Jump to content
FAS Goran

brera

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Moze katanac ode delta.
  2. Stigoh u Beograd (verovatno sam 20-tak dana tu) pa ako nekom treba ovakav auto tu sam
  3. Ponovo dostupan do 12.12. pa ako je neko zainteresovan P.S. Ima limarski da se radi na patosu registracija istice krajem meseca i nova cena je 1700.
  4. Od sutra telefon nece biti dostupan do pocetka decembra auto u garazu, ja preko pozzz...
  5. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37248&hl=+lancia%20+delta%20+hpe&page=2 Prodajem moju grtalicu Zao mi da stoji u garazi i propada jer nema ko da vozi. Ja sam stalno negde van Srbije. Auto je ispravan, i pored 200000km na satu jos uvek u dobroj kondiciji registrovan do kraja godine, cena oko 2000e. Pitanja postavljajte na PP ili ovde. Tel. 0642152050 ja cu biti u Srbiji od 22.08 do negde 10.09. i telefon ce tada biti dostupan.
  6. Predpostavio sam da je ta lampica za to ali opet da utvrdim. Sama slikica pored lampice izgeda tako Juce se lampica ugasila pa sad videcemo, moracu da resim to povremeno nestajanje ili isparavanje vode. Ja imam neki utisak da je termostat zatvorio sa malo tecnosti u sistemu i da je mozda zaglavio pa ne da vodi iz posude da se sistem dopuni i zato pali lampicu da nema dovoljno vode u sistemu.
  7. Evo me opet Problem je u jednoj lampici koja mi se pali sa vremena na vreme. Ne znam za sta je samo predpostavljam da ima veze sa vodom. To je prva lampica odozgo, (gde se nalaze sve lampice) izgleda kao cuturica sa malo vode i ventilatorom u njoj. ranije se palila i gasila pa se ne pali po dve tri nedelje a evo vec danas ceo dan u toku voznje gori i bode mi oci. Nivo vode je u redu. Kopao sam po forumu nigde ne nadjoh slican problem. Imam jos jedan problem sa gubitkom tecnosti. Nema tragova curenja ispod auta samo oko cepa se stvara neka bela skrama, kao kamenac, pa sam u pocetku mislio da na cepu isparava ali mi je nesto mnogo da kad je nivo tecnosti na max ispari za 3 do 4 voznje ispari ispod minimuma.
  8. Posle toliko godina delta je sredjena Sa turba je spao osigurac za polugu pa je i sama poluga ispala. Vratio na mesto, postavio osigurac i auto ponovo poleteo. Tom prilikom sam zamenio senzor radilice i vise nemam nikakvih problema sa paljenjem.
  9. Proverio sam ulje i to je ok, crnog dima nema, tako da ostaje da proverim creva i cevi tj usis-izduv sistem. Sutra cu promeniti senzor radilice pa cu videti sta se dalje desava sa paljenjem. @bojke pogledacu creva i ceo sistem cu malo ocistiti. I onako sam planirao da se kad otopli, malo poigram sa crevima. Ono debelo gumeno crevo bacam u djubre a umesto njega dolazi metalna cev
  10. Dugo me nije bilo pa se nakupilo dosta toga za pisanje. Posle 4-5 godina traganja, mislim da sam nasao majstora za moj auto i mogu vam reci da sam srecan zbog toga. Auto koji mi je bio u polu raspadnutom stanju, napokon je doveden u red (mada ne na dugo) Mislio sam da ovaj auto nikad nece raditi mirno na leru, da se nece ugastiti bar 3-4 puta prilikom prvog paljenja, da ce izduvni gasovi smrdeti onako kako trebaju da smrde... Preporucili su mi majstora iz Ribara kod Loznice i odvezao auto na par dana kod njega. ECU nije imao informacije od nekih senzora pa je od dva ECU-a napravio jedan da valja. MAP senzor nije davao prave informacije pa je i njega pravio ili sta vec radio da bi dobio tu neku vrednost i da bi sve radilo kako treba... i jos je nesto zamenio nisam siguran da li bese EGR... Uglavnom to vise nije taj auto...Problemi tek pocinju , ostao je jedan problem u toplom paljenju, nekad je dovoljno da prodje 20 min. i auto ne mogu da upalim dok ne prodje jedno 2-3 sata. Ranije bi verglao dosta dugo sve dok ne upali uz nekoliko detonacija a sad dok ne prodje tih 2-3 sata, nista, mrtav. Posle tog vremena sve normalno, upali na pola kljuca i sve radi kako treba. Oteram auto na dijagnostiku (u jedan servis koji verovatno svi znate) majstor prikaci kabal na dzek za ABS, naravno nista ne ocita. Odem u drugi servis (isto jako poznat svima ali necu da imenujem) majstor uradi isto. Nista ne ocita. Kazem ja jeste li vi sigurni da se kaci tu ? Tisina... Izadjem da proverim sa mojim majstorem jer mozda ja nisam dobro video gde on kaci kabal, medjutim, dobro sam ja video Ocitamo mi senzor faze i onda pocinje zavlacenje, moramo prvo da proverimo kako je uzupcen auto pa da vidimo sta je sa kompjuterom jer senzor daje signal..... Medjutim senzor faze kad se raskaci auto pali i radi. Majstor mi je rekao da je u pitanju senzor radilice ali da samo daje takvu gresku na dijagnostici kao ssensor faze. Krenem ja za Ribare da vidimo sta i kako, kad ono kao kod zubara...(odes kod zubara a zub prestane da te boli ) auto pali i posle 20 min i posle 40... sve u redu. Nismo mogli da nadjemo drugi senzor pa sam ostavio da to sredim ovde sam. Druga muka je izgleda turbo... auto je prestao da puni kao da nema turbo. Nekako se i zvuk promenio, cini mi se da je postao bucniji u prednjem delu kao da ima rupu na loncu. Nisam gledao nivo ulja i iskreno se nadam da se nivo ulja nije promenio... Dim nisam primetio pa se nadam da je neka glupost, fals vazduh ili tako nesto, mada nesto sumnjam da sam ja te srece, pre ce biti da je fen izgoreo... Nastavice se...
  11. Sve je stvar ukusa meni se svidja enterijer od QV-a, tako da ako nadjem takav enterijer njega cu satviti. Zelje su jedno, mogucnosti drugo a u ovom slucaju ovakva unutrasnjost je naj skuplja stavka. Koza je dosta skupa a tapetar koji se prihvati posla debelo ce to naplatiti. @the_reaper Ne znam koji je turbo, znam da nije standardni koji je isao na njega.
  12. Uf ne znam odakle da pocnem. Prvo cu oguliti celu skoljku i skinuti boju sa nje, pa gde je korozija i gde pocinje da izbija odradim kako treba, peskiranje zastita i farbanje. Rubove cu malo prosiriti, druge felne, koni sport sa kratkim oprugama. Dalje ide jaci motor 1.7 16v sa menjac koji je isao na 1.3 motore. Enterijer u kozi, presvlacenje table i tapacirunga, sve u krem boji. Stopaljke (jedva ih nadjoh) i zadnji vezni lim dobijaju nesto drugaciji oblik, bez branika. Ceo auto bi trebao da izgleda kao na ovim slikama. Enterijer
  13. Evo da ne otvaram novu temu predstavicu ovde i ovu lepoticu Alfa Romeo Sprint 1.5 iz 1986. Uskoro pocinju radovi tako da ce biti slikovito pokazano sta se radi a radovi ce potrajti jedno 2-3 god. Jeste da se dosta premisljam da li mi treba ova zajebncija u zivotu ali ljubav prema ovom autu me uvek ubedjuje da treba.
  14. Za nalepnice da, tanke i lako se zagreje. Ne znam kako ce ovde ici jer je plastika u pitanju i debela je nekih 4-5mm. Skup me nece videti jos bar 2-3 meseca

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...