

clockwork_orange
-
Content Count
78 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
clockwork_orange got a reaction from Kosta Smosta in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Zavisi gde zivis i kako koristis auto
Ako zivis u Beogradu i vozis se samo po centru zimske gume ti skoro pa i ne trebaju (osim zakonske obaveze)
Ja passata skoro da i ne vozim zimi najvise se koristi za putovanja od proleca do jeseni stoga su meni Michelin CC idealne posto su one u principu letnje gume koje ispunjavaju uslove da se voze i zimi.
Pandu vozim svaki dan i u svim uslovima po gradu tako da na njoj imam pozadi Kleber AS a prednje menjam po sezoni. Kada kupim felne od 15 coli i panda ce da dobije kvalitetne AS gume ali neke koje su vise zimske orijentacije posto sa njom ne izlazim iz grada
Da zivim na Zlatiboru verovatno da bi bio drugaciji izbor guma
Smatram da na gumama ne treba stedeti pogotovo ne na AS gumama posto su one kompromis izmedju letnje i zimske pa imaju losije performanse
Razlika od 100e izmedju losijih i kvalitetnijih guma moze da znaci stetu od 500e
-
clockwork_orange got a reaction from stex_pb in Naknadna ugradnja parking senzora (Grande Punto)
@stex_pb
Ako rade imao si srece daj kontakt prodavaca
Ja sam na bivsem autu ugradio i radili su savreseno
Potom sam na tastovom autu ugradjivao i nisu radili kako treba cak sam kupio i nove i opet isto
Na mom autu sam promenio 3 komada i opet ne rade
-
clockwork_orange got a reaction from ISV_01 in Uklanjanje osinjaka / prevencija pravljenja osinjaka
Ja prskam samo dvoriste jednom u prolece i jednom pocetkom jeseni naravno vodim racuna maska rukavice garderoba
Jednom sam prskao i u kuci tada sam i psa imao i nista mu nije bilo kao ni nama ukucanima
mislim da je bezbedan preparat osim ako klinja bas ne olize gde si zaprskao
-
clockwork_orange got a reaction from notalone in Uklanjanje osinjaka / prevencija pravljenja osinjaka
Hvala na informaciji
Svaki dan naucim nesto novo
Daj nesto protiv golubova
Siljci lepkovi silikoni razni zvukovi CD i makete grabljicica otrov za pacove.... nista od toga ne radi
-
clockwork_orange reacted to dach@ in Drumske kafane
Ako neko voli malo specifična jela teleća glava u škembetu,juneće repove,škembiće u saftu Ili na roštilju mogu da preporučim kafana Kod Dragana na Novom Beogradu Goce Delčeva 41 blizu dečje bolnice. Prošle nedelje bio sam par puta da isprobam više jela možda je prošlo i 15 godina kako sam jeo ovu klopu dole na auto komandi u Avalici kod Zvezdinog stadiona koja odavno ne postoji. Teleća glava 500g 900 din lepo su odradili stim da oni dodaju kačkavalj preko. Juneći repovi 500g 1000 din ok su ali teleća glava mi je bolja. Škembiću su oko 500 din porcije oko 300g. Pića su kao i svuda oko 180 din sokići Ili piva.
https://m.facebook.com/koddragana/
-
clockwork_orange reacted to PremieRacing in Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske
Nije moje da pametujem, tolike "patrole" i partole, i putopisi i "putopisi" ali mogu da predložim vrhunsku opciju za prolazak kroz MK...
Put koji od Skopja vodi preko Sveti Nikole - Štip - Strumica - Dojran.
Veći deo je nov AP (nadam se da je završen ali moguće da se neki delovi još uvek rade) .....t o be continued...
-
clockwork_orange got a reaction from debelizmaj in Biciklizam
Mozda si zamastio disk plocicu desava se
Te kocnice koje imas su ubedljivo najgore kocnicne za bicikl, lose su projektovane, tesko se steluju i nikad ne koce kako treba. V brake bolje koci od diskova sa sajlom, diskovi sa hidraulikom pa cak i najlosiji bolje koce i zahtevaju manje odrzavanja
Moj savet je da te kocnice bacis i kupis Shimano hidrauliku bilo novi bilo polovnu i bices miran godinama
Plocice za shimano su svuda dostupne lako se menjaju koce odlicno, pouzdano
Ako se dobro usteluju pazi prvo vreme kako kocis leteo sam ja par puta sa bicikla zbog naglog kocenja
-
-
clockwork_orange reacted to Ivan in Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske
Srecom pa lepih i tehnicki zahtevnih deonica imamo blizu. I po nasoj Srbiji, a i u okruzenju. Ove duze ture podrazumevaju autoput, koji je neuporedivo dosadniji za voznju, kao sto ti vec rece. Nikako da se iskombinujem da odem, a zelja mi je da odvozam i Transfagarasan, na samo je 500-ak km od BG.
Da ne off-ujem vise, tema su blogeri i Halkidiki .
-
clockwork_orange got a reaction from Dale in Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske
U centru u starom trznom centru postoji parking koji je pod video nadzorom a postoji i fizicko obezbedjenje
Naravno placa se ali nije nesto mnogo
Za smestaj nemam preporuku
-
clockwork_orange got a reaction from Woodoo in Šoferšajbna i stakla, kupovina, ugradnja, reparacija
Proveri da li soferka ima UV zastitu
Meni su ugradili nekog kineza koji nije ili je imao losu UV zastitu i u kolima je bilo znatno toplije u toku leta posle promene soferke
Sve ostalo je bilo identicno originalu
Bilo je to pre 4-5 godina i kostala je 100e tacno u pitanju je bio passat b6
-
clockwork_orange got a reaction from pilgrim011 in Šoferšajbna i stakla, kupovina, ugradnja, reparacija
Proveri da li soferka ima UV zastitu
Meni su ugradili nekog kineza koji nije ili je imao losu UV zastitu i u kolima je bilo znatno toplije u toku leta posle promene soferke
Sve ostalo je bilo identicno originalu
Bilo je to pre 4-5 godina i kostala je 100e tacno u pitanju je bio passat b6
-
-
clockwork_orange got a reaction from Jug in Večita dilema, koji auto kupiti?
@Nikola JTD brate svaka cast menjas autombile ko ja zene kad sam bio mladji
Od kako sam se priblizio 50 godini vise mi prijaju veliki udobni automobili do sada sam menjao automobile na 5 godina pa nemam iskustva kao ti
Kada dodjes u ozbiljnije godine prioriteti se menjaju pa trazis auto za zenu, decu ,more, bicikle ....pa je logican izbor karavan (mada sam uvek voleo karavane) pa jos moj posao koji zahteva veliki tovarni prostor i opet logican izbor je karavan
Ali ono mladalacko srce ili kriza srednjih godina zeli nadrkanog karavana i eto izbor se smanjio drasticno
2.0, dizel, automatik, karavan, 4x4, preko 200ks i nema mnogo izbora
Verovatno mi je ovo poslednji auto, nema vise u ponudi dobih automobila sa klasicnim motorima ovaj downsize mi se nikako ne svidja osecam se kao da bi presao sa konja na magarca kad bi vozio nesto manje od 2,0
Mada i ja serem iz pande ne izlazim za gradsku voznju ne postoji bolji auto svuda se provuce svuda se parkira a ima dovljno snage da mogu po malo da se kurcim na semaforu
Po meni je panda nasledik peglice koja je bila moj prvi auto i ta neka ljubav prema malim automobilma nikad nije prestala
Kao klinac sam se trkao sa peglicom sa svima uz uslov da ja biram vreme i trasu i nikad niko me nije dobio
-
clockwork_orange got a reaction from Jug in Večita dilema, koji auto kupiti?
Sve je generalno sreca na kakav polovan auto naletite mogu da budu odlicni a mogu i da naprave veoma problema
Koliko god mi znali da procenimo auto prodavci znaju mnogo vise da sakriju
Vozio sam astru kupio od zenine firme kobojagi proveren auto redovno odrzavan ima istoriju servisa kad eto crce kompjuter i odnesem ga na servis i majstror mi kaze i pokaze da je neko prckao po kompu ladno se vide kontakti koje je neko ranije lemio. Da se ne lazemo osim kompa nisam imao problema sa astrom ali posle nje nikad vise opela necu voziti
Kupih passata B6 vozio ga 5 godina za to vreme sam od kvarova imao prednji trap 300e, nosac menjaca 50e, egr ventil 30e zadnje opruge 30e i tandem pumpu 200e i to je sve za 5 godina voznje osim redovnih servisa
Pre dve godine su dosli passat b8 i panda, na passatu osim velikog i malog servisa sam promenio samo prednje diskove dok je moja omiljena panda krenula sa setom kvacila pa sa diskovima i plocicama pa hladnjak pa sajla kvacila pa je ceo menjac crkao pa letva volana a sad vidim da iklima ne radi bas kako treba ali panda je to pali radi ide i sve za nju je jeftino i ima i novih i polovnih delova svuda
Moj tast je recimo zaljubljen u pezo i vozio je 308 2007 godiste 1.6 hdi 7 godina bez i jednog jedinog kvara da bi ga promenio opet za 308 1.6hdi 2015 godiste koji se vrlo brzo se pokvario, crkla pumpa za adblue i popravka 1000e posto se menja ceo rezervoar zajedno sa pumpom, to je kasnije prepoznat problem kod pezoa pa su u kasnijim generacijam sredili
Kolega trosi vec drugog fokusa i prezadovoljan je samo redovan servis i pun rezervoar zadnjih 10 godina
kupovina polovnog automobila je samo sreca pa kako nam se desi ja sam licno imao srece da uvek izaberem ok auto koji mi nije priredio neke skupe popravke (osim pande)
-
clockwork_orange got a reaction from MiloshBg in Večita dilema, koji auto kupiti?
@Nikola JTD brate svaka cast menjas autombile ko ja zene kad sam bio mladji
Od kako sam se priblizio 50 godini vise mi prijaju veliki udobni automobili do sada sam menjao automobile na 5 godina pa nemam iskustva kao ti
Kada dodjes u ozbiljnije godine prioriteti se menjaju pa trazis auto za zenu, decu ,more, bicikle ....pa je logican izbor karavan (mada sam uvek voleo karavane) pa jos moj posao koji zahteva veliki tovarni prostor i opet logican izbor je karavan
Ali ono mladalacko srce ili kriza srednjih godina zeli nadrkanog karavana i eto izbor se smanjio drasticno
2.0, dizel, automatik, karavan, 4x4, preko 200ks i nema mnogo izbora
Verovatno mi je ovo poslednji auto, nema vise u ponudi dobih automobila sa klasicnim motorima ovaj downsize mi se nikako ne svidja osecam se kao da bi presao sa konja na magarca kad bi vozio nesto manje od 2,0
Mada i ja serem iz pande ne izlazim za gradsku voznju ne postoji bolji auto svuda se provuce svuda se parkira a ima dovljno snage da mogu po malo da se kurcim na semaforu
Po meni je panda nasledik peglice koja je bila moj prvi auto i ta neka ljubav prema malim automobilma nikad nije prestala
Kao klinac sam se trkao sa peglicom sa svima uz uslov da ja biram vreme i trasu i nikad niko me nije dobio
-
clockwork_orange got a reaction from Nikola JTD in Večita dilema, koji auto kupiti?
@Nikola JTD brate svaka cast menjas autombile ko ja zene kad sam bio mladji
Od kako sam se priblizio 50 godini vise mi prijaju veliki udobni automobili do sada sam menjao automobile na 5 godina pa nemam iskustva kao ti
Kada dodjes u ozbiljnije godine prioriteti se menjaju pa trazis auto za zenu, decu ,more, bicikle ....pa je logican izbor karavan (mada sam uvek voleo karavane) pa jos moj posao koji zahteva veliki tovarni prostor i opet logican izbor je karavan
Ali ono mladalacko srce ili kriza srednjih godina zeli nadrkanog karavana i eto izbor se smanjio drasticno
2.0, dizel, automatik, karavan, 4x4, preko 200ks i nema mnogo izbora
Verovatno mi je ovo poslednji auto, nema vise u ponudi dobih automobila sa klasicnim motorima ovaj downsize mi se nikako ne svidja osecam se kao da bi presao sa konja na magarca kad bi vozio nesto manje od 2,0
Mada i ja serem iz pande ne izlazim za gradsku voznju ne postoji bolji auto svuda se provuce svuda se parkira a ima dovljno snage da mogu po malo da se kurcim na semaforu
Po meni je panda nasledik peglice koja je bila moj prvi auto i ta neka ljubav prema malim automobilma nikad nije prestala
Kao klinac sam se trkao sa peglicom sa svima uz uslov da ja biram vreme i trasu i nikad niko me nije dobio
-
clockwork_orange got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?
Sve je generalno sreca na kakav polovan auto naletite mogu da budu odlicni a mogu i da naprave veoma problema
Koliko god mi znali da procenimo auto prodavci znaju mnogo vise da sakriju
Vozio sam astru kupio od zenine firme kobojagi proveren auto redovno odrzavan ima istoriju servisa kad eto crce kompjuter i odnesem ga na servis i majstror mi kaze i pokaze da je neko prckao po kompu ladno se vide kontakti koje je neko ranije lemio. Da se ne lazemo osim kompa nisam imao problema sa astrom ali posle nje nikad vise opela necu voziti
Kupih passata B6 vozio ga 5 godina za to vreme sam od kvarova imao prednji trap 300e, nosac menjaca 50e, egr ventil 30e zadnje opruge 30e i tandem pumpu 200e i to je sve za 5 godina voznje osim redovnih servisa
Pre dve godine su dosli passat b8 i panda, na passatu osim velikog i malog servisa sam promenio samo prednje diskove dok je moja omiljena panda krenula sa setom kvacila pa sa diskovima i plocicama pa hladnjak pa sajla kvacila pa je ceo menjac crkao pa letva volana a sad vidim da iklima ne radi bas kako treba ali panda je to pali radi ide i sve za nju je jeftino i ima i novih i polovnih delova svuda
Moj tast je recimo zaljubljen u pezo i vozio je 308 2007 godiste 1.6 hdi 7 godina bez i jednog jedinog kvara da bi ga promenio opet za 308 1.6hdi 2015 godiste koji se vrlo brzo se pokvario, crkla pumpa za adblue i popravka 1000e posto se menja ceo rezervoar zajedno sa pumpom, to je kasnije prepoznat problem kod pezoa pa su u kasnijim generacijam sredili
Kolega trosi vec drugog fokusa i prezadovoljan je samo redovan servis i pun rezervoar zadnjih 10 godina
kupovina polovnog automobila je samo sreca pa kako nam se desi ja sam licno imao srece da uvek izaberem ok auto koji mi nije priredio neke skupe popravke (osim pande)
-
clockwork_orange reacted to totti in Večita dilema, koji auto kupiti?
Za Pandu 1.1 set kvačila 5.575 din.
Skuplje ruke
-
clockwork_orange got a reaction from virke in Fiat Grande Punto - krovni kofer
Imao sam ovakve CAM sa slike a i skuplju CAM varijantu
Sipke su izradjene od tankog celika i podlozne su rdjanju kao i same sape tj gde god se pri montazi ili demontazi osteti plastifikacija tu pocinje da rdja vrlo brzo
Sama montaza i demontaza nije komplikovana ali oduzima vreme i svaki put se osteti plastifikacija
Nemaju mogucnost zakljucavanja, svako sa kljucem 10 moze lako da ih skine
Nosivost im je upitna vrlo brzo su se pokrivilie sipke mada i ja znam da natovarim
Bolje su se pokazali nosaci iz Lidla ima ih kolega sa ALU sipkama mada je tu pitanje da li postoje za tvoj auto
Neprikosnoveni pobedik je THULE sipke jake dobro plastificirane teret ne moze da ih osteti sape se zakljucavaju i bez ikakvog alata montiraju i demontiraju
Imati u vidu da i sami nosaci povecavaju potrosnju goriva i stvaraju dosta buke pri malo vecim brzinama dok sa koferom se sve to znacajno povecava
-
clockwork_orange got a reaction from knezevic76 in Biciklizam
Konstrukcijski su lose zato sto kljesta ne pritiskaju disk ravnomerno sa obe strane vec je jedna strana fiksna a druga pritiska disk pa onda jedna plocica gura disk ka drugoj i tako ga krivi pri kocenju pa se ta plocica i brze trosi
Za fiksnu plocicu postoji sraf za stelovanje zazora dok pomicnu stelujes preko sajle i bitno je da se redovno podesavaju
Vremenom se disk toliko defermise pa je veoma tesko ostvariti minimalne zazore
Takodje potrebna je velika sila stiskanja zbog male frikcione povrsine plocica pa se i sajla tegli
V brake jje tu u prednosti zbog velike povrsine pakni ali zna da bude problema ako su tockovi mokri
Hidraulika u teoriji moze da pregreje ali meni se to nije desilo mada imam preko 100kg i volim zahtevnu voznju
Skupi parice i kupi polovnu hidrauliku bukvalno je tri srafa po tocku mozes to i sam da uradis
-
clockwork_orange got a reaction from shuxx in Biciklizam
Konstrukcijski su lose zato sto kljesta ne pritiskaju disk ravnomerno sa obe strane vec je jedna strana fiksna a druga pritiska disk pa onda jedna plocica gura disk ka drugoj i tako ga krivi pri kocenju pa se ta plocica i brze trosi
Za fiksnu plocicu postoji sraf za stelovanje zazora dok pomicnu stelujes preko sajle i bitno je da se redovno podesavaju
Vremenom se disk toliko defermise pa je veoma tesko ostvariti minimalne zazore
Takodje potrebna je velika sila stiskanja zbog male frikcione povrsine plocica pa se i sajla tegli
V brake jje tu u prednosti zbog velike povrsine pakni ali zna da bude problema ako su tockovi mokri
Hidraulika u teoriji moze da pregreje ali meni se to nije desilo mada imam preko 100kg i volim zahtevnu voznju
Skupi parice i kupi polovnu hidrauliku bukvalno je tri srafa po tocku mozes to i sam da uradis
-
clockwork_orange got a reaction from ISV_01 in Biciklizam
Mozda si zamastio disk plocicu desava se
Te kocnice koje imas su ubedljivo najgore kocnicne za bicikl, lose su projektovane, tesko se steluju i nikad ne koce kako treba. V brake bolje koci od diskova sa sajlom, diskovi sa hidraulikom pa cak i najlosiji bolje koce i zahtevaju manje odrzavanja
Moj savet je da te kocnice bacis i kupis Shimano hidrauliku bilo novi bilo polovnu i bices miran godinama
Plocice za shimano su svuda dostupne lako se menjaju koce odlicno, pouzdano
Ako se dobro usteluju pazi prvo vreme kako kocis leteo sam ja par puta sa bicikla zbog naglog kocenja
-
clockwork_orange reacted to andreja.micovic in Fiat Nuova Panda - sedišta od novije Pande (312)?
za popravku, mislim da @TpcVolana radi. Imaš njegovu temu ovde na forumu pa ga kontaktiraj i vidi cenu.
a evo i za zamenu
https://www.fiatforum.com/threads/upgrade-drivers-seat-fit-seat-from-panda-iii-312-into-panda-169.461040/
-
clockwork_orange reacted to boki01 in Panda Classic 2002
Šta reći? Panda klasik 2002. godište kupljena 2005. kada je bila stara samo 3 godine za 4500 eura.
Kod nas u porodici je već 17 godina.
Inače, razni članovi familije imali su ukupno 5 Pandi klasik: Dva puta Fire 750, jedna sa starim motorom 900 ccm, jedna Fire 1000 i ova poslednja, najmlađa i najjača, ex. van sa motorom Fire 1100.
Pogledajte malo video predstavljanje