Jump to content
FAS Goran

ivanb

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About ivanb

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.3 multijet
  1. Imam Punto 1.3 mjt 2005. god. Kod mene je od 2009. Na satu mu je prilikom kupovine pisalo oko 87000, sada je oko 173000. Bio sam svestan prilikom kupovine da je kilometraža frizirana. U carinskoj dokumentaciji za njega piše oko 143000. Elem, pre neki dan jedan majstor koji često dolazi kod mog majstora kod koga radim redovne servise prikači svoju dijagnostiku i odometar pokaže nekih 14485.6 km. Centrala instrument table pokazuje koliko piše na tabli. Kaže majstor da prvi put vidi da odometar pokazuje kilometražu sa decimalom. Posumnjao je čak da je auto prešao preko 1400000 km. Međutim u vožnji dijagnostika uredno otkucava decimale. Nije mogao da otvori centralu ABS i airbag-a jer mu je valjda nedostajao neki kabl. Sad sam zbunjen šta se dešava. Dijagnostika izbacuje i neke čudne podatke u vezi previsokih obrtaja motora.
  2. Prošle sedmice su mi moj majstor i njegov kolega koji se tu zatekao iskopčavali protokomer i kačili na dijagnostiku, malo ga isturirali, pa je posle auto išao normalno. Ipak su mi savetovali da zamenim protokomer i majstor ga je naručio za danas. Srećom poslali mu protokomer za 1.9 jtd, pa ga je vratio. Ipak sam otišao opet na dijagnostiku i sada dijagnostika ne pokazuje neki problem, a auto i dalje ide normalno. Ovo za EGR nismo probali.
  3. Baš tako, protokomer je u problemu. Sledi zamena. Taman sam mislio da prodam auto zbog toga što ga vozim već 6 godina, a na red dolazi i zamena lanca, pa mi je isplativije da veliki servis radim na nekom mlađem autu, ali teško ću ga prodati ako ne zamenim protokomer :-).
  4. Ne znam da li pišem u pravoj temi, ali onako laički mislim da moj problem na 1.3 mjet ima veze sa protokomerom ili EGR. Dakle, izađem jutros na magistralu i auto ide normalno dok nisam stao na delu gde je bilo naizmenično propuštanje saobraćaja. Kada sam ponovo krenuo, auto jednostavno neće da ubrzava, treba mu pola sata do 60km/h, tek je negde na 2800-3000rpm hvatao ubrzanje. Plašio sam se da krenem i u preticanje traktora. U povratku kući svratih do majstora i gle čuda, u trenutku kada sam bukvalno došao do kapije servisa sve je normalno proradilo i auto je opet ubrzavao kao zmaj. Majstor je bio zauzet, pa nije mogao da pogleda auto i prikači ga na dijagnostiku, pa sam pošao kući. Posle 2km opet je počeo da se guši, pa se opet odgušio i tako naizmenično. Šta je u pitanju?
  5. Pre nedelju dana sam bio kod majstora radi zamene ulja i filtera na Puntu 1.3mjt. Kada je zamenio filter goriva dao sam kontakt, međutim gorivo je počelo da šiklja na filter. Onda je majstor nekih pola sata pokušavao da ubudži da ne curi, produvao sve vazduhom da očisti ostatke goriva i činilo se da je u redu. Međutim, večeras sam primetio da na poklopcu filtera opet po malo izlazi gorivo. Stavio sam papir ispod auta i primetio sam da izlazi oko 2-3 kapi po minutu. Planiram opet da odem do majstora da reklamiram rad, pa me zanima da li je možda on tu nešto zeznuo. Šta mislite?
  6. Pre 3 meseca sam menjao tu sijalicu i preznojio sam se 10 puta dok sam je zamenio. Najgore mi je bilo skinuti konektor u ona 3cm manevarskog prostora. Bila je to dobra gimnastika za prste. Međutim, to nije ništa u poređenju sa zamenom sijalice na Renault Megane II. Pogledajte:
  7. Pozdrav svima! Imam problem sa pokazivačem nivoa goriva. Tačnije, izgleda da problem postoji kada u rezervoaru ima otprilike manje od 7-8 litara goriva (kad je na rezervi) jer tada kazaljka varira gore-dole, a kada ima više od toga onda mi se čini da pokazuje tačan nivo goriva. Npr. pokazuje da je skoro na nuli, onda sipam 5 litara i kazaljka dođe do 1/3 rezervoara, a rezervoar prima 49 litara. Gde može biti problem? I još jedno pitanje. Da li sme u rashladni sistem kod ovog motora da se sipa prasak za zaptivanje sistema ukoliko dolazi do manjeg gubitka antifriza?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...