Jump to content
FAS Goran

serbskiratnik

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About serbskiratnik

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Imao sličan problem s tim da je to meni se manifestovalo pri kretanju, uzbrdici i kad imam još nekog u kolima. Zamenio nosač menjača centralni i smanjilo se mislio sam da je skoro nestalo ali i dalje je tu. ostao mi je još jedino nosač motora da proverim
  2. Naravno jedna od boljki stila. Ja imam karavana i išao sam jedanput do Šapca preko OBrenovca i za Osečinu preko ostataka puta i riknuo mi levi silen blok. Naravno idu oba u zamenu, pri čemu je prošlo skoro tačno godinu dana od zamene. Sada mi treba oko 11000 za oba da ih zamenim. Ali furam ih i dalje dok mogu. Malo sam obazriviji i nežniji preko rupa i to je to valjda mu neće nešto posebno štetiti
  3. Možda treba da se odradi šlicovanje amortizera
  4. S obzirom da je leptir zadužan za kod benzinca nagli prelazak odnosno ubrzanje, pretpostavljam da problem koji ću navesti ima veze sa tim. Naime od skoro počelo je da kad i 1,2,3 pritisnem naglo gas do kraja a kada sam u manjim obrtajima motor dobije neki čudan tup a jak zvuk nešto slično tome kao kad pancir crevo proprdi. I pogotovo se to oseća u prvoj, pre kada pritisnem naglo papučicu auto poleti a sada kao da ima turbo pauzu. Uzgred da pomenem da mi je majstor u koga imam poverenja zvog drugih a i mene koji su mi ga preporučili rekao da što se tiče variranja na leru da je to simptomatično za ove motore. Naravno dok je to u malim granicama. Drugi deo vezan za ovo je to što ponekad desilo mi se samo jedno 2-3 puta kada isforsiram motor i pustim gas na leru počinju da se spuštaju obrtaji na otprilike 300-400 i dižu kao da hoće da se ugasi. Što bi možda i bilo da mu ja ne pipnem malo gas. To se desi kada se desi eventualno još 1 i posle toga ok. Molim pomoć. Hvala
  5. ISto tako. U petoj na leru bez gasa ide mi 45 po ravnom. i isto tako mrtvam dok se ne zagreje. A smatra da je zagrejan kada dostigne polovinu
  6. ASR je pomoć pri kretanju na ledu odnosno pri proklizavanju na pravcu, a ESP gde je lampica trougao sa strelicom oko njega je kontrola proklizavanja u krivini. A to kako si opisao je ABS. Protiv blokiranja točkova kome je prvenstvena funkcija da omogući upravljivost automobila pri naglom i kočenju na klizavim površinama. Kada se on aktivira ne pali se lampica već se to oseća na pedali kočnice. A ESP kada se aktivira obavezno se pali lampica.
  7. Stilo 1.6 umerena vožnja, ponekad žustra, kombinovana u korist gradske vožnje najniža mi je bila 8.7l
  8. Ljudi da nije problem do uljnih podizača ventila što se čuje to zveketanje. Ako jest šta raditi
  9. Da da to sam i ja cuo od ljudi. Varijanta lose gorivo pa se cuje zveketanje kao metal o metal. Ono sto mi je dosta ljudi reklo je da je do kvaliteta goriva. Naime ECU je podesen na odredjene parametre goriva a ovo nase je biiip. Definitivno sam primtio razliku mada i dalje ga ali redje i manje od kako sipap evro premiju. Ali rado bi resio problem. Idem dalje da procitam sta je napisano.
  10. E ljudi nikad nije kasno za problem. Doduse ne osecam ga sem ponekad cim upalim auto on mi izbaci low oil press ali bez ikakve poruke druge na displeju. ne osecam ikakvu promenu u radu. ali ga za svaki slucaj samo ugasim i ponovo upalim i bez toga.
  11. Ja imam malo težu nogu i kao takvu prosek mi je 10-10.5l. zimi može da bude malo veća porsečna ali nikako 5 litara. TO je već da se zapitaš. Ali svejedno ako auto pališ za 2 km do posla to ti nije dobro. Nijedan auto a pogotovo noviji ne voli vožnje na tako kratkim relacijama.
  12. Zbog kvaliteta delova servis radi bar na 80000-90000. Tako sam čuo bar od dvojice majstora. A i bem li ga ima logike. A za paraflu čini mi se da bi ga trebalo menjati na 2 godine. Što se njega tiče gledaj da ti nivo tečnosti bude na pola izmeđi min i maks. Tu prati da li ti i koliko troši tečnost za hlađenje. Jer ako relativno često dosipaš već tu treba pregledati sistem da ti ne gubi i gde vodu. Opet mali servis treba raditi po mom skromnom mišqewu na desetak hiljada i pre što mu uz umerenu malu vožnju i dođe nekih dve godine. Ono što bih ti preporučio je da uzmeš abrakso kliner koji košta oko 300 dinara u lavu koji se sipa mislim na rezervu i koji spira eventualnu garež ili zalepljene čestice u cilindru i na leptiru gasa. To mi je barem preporučio neko. Ako pak neko misli da grešim neka me molim ispravi dok to nisam uradio. Mada u čoveka imam poverenja. Nego kaži mi imaš li OCS ispod suvozačkog sedišta i ko ti je proizvođač elektronika odnosno kompa, ako znaš. Pozdrav. Ako imaš još neko pitawe slobodno pitaj. Ja sam auto prošle godine uzeo i tri puta sam merio dok se nisam ipak odlučio za stila. Po meni benzinac je barem kao polovnjak veliki plus u odnosu na bilo kog dizelaša. I moja topla preporuka. Ako nemaš plin već ugrađen nemoj ga nipošto ugrađivati. Mislim da auto ima 2 kanalna kaiša
  13. STilo tog kodišta zna da pravi nasumične probleme-prijave a vezani su za eto elektroniku. Ali nemoj da se nerviraš nije to samo kod stila. Ipak nije na odmet proveriti. Mada ako ti ispiše CHECK OK u principu zato što auto u sebi ima dijagnostiku nema puno pomoći dijagnostika servisera nekog. Zna da pravi problem spojevi, konektori vlaga.
  14. Makar nemoj puno da se sekiraš. Lako se da rešiti kad nađeš deo odgovarajuć

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...