clockwork_orange
-
Content Count
357 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
clockwork_orange reacted to MiloshBg in Planinarenje
Pivo je za sve samo ne za takvu aktivnost. Jedina aktivnost uz koju ide pivo je neka gradjevinska aktivnost.
Ostalo jok, samo te poremeti i uspori. Secam se, jedne godine sa zetom sednemo na bicikle i krenemo ka Kosmaju, otisli, prosli Vlasko polje, popeli se na Kosmaj ni sam ne znam danas da objavim kojim putevima, spustili se preko Nemenikuca u Sopot i stali da odmorimo malo. Sta cemo, uzmemo po pivo... Zajeb da ne moze gori biti, prvih nekoliko desetina minuta voznje nam je nos izasla bukvalno koliko nam je trebalo da se opasuljimo od TEZINE tog piva. Od tad nikako takva pica, samo voda ili eventualno neko energetsko ali i ona su puna secera tako da smo se opet morali sa vodom osvezavati.
-
clockwork_orange reacted to ostoja in Planinarenje
Planinari ispadosmo k'o lovci. Skup pijanih ljudi koji kroz sumu (planinu) idu u kafanu
-
-
clockwork_orange got a reaction from horvat in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
Evo gluposti
Moja zena voli da mi posprema po kolima pa je odlucila da sklapel stavi u slot za upaljac sto je izazvalo da izgori osigurac i time mi ubije radio u kolima
Nista strasno kada bi za pocetak znao gde se nalazi osigurac da li u kabini ili pod haubom
Internet je cudo pa nadjoh
Ali odgovarajuci alat nemam u kolima a da sam imao osnovnog alata nista ne bi uradio
Sraf poklopca zapekao jedva sam ga odvrnuo, pokloac takodje zapekao pa je bio potreban pajser i naravno spic kljesta posto je osigurac nepristupacan
Sve je naknadno podmazano da ne bi bilo problema u buducnosti
-
clockwork_orange got a reaction from blingaro in Kopiranje i kodiranje ključeva
Kljuc ima dva ili tri nezavisna sistema "bezbednosti
1. Mehanicki, toj sam metalni deo kljuca koji otkljucava vrata i volan
2. Elektronski Cip sa jedinstvenim fiksnim kodom koji otkljucava elektronsku blokadu motora
3. Elektronski deo koji sluzi za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje i za kontrolu alarmnog sistema
U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip nekad je zalepljen nekada slobodan pa moze lako da se izvadi tom cipu nije neophodna baterija da bi radio
Taj cip nosi informaciju koja dozvoljava startovanje automobila ili ako ga nema napise CODE na tabli i motor nece da startuje
Cip je isti za kljuc sa daljniskim kao i za onaj bez daljinskog i potrebno ga je premestiti u novo kuciste u slucaju promene. Postoji varijanta da se cip izvadi i zalepi u blizini kontakt brave pa ce onda svi kljucevi mocu da startuju automobil
Elektronika za otkljucavanje/zakljucavanje nema veze sa cipom i potpuno su nezavisni sistemi
-
clockwork_orange got a reaction from Dale in Kopiranje i kodiranje ključeva
Kljuc ima dva ili tri nezavisna sistema "bezbednosti
1. Mehanicki, toj sam metalni deo kljuca koji otkljucava vrata i volan
2. Elektronski Cip sa jedinstvenim fiksnim kodom koji otkljucava elektronsku blokadu motora
3. Elektronski deo koji sluzi za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje i za kontrolu alarmnog sistema
U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip nekad je zalepljen nekada slobodan pa moze lako da se izvadi tom cipu nije neophodna baterija da bi radio
Taj cip nosi informaciju koja dozvoljava startovanje automobila ili ako ga nema napise CODE na tabli i motor nece da startuje
Cip je isti za kljuc sa daljniskim kao i za onaj bez daljinskog i potrebno ga je premestiti u novo kuciste u slucaju promene. Postoji varijanta da se cip izvadi i zalepi u blizini kontakt brave pa ce onda svi kljucevi mocu da startuju automobil
Elektronika za otkljucavanje/zakljucavanje nema veze sa cipom i potpuno su nezavisni sistemi
-
clockwork_orange got a reaction from neshtry in Kopiranje i kodiranje ključeva
Na Puntu mi je povremeno ukljucivao CODE lampicu i nije hteo da upali problem resen ciscenjem svih kontakta na putu od brave do motornog kompjutera
Na Astri i Passatu sam sam kodirao kljuceve (samo za centralnu bravu) tako sto sam otkljucavao zakljucavao auto i u isto vreme drzao odgovarajuce dugme na kljucu pa se to ponovi 3 puta i daljinski prorade
Ponekad ima resenja i bez skupih majstora
@neshtry
izvadi pilulicu i zalepi je blizu brave i svaki kljuc ce da radi
Ja volim da imam dva kljuca od kola a na astri sam menjao kompjuter i dobio samo jednu pilulicu te sam je tako zalepio ispod kontakt brave i sve je uredno radilo
-
clockwork_orange reacted to ISV_01 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
To imamo, zove se povreda na radu
-
clockwork_orange got a reaction from nemanja84bg in Kopiranje i kodiranje ključeva
Na Puntu mi je povremeno ukljucivao CODE lampicu i nije hteo da upali problem resen ciscenjem svih kontakta na putu od brave do motornog kompjutera
Na Astri i Passatu sam sam kodirao kljuceve (samo za centralnu bravu) tako sto sam otkljucavao zakljucavao auto i u isto vreme drzao odgovarajuce dugme na kljucu pa se to ponovi 3 puta i daljinski prorade
Ponekad ima resenja i bez skupih majstora
@neshtry
izvadi pilulicu i zalepi je blizu brave i svaki kljuc ce da radi
Ja volim da imam dva kljuca od kola a na astri sam menjao kompjuter i dobio samo jednu pilulicu te sam je tako zalepio ispod kontakt brave i sve je uredno radilo
-
clockwork_orange got a reaction from Ivan in Kopiranje i kodiranje ključeva
Kljuc ima dva ili tri nezavisna sistema "bezbednosti
1. Mehanicki, toj sam metalni deo kljuca koji otkljucava vrata i volan
2. Elektronski Cip sa jedinstvenim fiksnim kodom koji otkljucava elektronsku blokadu motora
3. Elektronski deo koji sluzi za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje i za kontrolu alarmnog sistema
U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip nekad je zalepljen nekada slobodan pa moze lako da se izvadi tom cipu nije neophodna baterija da bi radio
Taj cip nosi informaciju koja dozvoljava startovanje automobila ili ako ga nema napise CODE na tabli i motor nece da startuje
Cip je isti za kljuc sa daljniskim kao i za onaj bez daljinskog i potrebno ga je premestiti u novo kuciste u slucaju promene. Postoji varijanta da se cip izvadi i zalepi u blizini kontakt brave pa ce onda svi kljucevi mocu da startuju automobil
Elektronika za otkljucavanje/zakljucavanje nema veze sa cipom i potpuno su nezavisni sistemi
-
clockwork_orange got a reaction from knezevic76 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
U passtu mi je ubacila neki sraf a u pandi skalpel i oba puta je sprzila osigurac
U pasatu je bilo lakse posto sam znao gde je osigurac, posto ga je predhodno sprzila nekim punjacem za telefon koji je kupila super jeftino kod kineza
Jeste ovo van teme ali je bila poenta kako i najmanji kvar moze da zakomplikuje zivot da te auto ostavi na sred puta zato sto je zapekao poklopac osiguraca ili nemas spic kljesta da ga izvadis
-
clockwork_orange got a reaction from nemanja84bg in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
U passtu mi je ubacila neki sraf a u pandi skalpel i oba puta je sprzila osigurac
U pasatu je bilo lakse posto sam znao gde je osigurac, posto ga je predhodno sprzila nekim punjacem za telefon koji je kupila super jeftino kod kineza
Jeste ovo van teme ali je bila poenta kako i najmanji kvar moze da zakomplikuje zivot da te auto ostavi na sred puta zato sto je zapekao poklopac osiguraca ili nemas spic kljesta da ga izvadis
-
clockwork_orange got a reaction from city in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
U passtu mi je ubacila neki sraf a u pandi skalpel i oba puta je sprzila osigurac
U pasatu je bilo lakse posto sam znao gde je osigurac, posto ga je predhodno sprzila nekim punjacem za telefon koji je kupila super jeftino kod kineza
Jeste ovo van teme ali je bila poenta kako i najmanji kvar moze da zakomplikuje zivot da te auto ostavi na sred puta zato sto je zapekao poklopac osiguraca ili nemas spic kljesta da ga izvadis
-
clockwork_orange got a reaction from MiloshBg in Večita dilema, koji auto kupiti?
Prosle godine sam se lomio izmedju C3 Picaso sa automatskim menjacem i Pande 3. generacija sa manuelnim
Izabrah Pandu ali i dan danas kad vidim C3P zaigra srce
Panda je meni svakako odlican auto koji mi zavrsava 90% potreba, mali auto odlican za parkiranje i za provlacenje kroz grad a potrosnja pristojna
Sad neke informacije idu da ce nova Panda i C3 biti na istoj platformi i da ce panda da poraste za pola metra
I ne svidja mi se to, zelim da panda ostane mali gradski auto sposoban da prodje kroz gradsku guzvu i da se parkira svuda, da malo trosi i da ostane "dvosed"
Razumem ja evoluciju od peglice do trece generacije pande ali ovaj korak sa pande na C3 ne razumem
-
clockwork_orange got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?
Prosle godine sam se lomio izmedju C3 Picaso sa automatskim menjacem i Pande 3. generacija sa manuelnim
Izabrah Pandu ali i dan danas kad vidim C3P zaigra srce
Panda je meni svakako odlican auto koji mi zavrsava 90% potreba, mali auto odlican za parkiranje i za provlacenje kroz grad a potrosnja pristojna
Sad neke informacije idu da ce nova Panda i C3 biti na istoj platformi i da ce panda da poraste za pola metra
I ne svidja mi se to, zelim da panda ostane mali gradski auto sposoban da prodje kroz gradsku guzvu i da se parkira svuda, da malo trosi i da ostane "dvosed"
Razumem ja evoluciju od peglice do trece generacije pande ali ovaj korak sa pande na C3 ne razumem
-
-
clockwork_orange got a reaction from moron in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
Evo gluposti
Moja zena voli da mi posprema po kolima pa je odlucila da sklapel stavi u slot za upaljac sto je izazvalo da izgori osigurac i time mi ubije radio u kolima
Nista strasno kada bi za pocetak znao gde se nalazi osigurac da li u kabini ili pod haubom
Internet je cudo pa nadjoh
Ali odgovarajuci alat nemam u kolima a da sam imao osnovnog alata nista ne bi uradio
Sraf poklopca zapekao jedva sam ga odvrnuo, pokloac takodje zapekao pa je bio potreban pajser i naravno spic kljesta posto je osigurac nepristupacan
Sve je naknadno podmazano da ne bi bilo problema u buducnosti
-
clockwork_orange got a reaction from PremieRacing in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
Hvala puno za postavljanje ugovor mnogo si mi pomogao da se odlucim da od ove godine necu platiti pomoc na putu posle 20 godina redovnog placanja sto AMSS sto DDOR i poslednje Vozzi koja je jos uvek"aktivna"
Po ugovoru pokrivaju kvarove na elektrouredjajima u iznosu do 100eura pa moj akumulator kosta 150 eura i jos majstoru za ruke 50 eura i ja moram da "doplatim" stotku minimum
Ta osiguranja ponekad funkcionisu tako sto ja moram sve da platim na licu mesta pa mi oni posle refundiraju deo troskova
Hvala vam ali ove godine na more bez pomoci na putu ili sa najjeftinijom opcijom cisto da imam broj telefona na koji da zovem slep sluzbu i da mogu da pricam na srpskom
-
clockwork_orange reacted to Zvezdo in Garaža
Stigli su paneli! Kupio sam 100 kom vijaka smeđe boje za početak. Sivi će doći iza nedelje.
-
clockwork_orange got a reaction from ortakov in Garaža
Pop nitne su aluminijumske i nece nikada zardjati
Za pop nitne moras da izbusis rupe tako da ce ti trebati i burgije i kljesta za pop nitne
Pop nitne takodje postoje u raznim bojama
Samorezujuci srafovi koje si gledao su za krovne konstrukcije stoga i podloska i gumica da bi se sprecilo prodor vode. Za bocne strane ti zavrsavaju posao i obicni samorezujuci bez gumice te mozes da ustedis malo
U zavisnosti od kvaliteta srafova moze da se desi da ces morati svaku rupu da izbusis burgijom pre zavijanja srafa kao i da ce relativno brzo da zardjaju
Kvalitet ces jako tesko da procenis pa ces morati da verujes na rec prodavcu koji ga verovatno nikada nije ni probao
Jednom prilikom sam kupio prohromske samorezujuce srafove i platio ih veoma skupo ne bi li mi ti srafovi upropastili jako delikatan posao zbog uzasnog kvaliteta celika imao sam utisak da su tek malo tvrdji od aluminijuma
-
clockwork_orange got a reaction from Zvezdo in Garaža
Pop nitne su aluminijumske i nece nikada zardjati
Za pop nitne moras da izbusis rupe tako da ce ti trebati i burgije i kljesta za pop nitne
Pop nitne takodje postoje u raznim bojama
Samorezujuci srafovi koje si gledao su za krovne konstrukcije stoga i podloska i gumica da bi se sprecilo prodor vode. Za bocne strane ti zavrsavaju posao i obicni samorezujuci bez gumice te mozes da ustedis malo
U zavisnosti od kvaliteta srafova moze da se desi da ces morati svaku rupu da izbusis burgijom pre zavijanja srafa kao i da ce relativno brzo da zardjaju
Kvalitet ces jako tesko da procenis pa ces morati da verujes na rec prodavcu koji ga verovatno nikada nije ni probao
Jednom prilikom sam kupio prohromske samorezujuce srafove i platio ih veoma skupo ne bi li mi ti srafovi upropastili jako delikatan posao zbog uzasnog kvaliteta celika imao sam utisak da su tek malo tvrdji od aluminijuma
-
clockwork_orange got a reaction from ortakov in Garaža
Ja bi ovako
Izolaciju u vidu stiropora samo na krov i eventualno vrata posto su na juznoj strani
Ventilacione otvore obavezno napraviti nisko pri zemlji i visoko pri krovu ne bi li se omogucilo strujanje vazduha
ventilacione otvore obezbediti mrezom da bi se sprecio ulazak glodara i ptica i slicno
Ukoliko ima struje u blizini cak bi i ventilator i rasvetu stavio
-
clockwork_orange got a reaction from ortakov in Garaža
Ma ti transformatorski aparati su odlicni ima da traju duze nego mi
Taj tvoj mi lici na Varstroj sa bakarnim namotajima tezak ali radi
Ovi novi invererski jesu lagani i lako se sa njima radi ali se svaki cas nesto pokvari
I maska vazno da ti oci sacuva sad koliko je kostala manje bitno
Koje si elektrode koristio posto Jesenice Jadran vise ne postoje zatvorila se fabrika
Da li si probao da ih stavis u rernu na dva sata na 200C da ih osusis hoce da povuku vlagu pa da zezaju
Boj ne bije svijetlo oruzije ........
-
clockwork_orange got a reaction from Zvezdo in Garaža
Ja bi ovako
Izolaciju u vidu stiropora samo na krov i eventualno vrata posto su na juznoj strani
Ventilacione otvore obavezno napraviti nisko pri zemlji i visoko pri krovu ne bi li se omogucilo strujanje vazduha
ventilacione otvore obezbediti mrezom da bi se sprecio ulazak glodara i ptica i slicno
Ukoliko ima struje u blizini cak bi i ventilator i rasvetu stavio
-
clockwork_orange got a reaction from shuxx in Zatamnjena stakla
Nalepnicu za trotinet iz inata necu da stavim pa nek mi pisu kazne da vozim neregistrovano vozilo
Sto se folija tice to sam morao da odradim prvo sto stalno vucem neki alat pozadi pa nisam bas rad da se vidi sta imam u kolima, a i zbog toga sto panda nema apsolutno nikakvu UV zastitu na staklima nikada nisam usao u topliji auto ugeje se ko rerna na suncu