Jump to content
FAS Goran

vukzr

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. To sam i ja mislio da probam pa da vidimo sta se desava
  2. Da bio je hladan. Ja mislim da je on zacadjavio klipove posteno pa da to podize kompresiju, a mozda i ne
  3. Pa ovako, merio sam tri puta za redom i dobijao vrednosti +-0.5 bar od navedenog. Motor radi, ide, sljaka i sve ok samo mi je cuda previsoka kompresija.
  4. Danas uzmem da izmerim kompresiju na svom Puntu mk.2 1.2 8v koji je presao 260000 km. Prvi cil pokaze 17, drugi 11, treci 10, cetvrti 18. Po fabrickim podacika ako se ne varam treba da bude 9.5 bar. U cemu je fora sa mojjim motorom i moze li da skodi?
  5. Pozdrav svima! Intersuje me da li kompletan servo sa punta 2 moze da radi van auta! Hoću da ga ugradim u čamac, ovi mehanički uredjaji me ubijaju, a znam da je na puntu volan vrlo lak. Pa ako neko zna bio bih zahvalan! Evo na šta mislim
  6. Nije tako kod mene. To kako kazes je ok. Sve kako ti kazes samo ne padaju polako nego odu gore za recimo 500-1000 o/ min na sekundu dve i onda padnu. Ako ga saltam na 2500 odu na 3000 , ako ga saltam na 3000 odu na 3500 i sve tako. Interesantno koliko ga god turiram u mestu uvek padnu vrlo brzo! Kako krenem pocne ovako kako sam ti rekao. Cak nekad pri promeni brzine kad pustim kvacilo uvek sam povuce pa onda uspori. Pri gradskoj voznji ponekad mogu da pustim gas i da ide na 2000-3000 sam. Kao na yugu sa saugom, bez diranja papucice. Nekad se desi stojim na semaforu i obrtaju setaju od 900-1000-1100. Mislim da pocne zezati sa prvim ukljucenjem ventilatora do tada je kako si ti napisao. Mislim da je u pitanju leptir. Jednom nikako nije hteo da vrati ler, stoji u mestu na 1500-2000 ne znam tacno u rukom drzim plastiku oko koje ide sajla i kako pritisnem rukom da ga skroz zatvorim i tada se obrtaju smire. Cak kad zeza, naglo sklonim nogu sa gasa, onako da sklize sa noge i tada nema problema sa vracenjam gasa ne idu gore nego odma padne na ler. Ma ko ce ga znati.
  7. Voleo bi da neko ovo potvrdi ili demantuje. Malo mi je cudno da drzi obrtaje, zasto Z10 ne drzi obrtaje? Kablove i svecice cu promeniti cim pre. To drzanje obrtaja pocinje samo kad je motor vruc, cak ponekad ode i na 3-4000 obrtaja pa padnu. Znaci kad je hladan nista, sve normalno ali kad se ugreje...
  8. Meni je napon 14.03 na leru i više. Sa upaljenim svetlima 13.94v. Motor već 5-6 god podrhtava ali sam navikao. Da li je ovo dovoljan napon? Doduše kablovi su izas(flash), varniče i juče me nije mrzelo da ih sve izoliram trakom i čini mi se mirnije radi. Promeniću ih samo ne znam šta da kupim. Drugo čistio sam krpicom leptir gasa, bilo je malo prljav i kao uvek sada variraju obrtaju tj nece da se spuste odmah po oduzimanju gasa. I to se ranije desavalo posle čišćenja pa se samo reši posle izvesnog vremena, par nedelja ili mesec dana. Ovog punta samo popreko pogledaš i počne da zeza. Ruku na srce nikad se nije pokvario samo te gluposti sa gasom i cupkanjem, ali ipak ide i tako.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...