-
Content Count
11701 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
84
Reputation Activity
-
-
Milutinac got a reaction from Branislav in Alfa MiTo Multijet
"Zivot je previse kratak da bi vozio dizela kako je fabrika predvidela" stara mesopotamijska poslovica...nisam ja smisliJo
-
-
Milutinac reacted to darkman14 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu
ma sad ce otvoriti novu platformu vo_zzi...
Tako uglavnom biva kod nas kad se pomene validnost, likvidnost i dugovi
-
Milutinac reacted to Sedla in Alfa Romeo Brera
Uzeli juče drugar i ja da menjamo usisnu granu na Breri. Imam problem još od prošle godine kad su izvađene klapne i nabijeni čepovi, da ti čepovi ne dihtuju 100%, nego prolazi vazduh oko tih čepova i gubi mali deo pritiska. Jesenas još uzeo drugu usisnu, euro3, fabričku bez čepova i nikako da je ugradim.
I tako, sinoć završetak posla, spakovali sve, da je upalimo i vidimo jel sve kako treba...stisnem dugme, neće da zavergla. Samo se čuje alnaser kako preskače zube, kao kad strada bendix. Drugi put - opet isto. I drugar se seti da nismo odblokirali remenicu na pumpi visokog pritiska, nismo izvadili šrafove kojima je blokirana.
Rasturimo sve ponovo, izvadimo šrafove,odblokiramo remenicu, zaverglam i....poče da zvekeće i krši po motoru. Ugasio sam motor bukvalno odmah, nije radio bukvalno sekundu - dve, ali neka šteta je nastala. Dolazio mi Bure večeras, pregledao sve, misli da nije mnogo pomerila zupčenje, ali videćemo kad ponovo uzupčimo motor šta se tačno dešava.
Ono što je sigurno, i prvi deo koji mora biti zamenjen je remenica na bregastoj, jer je otkinula kajli pa ne možemo da uzupčimo motor bez druge remenice. Sutra to nameštamo pa ćemo videti šta dalje.
-
Milutinac reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Danas namontiran letnji set.
Dobio sam na poklon gume, tako da sam dobar trosak izbegao
Uzeo sam i metalne ventile u boji felni, malo i zbog estetike a malo i zbog straha da vulkanizer ne nateze ventil gumeni preko felne pa da se jako iznerviram u slucaju da osteti tek ofarbane tockove
Sutra delta ide na mapiranje, ne mogu da docekam da vidim rezultat toga.
Auto i sada bez mape ide primetno bolje, narocito preko 3000rpm, a zvuk je brutalan, pale se alarmi na kolima kad prodjem
-
Milutinac reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Delta je završena i preuzeta
Zadovoljan sam kako je sve urađeno, pedantno i kulturno.
Ostaje da se ovih dana mapira auto i da vidim gde sam trenutno po pitanju performansi.
Svakako mi je u planu u skorije vreme ubacivanje veceg interkulera sa 2.0 mjet, dizni sa 170 MA i nekog otvorenog usisa.
-
Milutinac got a reaction from igor0511 in Naslednik grandioznog - Lancia Delta 2.0Mjet
Posto je bratov Grande - oglas - tema otisao u skoro pa rekordnom roku, krenuli smo u potragu za deltom, 1.6 ili 2.0mjet...
Pogledali jednu bordo u NS, ono da ne verujes za sta ljudi traze 4000-5000e evra.
Onda juce ide gledanje jedne bele bi-color u BG na Dorcolu, zali Boze gledanja, nece da udje u 5. i 6. brzinu, soferka je pukla pre par dana bas, prljava, nikakva, idemo dalje...
Imali smo jos jednu na Vozdovcu, kaze oglas vrlo skromno, vlasnik vec 10 godina, odrzavana i nista mnogo vise od toga. Idemo da vidimo...
Covek stariji onako, ispunio je sebi san kako kaze, i u dvoristu vec stoji san - C klass 320cdi i delta je posle 10 godina u njegovom vlasnistvu na oglasimaaa. On ju je uzeo iz Italije kada je bila stara 3 godine i kako kaze ljudi su tada mislili svemirski brod
Jedna zanimljivost, street view iz 2013. godine - i eno delte kako stoji na istom mestu odakle smo je juce odvezli
Presla je oko 160.000 i deluje moguce jer covek ne verujem da je vracao, jedino ako su za 3 godine u Italiji zgazili MNOGO pa vratili...ne znam, moram pregledati malo knjizicu i ostalo...mada to je sto je...
Motor je 2.0mjet, suv kao barut, cak mozda prvi 2.0mjet koji sam video da je suv kod vakum pumpe i lule za sipanje ulja, poredim sa kvacilom i zamajcem kod mene - sve deluje dobro, turbo nema nikakav zvuk. Covek kaze da je menjao sve i svasta, a ja verujem i sta treba i sta ne treba, dao je puno nekih papira sa servisa, nisam stigao sve da pregledam. Kaze da je sredjivao dizne - i sad na moje pitanje da li su mu mnogo naplatili, da vidim da li je remont morao ili ne, kaze on ne - naplatili su mu par hiljada dinara.
Klapne unutra recimo sve ispravne, plastike dobre...sedista nisu mnogo pohabana
Spoljasnjost - potrebno joj je malo ljubavi, izgrebana je malo, nista ulubljeno ali place za poliranjem. Sto ce biti uskoro, naravno uz jedno dubinsko i detaljisanje.
Nebo je spalo na par mesta i presvlacenje u crno je zakazano vec za utorak tj sutra da se odradi
Dobili smo i 4 felne ove
i na njih ce ici neke nove gume, a ove blade sa stila ce ici na oglase ili u smece...
Sledi dalje zamena gumice na uljnoj pumpi, zamena ulja u menjacu, pregled trapa itd, veliki servis, sve sto treba pa lagano
Eto i teme, eto i par slika pa cemo kaciti dalja desavanja, verujem da ce onaj momenat PRE i POSLE biti zanimljiv... krece vec od sutra
dalje nastavlja @Nikola-Ns
-
Milutinac reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Auto je juče upaljen, tako da se bliži kraj radova
Strugar je zavržio prirubnicu tako da je ostalo da se završi down pipe i auspuh do kraja i to je to.
Prepravljen je i džek do blow off senzora i nabačeno crevo usisa.
Iskočili mi od drugara i prednji diskovi zimmermann pa sam i to uzeo, trebaće malo bolje kočenje svakako
-
Milutinac reacted to darkman14 in Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
Kasni radovi...
Original prva ugradnja 09/08
Al će se obradovati neki sledeći vlasnik... Biće mu dosadno, samo će voziti
-
-
-
Milutinac reacted to Sedla in Alfa Romeo Brera
Konačno uhvatih vremena da ugradim onaj short shifter
Utisci su....pa, zanimljiva igračkica. Treba mi još vremena da se prilagodim i "naučim" gde su brzine, jer ništa nije na istom mestu . Ali da je kraći hod ručice, kraći je itekako...
Nisam još, što pitaš?
-
Milutinac got a reaction from darkman14 in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
@ISV_01 - po cemu si zakljucio da su sportline? Ako je samo po boji na sajtu, to nema nikakve veze...i ne odredjuje nista...
@bucke1 - Pro-kit je u pitanju. Ne znam mnogo oko oznaka, narucene su u nemackoj preko eibach sajta bas za 2.0mjet 165ks...
Nema nikakav problem sa pro-kit setupom, vozim kola najnormalnije kao i svaka druga...
Znam ljude koji voze i sportline skroz normalno...
-
Milutinac reacted to ISV_01 in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Tu su obe verzije sa prikazane. Istina je da sam odabrao sportline, samo na osnovu boje.
-
Milutinac got a reaction from ISV_01 in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
@ISV_01 - po cemu si zakljucio da su sportline? Ako je samo po boji na sajtu, to nema nikakve veze...i ne odredjuje nista...
@bucke1 - Pro-kit je u pitanju. Ne znam mnogo oko oznaka, narucene su u nemackoj preko eibach sajta bas za 2.0mjet 165ks...
Nema nikakav problem sa pro-kit setupom, vozim kola najnormalnije kao i svaka druga...
Znam ljude koji voze i sportline skroz normalno...
-
Milutinac got a reaction from Grafit in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Krecemo sa 161ks i 380nm
-
Milutinac reacted to PremieRacing in Fiat Uno 1.0 45KM
Ako je kod vas u SLO moguće zameniti motor za jači bez nekih birokratskih problema, ja b ti ovo preporučio. Ionako je to jedino ostalo da se uradi po mišljenju i priči prethodnog vlasnika, a sada je i pravo vreme kad je originalni motor počeo da pravi probleme.
Ako središ taj 1.0 motor u njemu, pa čak i da ga tjuniraš, uvek će ti kasnije biti malo snage i biće ti krivo što nisi zamenio za neki 1.4 turbo ili 1.6 atmo. Pa čak i 1.4 100ps atmo iz Pande bi bio super opcija.
Nemam pojma koji motor paše šraf na šraf, nadam se da će ti to reći neko drugi, ali verujem da sve može relativno lako da se uradi sa mehaničke strane. Srećno i piši ovde, izveštavaj za šta si se odlučio i kako napreduju radovi
-
-
Milutinac reacted to Branislav in Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp
Bas mi je drago sto si me kontaktirao u momentu kada si rasturao auto i sto smo zajednickim snagama sve lepo skontali na autu i sto si zamenio sve kako treba. Vreme je da uzivas u 150ks koji su na broju. Svakako svaka cast za cimanje i za to sto si sve sam resio.
-
-
Milutinac reacted to BaneAK74 in Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp
Pozdrav ljudi !
Radilo se na Bravu i to lepo, pa ko velim da malo podelim sa vama.
Primetim povecanu potrosnju ulja, ali to sam povezao sa time jer sam sa Eneosa presao na Shell, pa se razmisljam 1000 din razlika u ceni to je. Posle par km primetim ulje na usisnom delu turba. Skinem crevo od occ-a ka usisu, crevo suvo. U medjuvremenu kupim crevo od truba do intercoolera, jer sam ono staro krpio. I kad am skinuo crevo i tu zateknem ulje. I tad sam skapirao zasto auto gubi snagu na sta sam se zalio u poslednjim postovima. Vozio ja to tako do ovih prvih mrazeva gde na auspuhu osetih miris ulja i skapiram da je dosao kraja.
Dovezem auto kod mene u grazu i krenem u rasklapanje.
Skinem centralni sklop turba, on sam po sebi ima nekog lufta ali po meni nije to nista strasno, ali je propisao def. Ulja na sve strane.
Skinem izduvni deo truba jer znam da puca i on se bukvalno rascvetao, toliko je naprsao da vratanca od wg ne mogu potpino da se otvore.
Na savet @Branislav proverim i izduvnu granu. Koja je naravno pukla
Pri skidanju izduvne pukne mi brezon u glavi. Do duse deluje mi da je pukao ko zna kad jer nikakvog otpora nije ima kad sam krenuo da ga odvrcem, taman izustim "pa ovaj nije ni stegnut" kad puf ispade brezon
Pozovem zeta u pomoc da razbusimo brezon i da samo procistimo navoj(tj. da probamo to da odradimo), i setim se da sam sa alija davnih dana raucio nesto od alata za takve stvari kad puke sraf.
I o cas posla izvucemo brezon. I sustini moze se reci da sam imao srece .
Poskidam sve ovo i krenem u nabavku delova, na nekom ruskom sajtu nadjem koje sve izduvne pasu evo i neki brojevi da nekom sledecemo olaksam potragu: 55217497, 55221553, 55236503
Nadavim izduvnu od Delte 2010 + god.
Centralni sklop tubine, Od turbo servis Radosavljevic
I izduvni deo turba od nekog turbo servisa ne mogu da setim kog.
Sama montaza je lagana nema neke velike razlike, sem par rupa za zastitni lim koje se ne gadjaju .
Sve lepo sklopio , zamenio ulje i zameni antifriz.
Presao sam nekih 500 km i u sustini Bravo ide za 20 % bolje nego pre, u nizim obrtajima je startniji , pre mi je nekao trebao za nijansu veci gas, dostaa tisi rad i sama cukica za boost u sport modu zakucava u max. sto pre nije bio slucaju.
Cene :
Centralni sklop - 17 500 din
Izduvni deo turba -18 000
Izduvna grana - 6000 din ( krecu se od 6000 do 12 000 ).
Crevo od turba do inter. - 4200 din
Ulje - 4500 din
Antifriz - 2500 din
Za sad ne trosi ulje(pu pu pu, da ga ne ureknem).
-
Milutinac reacted to automenr1 in Bravo multi 16v
Dosao na red interkuler ...
NRF holandski
Zanimljivo je da pase sraf na sraf od 2.0mjtd 165konja
Ali trebaju veca creva koja idu na interkuler ,precnika 57mm i s druge strane 51mm, naravno s obe strane interkulera
-
Milutinac reacted to automenr1 in Bravo multi 16v
Ovaj model Brava 2008 pa i kasnije god ima plasticnu usisnu koja je problematicna ,prelazak na alu najbolje resenje.
Ono sto se treba skinuti i baciti je elektromotor klapni i ugasiti da ne pali gresku.
Kupljena usisna grana fabricki bez klapni polovna od euro 3 motora 16v, isla na modele 136,140,150 konja Alfa ,Fiat a vrvt i na Opele .
Ociscenja i sledi ugradnja .
-
Milutinac reacted to automenr1 in Bravo multi 16v
Cao svima ovo je moj projekat od babe devojku ,u pokusaju .Kupljen u junu sport oprema i sad pokusavam da ga doteram na max. fabrika . Na kraju stage 1
Delovi koji su zamenjeni
Set kvacila sa zamajcem
Vel servis
Turbina remontovana komplet -Radosavljevic
Sajle menjaca
Alnaser remontovan
Alternator remontovan
Opruge nove Kyb standardne..
Creva interkulera-Indjija Top Spider
Ugasen Egr
Dubinsko uradjeno
Farovi polirani
Svasta jos ce se raditi...
Usisna grana sledi...