Jump to content
FAS Goran

Milentije

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Milentije

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/26/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Doboj

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto mk2a 1.9JTD 63kW 2003.
  1. To mi je bitno, hvala care. Danas nisam stigao, kasno sam se vratio kući pa me mrak prestigao. Sutra imam čitav dan pred sobom pa ću lagano. BTW Kako znam dokle da dotežem ove točkiće? Ti reče "tako da ti poklopac doboša jedva naiđe na paknove". Dakle ja to treba da navrćem i probavam nabaciti poklopac. Kada dođe dotle da ga jedva nabacim onda je to to i pri tome treba da se okreće rukom bez ikakvog otpora. Radio sam to i ranije, pokušavao da naštimam ali mi nije polazilo za rukom i uvijek mi je bila "enigma" kako ravnomjerno podesiti lijevu i desnu stranu.
  2. Jesi li rješio ovo i ako jesi šta je bilo u pitanju? Meni se desilo da mi se sam resetuje na oko 3200-3300 km. To sam jednom samo doživio, da se sam resetuje i to na otrpilike toj kilometraži. Jedino što sam zaključio je da je promjenjiva u koju se smješta taj podatak veličine dva bajta što znači da je prekoračenje na 32768 odnosno 3276,8 km. Kažem, nisam tačno upratio trenutak resetovanja, ali pretpostavljam da je to to.
  3. ABS nemam. Nisam primjetio da neravnine na putu imaju uticaja na ponašanje kočnice (da hvata višlje). Što se tiče ručne, ja smatram da bih je trebao još dotegnuti jer hvata negdje na 7. ili 8. zubu, na većim nagibima (riječna obala ) ne može da drži auto. Ja sam se na to žalio, ali rekoše da je to maksimum do kojeg je preporučljivo dotezati ručnu jer ako se ide preko toga onda pakne znaju strugati po dobošima. Meni je to besmislica, ali reko, valjda ljudi znaju više od mene. Sutra ću baš probati dotegnuti to malo, pa provozati, da vidim ima li razlike. Što se tiče tog dotezanja, treba da ga obavim na onoj matici M10 (ako se dobro sjećam) u autu kada skinem pepeljaru iza ručice od ručne, a ne na dobošu (kroz onu rupicu pomoću šrafcigera)? Jesam li u pravu?
  4. Da ne bih otvarao novu temu, pitaću ovjde. Naime, imam problema sa kočnicom. Problem se manifestuje već više od godinu dana, samo nisam mu pridavao toliki značaj, ali sada dolazi kišno vrijeme, a uskoro i snijeg, pa bi bilo dobro da mi auto koči kako treba, bez iznenađenja. Problem je što mi papučica "šeta". Nekada koči skoro pri samom vrhu (skoro pa kako bi inače trebalo biti), a nekada treba da je stisnem do pola da bi auto počeo kočiti. Kada se desi to da je moram dalje gurnuti (skoro do pola), gornji dio hoda papučice je mekan (ne pruža mi nikakav otpor). Dakle, ja guram papučicu polako prema podu i ništa se ne dešava, i tako do određenog momenta kada auto polako počinje da koči. Idući put kada stisnem papučicu može se desiti da opet moram da je stišćem do pola da bi kočenje počelo, a može se desiti da počne kočiti znatno ranije. Pravila nema. Pokušao sam nači neko pravilo ali nisam uspio. Nema veze toplo ili hladno vrijeme, nema veze pri kojoj brzini kočim, nema veze koliko je auto opterećen, apsolutno nikakvo pravilo nisam uspio naći po kojem se dešava jedna ili druga situacija. Znam kakva je kočnica ranije bila, čim malo naslonim nogu na papučicu auto lagano počne da usporava i tačno ga "osjetim" na papučici pod nogom. Ovo me polako već izluđuje. Vozio sam ga u ovlašteni servis gdje sam i radio zadnji veći servis. Oni nisu uspjeli naći ništa, na kraju sam im ostavio auto 5 dana da ga voze da vide o čemu pričam i kažu da nisu primjetili to o čemu govorim. Moguće da im se nije desilo, ali ja i dalje imam probleme. Zadnji kočioni cilindri su promjenjeni jer su zaglavljivali, promjenjen je samoštelujući mehanizam na zadnjem desnom točku jer je pukao onaj limić, promjenjene su zadnje pakne. Sve je to urađeno u okviru jednog većeg servisa kojeg sam radio u gore pomeuntom ovlaštenom servisu. Pošto problem nije bio riješen onda smo posumnjali na glavni kočioni cilindar. Uzeli smo jedan polovan (da ne bih izvaljivao 200-250€ za nov, a poslije se ispostavi da nije do njega) i stavili ga umjesto mog. Problem je i dalje tu, dakle nije ni do glavnog kočionog. Peti kočioni nisam uspio naći polovan da ga probam umjesto svog, ali ovaj je ureda kako kažu (normalno se kreće, ne zaglavljuje,...). Sistem je ozračivan tako da nije ni do toga. Ulje je promjenjeno (stavljena Tutela TOP 4) nikakvih promjena nema. Sve u svemu auto će svaki put stati ali nikad ne znam koliko treba da stisnem papučicu da bi on počeo kočiti. Ja napisah ogroman esej, ali ovo me stvarno nervira. Ima li neko neku ideju šta bi to moglo biti.
  5. Što se tiče ne vraćanja ručice moraćeš je promjeniti. Ja sam imao isti problem sa vozačevim vrtima i zadnjim desnim. Ljetos sam ih skinuo i stavio druge (polovne). Na prednjim vratima se polugica sa kvake kači za metalni štap (polugu), a na zadnjim vratima toga nema (iako su ručice zaprednja i zadnja vrata iste). Na zadnjim vratima nema te metalne poluge pa je i malo jednostavnije odraditi zamjenu. Samo prilikom skidanja tapacirunga sa zadnjih vrata treba malo pripaziti na skidanje ručice za otvaranje prozora (skidanje osigurača) da ne bi nešto puklo. Što se tiče zaglavljivanja i ne mogućnosti zaključavanja nakon skidanja tapacirunga pogledaj da ti negdje ne zapinje neka od poluga. Ponovo skini tapaciruge i provjeri da li poluge za zaključavanje stoje kako treba u onim vodilicama (žabicama).
  6. Ja nemam dobra iskustva sa tim turskim/tajvanski/kineskim/etc. farovima. Poslije sudara su u ovlaštenom servisu stavili Depo farove (i to raspar jedan H1 a dugi H7 :S) i nisu se baš pokazali. Jedan se jako brzo zamutio, a u drugom se otkačio nosač sočiva i sada mi to sve šeta po kućištu fara i baca snop 5 metara pred auto. Ne može se nikako zakačiti nazad. Uglavnom lijevi sam našao Valeo polovan, kupuio i ugradio. Razlika nebo i zemlja. Još uvijek ganjam ovaj desni koji se otkačio ali kod nas nikako ne mogu da nađem polovan u normalnom stanju.
  7. Evo za sve ljubitelje TG-a. Starije sezone (starije od 7 godina) mogu se legalno nabaviti OVDE. Uživajte!
  8. Vidim da se ovde raspravlja o ulju za kočioni sistem pa ću pitati ovdje (da ne otvaram novu temu). Interesuje me koje ulje treba da kupim? Radi se o Puntu 2a 1.9JTD ako to ima kakvog uticaja na vrstu ulja koju treba da kupim. I zanima me, ako ima neke razlike u uljima za kočnice, koje su to razlike. I ako neko može usput da objasni proceduru mjenjanja ulja. EDIT: Našao sam u tabeli da mi treba ovo ulje. TUTELA TOP 4 Ugovorna tehnička oznaka N° F001.A93 U slučaju da ne nađem baš ovo ulje, koje još dolazi u obzir.
  9. Ljetos sam išao do lakirera po boju za svog Punta jer sam radio zaštitu poda i popravljanje boje na pragovima odmah iza blatobrana pošto se tu počela guliti. Čovjek otvori gepek i prerovi ga čitavog ali nije našao šifru boje, pa je na kraju odokativnom metodom gađao i na kraju se ispostavilo da ipak nijansa nije ista (srećom ne primjeti se previše jer su rađeni samo pragovi tom bojom). Reče da treba biti u gepeku. Sad vas pitam gdje to tačno treba da bude (nisam ni znao da negdje ima zapisana šifra boje)?
  10. Dakle, ovaj JTD od 80 konja (59kW) je apsolutno isti i u Puntu i u Stilu?
  11. A zar Stilo nema turbinu sa varijabilnom geometrijom krilaca? Negdje sam naletio na to, ali nisam siguran da sam dobro shvatio na koje modele motora se to odnosilo.
  12. Svjestan sam da je tema dosta stara, ali kad sam već naletio na nju da priupitam. Ovaj Revochip, da li je to samo nova mapa ili se mijenja nešto i od hardware na motoru?
  13. Ovako, imam problem da mi volan bježi u desnu stranu. Vozio sam na reglažu, sve je podešeno u "zeleno". Ali, volan opet mota desno. Može li razlog tome biti razlika u potrošenosti guma? I jedna i druga su iste (Sava S3), ali jedna je stara mjesec dana a druga preko godinu (istrošena skoro do onog "markera"). Volan mi sam namota na 15:50 ili čak i više čim ga pustim.
  14. Miloš Janković (Milentije) iz Doboja, imam 21 godinu. Vozim Punta 1,9JTD 59kW 2003. godište (bar je tako po papirima), prešao 252000 km. Prije jega sam vozio Zastavu 128 i nisam je još prežalio. Ovde sam došao jer imam želju da svašta nešto radim na ovo Puntu, naviku sam stekao na 128ici. Inače studiram informacione tehnologije. Hardware, overclockovanje i padobranstvo su mi hobiji. Nadam se da ćemo se lijepo družiti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...