Jump to content
FAS Goran

Jankiss

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Jankiss

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. ^^^ Druže, kad otvoriš haubu, vidiš iznad motora kućište filtra vazduha (ovalna crna plastika prečnika oko 40 cm. Njega skineš: moraš odrvnuti šrafove i otkačiti oprugu, nakon čega celo kućište polako povučeš na gore. Ispod se pojavi rupa prečnika 6-7cm u kokoj je leptir gasa. Tu sipaš oko 100 ml benzina i probaš da startuješ motor. Kod vraćanja kućita filra pazi na gumeni prsten i cevku sa donje strane. Nadam se da sam ti pomogao i da ćeš tako uspeti sa pokreneš svoj automobil, ali trano rešenje je zamena ECU (kompjuter motora).
  2. Možda je zaglavljen tako da nije zatvoren, nego stalno propušta tečnost.
  3. Zamenjen ECU. Zahvalnost momcima servisa Janka - Novi Sad.
  4. Pozdrav svima. Imam problem na Puntu 1,2 8V, 2001.godište. Dešava se kod startovanja: kratko motor startuje, ali se nakon toga ugasi. Posle toga mogu da verglam, ali motor više neće da startuje. Proverio sam varnicu na svećici. Nakon toga sam se uverio, da pumpa radi i gorivo stiže do dizni. Onda sam probao da sipam nekoliko kapi goriva (benzin) u otvor usisa vazduha (pored leptira) nakon čega je motor startovao momentalno nakon okretanja ključa. Ovu proceduru sam ponovio više puta (uvek, kada nije hteo da startuje), i uvek je rezultat bio pozitivan. Ovo se ne dešava uvek. Nekad je problem samo ujutru, a nekad i kod svakog narednog startovanja u toku dana. U međuvremenu je rađeno sledeće: čišćenje dizni, zamena svećica, zamena senzora radilice, zamena akumulatora... ali problem nije rešen. Molim iskusnije forumaše (majtore), neko ko je imao sličan problem, da mi odgovori, o čemu se ovde radi. Unapred hvala svima.
  5. Pozdrav svima. Pratim forum duže vreme ali se sada prvi put javljam. Imam sličan problem na Puntu 1,2 8V, 2001.godište. Dešava se kod jutarnjeg startovanja (hladan motor): kratko motor startuje, ali se nakon toga ugasi. Posle toga mogu da verglam, ali motor neće da startuje. Odšlepao sam ga kod majstora, kad mi se to jednom desilo. Promenio je senzor radilice, nakon čega je problem nestao. Međutim, nakon par nedelja problem se vratio. Onda sam useo stvar u svoje ruke: proverio sam da baca varnicu na svećici. Nakon toga sam se uverio, da pumpa radi i gorivo stiže. Onda sam probao da sipam nekoliko kapi goriva (benzin) u otvor usisa vazduha (pored leptira) i gle čuda: motor je startovao momentalno nakon okretanja ključa. Ovu proceduru sam ponovio više puta (uvek, kada nije hteo da startuje), i uvek je rezultat bio pozitivan. Zanima me, da li je neko imao sličnih iskustava i šta bi bilo rešenje ovog problema.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...