Jump to content
FAS Goran

cika dupe

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Zakazao servis za 11. oktobar. Snimio sam lupanje i ne potpisujem ništa dok ne srede auto.
  2. Pa nije valjda? Prešao tek 32000. A on bi valjda i krckao kad skrećem? Ovo je baš žestoko lupanje.
  3. Piše gore. Nizbrdica, desna krivina, lupa prednji levi točak (baš udara- ne stalno), a počelo je i da se čuje kad ne kočim, kad idem pravo ili kad je desna krivina. Kad je leva krivina ili se ne čuje, ili se jako slabo čuje.
  4. Potrudiću se da ovaj vikend konačno probam i sa zamenom pločica, pa javljam šta je bilo. Vratila mi se dinastija od babe i dede, i sad se nema vremena za druge stvari.
  5. Konačno, stigoh da završim i to. Sve namešteno. Leglo ko budali šamar, i kad se nameste sva tri dela, sve je mnogo čvršće nego što izgleda u početku. Hvala svima na pomoći.
  6. Konacno sam uhvatio vremena da skinem tocak i sve deluje ok. Sve je stegnuto, sve stoji na mestu...jedino celjusti kad probam da pomerim gore dole ima jako malo lufta i cuje se udarac. E sad, treba li da bude lufta na njima? Pretpostavljam da ne treba.
  7. Sve ja kapiram kako ona funkcionise i sta koja radi i cemu sluzi honovanje. Nego, prvi put vidim ove iz tri dela (mada, ovo mi je prvi motor koji sam sastavljam), zato pitam, zar nece ta sto je kao opruga grebati stublinu ako stavim kraj na kraj. Ali, kao sto rekoh, prvi motor koga sastavljam, prvi put vidim ovakve karike, bolje da pitam da ne bude
  8. Zar nece grebati cilindar? Nekako mi njen izgled ne uliva nadu kad pomislim da ce ona da liže po stublini. Ta kao opruga je u sredini, a na njoj i ispod nje su one sto skidaju ulje?
  9. To mi nije bilo jasno. Znaci visak upada jedan u drugi i, da tako kazem, zakljucava kariku da ne viri nista van zleba u klipu. Sto se tice dimenzija i zazora, to mi je sve jasno. Sve isprobano i leglo ko budali samar. Nego me ovo zbunilo, nisam znao da uljne sad prave iz tri dela. Ono po starom bilo jednostavnije. Jedna karika, kroz nju opruga i dovidjenja. Hvala na pomoci, ako mi jos nesto ne bude jasno, racunajte da cu da smaram.
  10. ^^^ Onda ću još večeras da skidam točak. Naravno da ne želim da se zezam.
  11. Sklapam motor BMW-a. Uzeo sam nove karike i uljne su iz tri dela. Stare su bile jednodelne. Kad stavim onaj srednji deo (karike) na klip i gurnem u žleb na klipu da je lepo namestim, krajevi prelaze jedan preko drugog. Kao da je višak. Naravno, tako neće da udje u cilindar. Pretpostavljam da "višak" ne treba da isečem. Jedino što mi pada na pamet, a da ima logike, je da možda stisnem sa šelnom, pa da krajevi uđu jedan u drugi, ali računam, bolje da pitam da nešto ne zajebem. Na ambalaži ima samo redosled karika i koliki zazor treba da bude (Gecove) Kako je pravilno?
  12. Pa i to mi je padalo na pamet, al sve računam oni u Delti su pregledali sve (bar tako kažu). Ali se ne bih iznenadio da je Babo u pravu. Da se prave ludi dok ne prođe garancija, a onda udri po ušima. Ništa. Za vikend skidam točak da vidim ima li šta.
  13. Ne lupa na neravninama. Na normalnom putu. I (iskljucivo na ravnom) nije klasicno lupanje, nego bukvalno kao da se na jedan deo tocka zalepilo nesto i kad preko toga predje cuje se promena u zvuku sare na tocku. I samo kad vozim pravo ili kad je desna krivina. A ono jako lupanje, samo pod jakim opterecenjem levog tocka. Uglavnom kod jakih kocenja u desnoj krivini. Da se nije disk iskrivio? Snimio sam ga mobilnim. Ako moze ista da pomogne mogu da posaljem fajl na mail ili mms (3gp). To je varijanta na nizbrdici. Mnogo blaza varijanta toga, je na ravnom, jedva cujna u voznji, kad ne kocim.
  14. Ne verujem da je amortizer. Auto presao 30000. Jos je u garanciji. Gume da nisu balansirane, racunam treso bi se volan. Sto se tice upravljanja sve je savrseno.
  15. Pozdrav svima. Puno ga vozam po brdima. Na nizbrdici kad je opterećen, i kočim u desnoj krivini, dešava se da počne jako da lupa prednji levi točak. I što jače pritiskam kočnicu, sve jače lupa. Dešava se da prođem ceo put i da se ništa ne desi. U poslednje vreme i po ravnom kad vozim, ako idem pravo čuje se (jedva primetno) lupkanje. Kao da se nešto zalepilo za točak. Ako je (na ravnom) leva krivina, lupkanje prestaje, ako je desna krivina, pojačava se. Kočnice inače drljaju kad kočim. U Delti kažu da je sve u redu, stavljali ga na valjke-super koči, nešto su dotezali i kažu da je sve fenomenalno, ali problem je i dalje tu. Ima li neko ideju šta bi moglo da bude?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...