od 140ks, angažuješ ogroman procenat snage na 1.4, a 1.9 i ne primeti da postoji problem. Ja sam vozio oko 4 godine Bravo 1.4, i život mi je presedao na svakom semaforu, da bih izvukao bilo kakvu reakciju moram da ga uteram u 4500 obrtaja, a sada sa ovim Stilom samo pipkam gas i bez problema postižem mnogo bržu i bolju reakciju. Bez obzira na razlike izmedju dizela i benzinca, potrošnja onog malog Bravića, koji se nesretan non-stop vrteo u crvenom, je bila oko 12-14 litara u gradu, kao da vozim autobus, a sa ovim Stilom bez problema prozujim gde hoću i kako hoću, i zimska potrošnja u gradu mi je 7.3 (letnja je malo veća zbog klime koju ne gasim ni na sekundu). Da budem iskren, više nikada ni besplatno neću voziti ništa ispod 120-140ks. Čip Tuning je dobra stvar, i generalno mi je na listi, ali tu mora da se pazi i ko ti radi čip. i šta radi sa čipom, i da se odradi sa merom. Ako se sećas Bokijevog Stila (A ako iko voli da pretera....), on je grabio kao zver, ali po količini dima iz auspuha mislim da je to preterivanje sahranilo motor. Mada kad pogledaš koliko mu je ružan ovaj srebrni Audi karavan, trebao je da se drži tog Stila. Ma i Jugo da je kupio, ili BusPlus karticu, ali ovaj Audi..... Mislim da je downsizing neka od političkih akcija LGBT populacije.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...