srdjos
-
Content Count
3070 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Reputation Activity
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
srdjos reacted to neshtry in Citroen CX 2.5 GTi
CX Pallas prve serije(i CX Athena) su zaista pravili razliku u pojmu luksuznosti i to doba,u to nema sumnje…GTi je kao sporcki…
@OMP našao sam slike ambulatnih koji su još živi,jedan je na PA,drugi i da
je radi….Oznaka je CX 25RD(diesel)
-
srdjos reacted to neshtry in Citroen CX 2.5 GTi
Majkin službeni bio isti takav….Pre toga imali belog CX Pallas 2.0 u kome sam stalno blejao u imstrumente…
Konačno jedan auto po mom ukusu,svaka ti čast za ovo!
-
srdjos got a reaction from moron in MG i njegov novi MG3
još jedan update
https://autorepublika.com/2024/04/01/prve-informacije-mg-ovom-adutu-s-indeksom-3-hybrid/
-
-
srdjos got a reaction from horvat in Večita dilema, koji auto kupiti?
Znaci trazi novi auto sa starim atmosfercem, to sigurno nece naci
po meni od novijih sa atmo motorima se mogu izdvojiti:
Renault 1.6,
Hjundai i Kia 1.4 i 1.6 atmosferci,
Honda 1.5 od 131 ks, mislim da je atmo
Mazda 1.5 atmo
Fiat 1.4 i 1.6
Opel 1.4 atmo
to sve ide u vozila donje srednje klase i to je valjda to
-
-
-
-
-
srdjos reacted to IDzO in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Senzor mrtvog ugla sada prvi put imam u Focusu i korisna je stvar. Mada može se uvek dolepiti ogledalo u uglu bočnih retrovizora da se bolje vidi mrtav ugao.
Što se tiče panorame, ne znam koliko je osetljiva tj. da li lako/teško puca ako padne grana?
Obično osiguranje stakala ne pokriva panoramu.
-
srdjos reacted to Dash in Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI
Mislio sam na prvu i drugu generaciju Insignije. 1.6 kao 1.6 cdti nije postojao u vise verzija, jedna jedina od 2013. do 2020. tj. jedan motor, 4 nivo snage, od toga jedna verzija biturbo.
-
srdjos reacted to Dash in Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI
Moj 1.6 CDTi ima 198000 na satu i fabricki lanac, sto je pravo cudo za ovaj motor.
Vodjice nisu problem dizajna, nego od tog drljanja lanca zbog toga sto spaner ne moze da ga zategne puknu vodjice i nekada se desi da se zaglave u uljnoj pumpi i onda nema dovoljnog pritiska ulja.
E da se to ne bi desilo, 5000 dinara za podlosku, 50-100e za ruke i onda nema tog drljanja lanca na startu.
Za klapne do sada nisam cuo da je neko imao problem sa njima, a motor je na trzistu 10 godina vec