Danas sam stavio nosac motora od 1.8 na 1.9jtd. Vibracije su se osetno smanjile i uopste auto je mnogo tisi u voznji. Originalni sraf koji je kratak za ovaj nosac je R10, majstor je stavio duzi R12. Problem je samo sto je telo originalnog srafa deblje i glava je veca, tako da je morao da na standardni sraf navari malo glavu kako se ne bi okretao u lezistu. Malo me brine da se taj sraf ne pokida od opterecenja i vibracija. Kakva su misljenja onih strucnijih na forumu? Pozdrav.
Ja sem u Nisu menjao jednu viljusku kod majstora koji ih reparira i ponovo ugradjuje. Radionica je u Komrenu, majstor se zove Nesa. Reparirana viljuska je bila 2600din, avgusta 2010. Nisam od tada puno presao, ali javicu kakva su iskustva.
RESIO SAM PROBLEM. Dovoljno je da zadnje rebro gume, prema oplati upravljaca, otkacite i ugurate u oplatu. To je sasvim dovoljno da smanji pritisak na rucucu.