Jump to content
FAS Goran

gileii

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About gileii

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Nuova BRAVO 1.9 mjet emotion
  1. Da se malo nadovezem na pricu. Ja sam svojevremeno malo guglao i koliko sam ja ukapirao za novog brava bi trebao aftermarket uredjaj koji podrzava canbus tako da mislim da kupovina ovih jeftinih Oriona ne pije vodu. Ima kod kineza original za novog brava sa canbusom, mislim da izadje oko 500€ da stigne kod nas.
  2. Mozda malo idem u off ali moram da vam ispricam moje iskustvo sa uljem. 1997 god. sam kupio kadeta gsi iz Nemacke sa 170000 km ( licno sam ga gore kupio od svabice koja je bila prvi vlasnik sa kompletnom servisnom istorijom). Auto je sve vreme u Nemackoj vozen sa full sintetikom a tako sam i ja nastavio svih pet godina koliko je bio kod mene. Prodao sam ga rodjaku sa 300000 km a on ga je prodao isto posle pet godina momku koji je kadeta i dalje imao kada sam ga sreo pre dve godine. Auto je tada imao na satu 520000 km. Motor nikada otvaran radi i dalje kao sat i sve vreme je vozen sa full sintetikom. Kadet je inace 86 godiste. Moje licno misljenje da treba uvek sipati full sintetiku pod uslovom da je motor dobar, nevezano od toga koliko je presao i koje je godiste.
  3. ^^^ Potpuno si u pravu... Meni je bio neispravan EGR (davao je neke vrednosti a u sustini je uvek bio zatvoren). Sve u svemu za sada nista ne diram jer Bravo sada ide kao metak a trosi kao upaljac. Nis-Zlatibor-Nis, pun auto veoma visok prosek brzine (auto put 150-160 magistrala 80-120) potrosnja 5,6l testirano punjenjem do cepa.
  4. E to vala za mf volan si u pravu... jedino dugme koje koristim na mf volanu je sirena. Sto se tice ESP-a i ASR-a bar kod mena na Bravu rede posao samo tako.
  5. Definitivno izgleda ne zavisi od paketa opreme vec od trzista jer je moj Bravo Emotion i nema grejac. S druge srane svi mi vozimo automobile koji su stigli iz italije eventualno iz Holandije ili Nemacke tako da i nije logicno da imaju grejac. Da smo ih dovozili iz Svedske ili Norveske sigurno bi imali isti.
  6. Ovo sam izvukao iz uputstva za novi Bravo a pretpostavljam da isto vazi i za STILA posto imaju isti sistem za grejanje. DODATNI GREJAČ (Kod određenih verzija i tržišta) Ovaj uređaj brže zagreva kabinu kada je veoma hladno a temperatura rashladne tečnosti motora niska. Dodatni grejač se automatski aktivira po- kretanjem motora i okretanjem okruglog prekidača A na poslednje crveno polje i uključivanje ventilatora (okrugli prekidač C) na bar prvu brzinu. Dodatni grejač se automatski isključuje ka- da se postigne odgovarajuća temperatura. VAŽNO Grejač se neće uključiti ako je na- pon akumulatora previše nizak. Sto se tice termostata, ako je ispravan isti motor mora da dostigne radnu temperaturu koliki god da je napolju minus samo ce mu trebati malo vise vrmena.
  7. Definitivno imas DPF filter.... Sagni se i pogledaj ispod auta. Sto se tice mog problema reseno, auto ide bolje nego pre kvara Nije bio u pitanju protokomer vec EGR ventil. Bicu malo detaljniji sa objasnjenjem kvara i otklanjanja istog, mozda nekom pomogne. Naime kao sto sam rekao ECU nije izbacivao nijednu gresku dok su parametri u FES-u za "intake air quantity" i "desired intake air quantity" ukazivali na los protokomer jer su vrednosti za usisani vazduh bile daleko vece od trazenih od strane ECU. FES je za EGR ventil uredno pokazivao da se isti otvara i zatvara u procentima u zavisnosti od rezima rada motora. Medjutim EGR je sve vreme bio u zatvorenom polozaju jer je zapekao, ali ne klapna koju sam ja pre nekoliko dana ocistio vec sam elektromagnet. Iz ovog mog iskustva odgovorno tvrdim da MJET NE RADI KAKO TREBA KADA JE EGR POTPUNO ZATVOREN. Uspeo sam da elektromagnetni deo otvorim, ocistim i podmazem po ovom uputstvu http://www.mediafire...z2frzy0y/How-to I sada je bukvalno kao nov a moj BRAVO samo sto ne poleti Jos da dodam da je i u FES sada sve OK jer su vrednosti za usisani vazduh i trazeni potpuno jednake.
  8. Nema DPF filter 1000000%. Inace posle ciscenja auto je dobro radio nekih 30-40 km.... sada se vuce kao baba... Danas mi stize novi protokomer pa javljam da li je resen problem.
  9. Moj bravo je iz prve serije 2007 god. i nema DPF. Kasno sinoc sam nahvatao komsiju koji vozi Grande punto 2006 god. koji ima identican protokomer kao i moj Bravo (po Eper-u) da skinem isti i probam kod mene. E sada u ispravnost istog nisam bas sto posto siguran posto je komsija penzos koji auto vozi kao po jajima (mislim da za 3 godine koliko ima punta nikada ga nije vozio brze od 100km/h.)...Ipak sa njegovim protokomerom Bravo definitivo ide bolje ali i dalje nije to to. Posto je bilo dosta kasno nisam stigao da ka povezem na FES sa njegovim protokomerom i uporedim vrednosti. Ocistio sam moj protokomer disk klinerom, koliko je bilo moguce s obzirom da je isti u kucistu bez mogucnosti rastavljanja i Bravo je proradio, ali (uvek postoji ali) i dalje imam osecaj da ne ide kao sto je isao. ZA sada cu ga ostaviti ovako posto u petak idem na put pa posle praznika idem dalje sa proverama. Inace nisam napisao da je sve krenulo jednog jutra pre otprilike dve nedelje kada su bili oni minusi napolju. Konkretno u Nisu su bila dva dana sa jutarnjom temperaturom od -14 -15 stepeni. Prvog dana sa velikim minusom auto je normalno upalio i sve je bilo u redu. Drugog jutra nisam uspeo iz prve da ga upalim vec sam ga upalio tek iz treceg-cetvrtog pokusaja uz dosta vergljanja i onog ocu palim necu palim. Inace posle toga je bilo jos hladnih dana ali je uvek palio na pola kljuca.
  10. Posumnjao sam i ja na gorivo ali nije. Kada je poceo problem imao sam mozda 20tak litara, sacekao sam da se upali rezerva pa sam nalio 40 litara pre dva dana i dalje isto.
  11. Nisi me razumeo nece da vuce kada je hladan (bolje vuce kada se zagreje).
  12. Mali update. Malopre sam skidao protokomer s namerom da pokusam da ga ocistim, medjutim isti je iz jednog dela bez mogucnosti da se skine bilo prednja bilo zadnja mrezica. Inace sam protokomer je malo zamascen ( kod brava na 5 cm iza protokomera ulazi iberlauf pa je to najverovatnije razlog masnoce). Da li je neko uspeo da otvori-raspertla protokomer kod MJET-a. Inace malopre sam ga probao ponovo sa ukljucenim protokomerom i to malo duza voznja da bi postigao radnu temperaturu. Evidentno je manje izrazen problem kada se motor zagreje odnosno malo bilje vuce na nizem rezimu ali i dalje nije to to.
  13. Novi Bravo 2007 1.9mjet 120ks. Auto se unazad desetak dana ulenjio odnosno do nekih 1600-2000 obrtaja je mrtav, bukvalno ne reaguje na iole jaci pritisak na gas. Ako ga vozim penzionerski onda prodje taj deo nekako i od 2000 ide normalno. Ne dimi uopste (sto me malo zabrinjava ipak je to dizel), na leru radi mirno. Ocistio sam mu MAP i EGR, promenio filter vazduha i goriva. FES ne izbacuje nijednu gresku, proverio sam pedalu gasa i sve vrednosti su bukvalno iste kako i treba da budu po elern-u. Protokomer (MAF) nisam cistio iz straha da ga ne zeznem a mozda je ispravan (jbg 15000-20000din nije za bacanje). Probao sam auto sa iskljucenim Protokomerom i devinitivno bolje vuce na nizim obrtajima nego kada je isti spojen ali zato slabije povlaci preko 2000 obrtaja dok sa protokomerom preko 2000 ide normalno. U prilogu sam postavio dva log fajla iz FES-a sa ukljucenim i iskljucenim protokomerom pa bih voleo ako moze neko ko se razume da ih malo pogleda. Ja licno sumnjam na protokomer ali me malo buni EGR koji kada je protokomer iskljucen ne otvara uopste vec je vrednost konstantno na 3,998%. Inace sto se tice goriva taj deo sam iskljucio jer su vrednosti vise nego odlicne (total fuel quantity i desired fuel quantity su skoro identicne u svim rezimima) korekcija na diznama je veoma mala i daleko ispod granicnih vrednosti ( dve idu oko 0.1-0.2 u plusu a dve isto toliko u minusu). sa ukljucenim protokomerom http://www.sendspace.com/file/njhprt sa iskljucenim protokomerom http://www.sendspace.com/file/np5bl1
  14. Mislim da bi na crnom bilo OK. Moj je isti ovakav sivi sa niklovanim rucicama i bas mi se ne svidja kako izgleda na slikama. Mozda da se lajsne pre montaze ofarbaju u boju automobila.
  15. Ovako sam ja uradio na novom Bravu (82 oma 1W otpornik) i sve radi kako treba. Otpornik se veoma malo greje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...