Jump to content
FAS Goran

SergioMrav

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About SergioMrav

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.9 JTD HLX 2001
  1. E ovako, hteo sam da prodam svoj Punto 2001 1.9 JTD, HLX oprema... super ocuvan. Medjutim, on ima jednu manu, mislim za prodaju, bas ogromnu. Kada se doda jak gas izbacuje gust crni dim iz auspuha. Pritom, ja nikakvo pogorsanje u voznji ne vidim, dobro vuce, lepo se ponasa, dobra mu je kompresija, zaista ne trosi uopste ulje... Bukvalno, na onom meracu ulja, kako sam ga nasuo tako ga i nadjem kada menjam. Na dijagnostici se ne vidi nikakav kvar. Ciscen mi je EGR ventil..... E sad, ja kada sam ga kupio pre 3 i po godine nije dimio. I onda, kada sam bio na putu u Bosni sam usuo neko tesko s....nje i to pun rezervoar, i cim sam izasao sa pumpe odmah je poceo da dimi ko cira i mnogo brze mi je potrosio citava taj rezervoar. Posle toga manje vise, stalno nesto dimi... Pogotovo, kako sam vec rekao, kada mu se nabije na vise od 3000 obrtaja. I sa takvim autom, odem zajedno sa kupcem, kod nekog njegovog majstora, da vidimo sta je sa motorom... I on odvrnuo cep od motora, i kaze dodaj gas.... Ja dodam, i ono pocne da skakuce cep...I odmah pocne majstor da mlati glavom, em karike em ovo em ono.. Mora osvezavanje motora da se radi... Minimum 500 evra....I sve tako neka prica, i normalno, kupac pocne da vrti glavom, mada mu se pre toga svideo auto. Uglavnom, da ne duzim vise, zanima me... Da li je moguce da je neki bezvezan kvar, da nesto se sredi, dotera ili zaista je motor pred riknjavanjem? Podvalcim, da ja zaista nisam primetio da auto nesto losije ide, da kilavi..... Kapiram da bi se tako krupne stvari primetile na kolima, a mozda i jeste, mozda sam ja slep kod ociju ili pre gluv kod usiju.... Hvala unapred....
  2. Ja sam na puntu ostao bez oba kljuca koji su istovremeno imali i daljinsku komandu za centralnu i alarm. Napravio sam kodirani kljuc ali bez daljinske komande, samim tim, i bez alarma koji je samo iskljucen. Zanima me da li neko od vas zna gde mogu naci taj kljuc sa daljinskom komadnom i kako ga isporgramirati da ponovo sve radi? Receno mi je da kljuc moze da se nabavi samo u fabrici ili u Delti da porucim. A oni mi traze 200 evrica, samo za jedan kljuc. Mnogo mi je to...
  3. Ispise mi ELM327->ECU CONNECT FAILURE Proveriti podesavanje serijskog kabla i pokusati ponovo. Inace, kabl mi se vezuje preko USB-a a instalirao sam preko drivera koje je ovde ostavio Banetv. Brzina i u programu i u Device manageru je podesena na 38400. Koristim Win XP Definitivno samo cita podatke iz engine sekcije.
  4. -Napiši koji adapter imaš. Ako je starija verzija ELM327 na primer v1.2 ima jedna mala prepravka da bi mnogo bolje radio, pa da vidimo. Ako nekome treba napisaču sve. -Galletto i ja čekam. Sada je verzija 1260 (mada piše da je već urađena 1280 ali nisam vido sigurno). Stariji 1080 nisu radili KKL pa su smišljene prepravke koje sada fabrika već unosi uz mnogo noviji FTDI čip pa bi navodno trebalo sve da radi bez problema. Dobijam i neke MAPE !!!! Imam ELM 327 1.5v, ali ste mi rekli da taj uopste i ne postoji i da je to, ustvari, prepravljeni 1.2v. Definitivno mi cita samo podatke motora i nista vise od ponudjenih opcija.
  5. Meni nije radio 15 dana servo, i vec sam se navikao na tezak volan i danas, iznenada, proradi..... Onako sam od sebe... Da ga ne ureknem:)
  6. Ja sam probao bas sa tim fiatecuscan programom 2.31 verzija, onu koju ste postavili crackovanu ovde na sajtu. Iskoristio sam i driver-e koje si banetv ti postavio, da se usb ponasa kao com port. Ali i dalje nece da cita nijedne druge podatke, osim one iz engine sekcije. Izgleda da mi predstoji budzenje kabla ili nabavka i tog drugog.
  7. Posto sam skoro nabavio ELM327 kabl, identican onome koji je uslikao vpejcic, samo na nalepnici pise 1.5v, hteo sam da isprobam na svom Puntu 1.9 JTD. Uspeo sam normalno da iscitam sve podatke o motoru i karakteristikama, ali podatke o ABSu, servu i airbagu nisam uspeo. Procitao sam celu ovu temu, ali mi je i dalje ostalo nejasno da li moram da prespajam pinove na tom dzeku da bih mogao to da iscitam podatke ili postoji neki elegantniji nacin? Koliko sam ja shvatio, pinove si prespajaju kod kablova kucne radinosti... Ili gresim? Inace, kuciste konektora je izliveno pa mi je malo nezgodno sve to budziti... Inace, pozdravljam celu ekipu sa teme, odlicna tema

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...