Jump to content
FAS Goran

misosneza

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

About misosneza

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Josanicka Banja
  1. Postovanje, Cini se prosto ali ipak nije! Da li neko zna kako da zamenim crevo za gorivo, na jednom kraju je zapertlovano za metalno crevo a drugi kraj ide u karburator. Da li smem da otpertlujem, stavim novo crevo i stegnem selnama ? Ispucalo je i curi benzin, kratio sam ga i uspeo nesto da napravim, ali vlazi i ocekujem svakog trenutka da procuri. Bas je veliki pritisak benzina u njemu, na slici se vidi da i sad vlazi kod selne do karburatora . Trempa 1,6 sx ie karavan, benzin/gas.
  2. Zalomio sam sisicu za ispustanje vazduha, kupio bih negde polovna kociona prednja leva klesta, ali sam nasao samo od tempre 1,8 i 1,9 koje nisu karavan , gledam slike , kao da su ista klesta ali mi se cini da su moja malo veca, odnosno duza, pa sam hteo nekog ovde da pitam ako zna da li su to ista kociona klesta, da li odgovara naprimer sa 1,8 1991 godiste na moju Tempru 1,6 1996 godiste ?
  3. Ispravna i pumpa u rezervoaru i stavljen nov senzor rashladne tecnosti , zamenjena membrana u karburatoru i dalje nista , sve isto ! Posle nekog neodredjenog vremena nece da upali na benzin. Posle voznje ako stoji ugasen 5-6 sati upali bez problema , na 2000 obrtaja prebaci na plin i sve je normalno, pa i ako ga ugasim i za 5 do 10 min hoce da upali normalno. Ali ako posle neke duze voznje od 1h ugasim i za pola sata hocu ponovo da upalim onda nece . Neopisiv neki kvar ..
  4. Nisam jos uvek nista uradio . Nije do tog senzora . Moguce da je pumpa u rezervoaru , zamenicu i nju . Jer tad kad nece da upali , upalim direktno na plin ( drzim dugme za plin dok verglam i sam prebaci ) , prebacim na benzin i odmah se ugasi , nema benzina u karburatoru i ne vidimo da uopste i dolazi benzin u karburator. Ali .. kada je hladan , onda hoce , upali bez problema. Videcu o cemu se radi i javicu ovde.
  5. Nasao sam senzor temperature rashladne tecnosti, jeste na usisnoj grani i jeste plavi konektor. Narucicu drugi da stavim u svakom slucaju . Mada , probao sam da otkacim kabl sa tog senzora i auto upali na benzin, naravno dok je bio hladan motor , u garazi. Sad ne znam, vratio sam kabl na senzor i ponovo upali bez neke razlike u radu. Kao da moze bez njega da radi, mozda je neispravan. E sad clan Mijailovic P je takodje naveo logicne problema ali smo to sve ispregledali , pumpa drzi , ne da gorivu da se vrati u rezervoar . A auto nece da upali kad je vruc bez obzira da li je predhodno vozen na benzin ili na plin, znaci bez obzira na sta je vozen , kada se ugasi , nece da upali kao sto treba -prvo na benzin, pa na 200 obrtaja sam da prebaci na plin, vec ja moram da pritisnem dugme i verglam tako da tad pali direktno na plin , posle cega mogu da vratim na benzin i vozim , odnosno mogu da nastavim na plin da vozim. A mislimo da nije relej, jer cujemo kako cakne kad dam kontakt, takodje kad je hladan, cujemo da cakne i kad prebaci na plin i obrnuto . Probacu ipak da zamenim taj senzor ECT, da vidim posle sta ce da se desava. Pozdrav i hvala Vam puno na predlozima ... (jer znate i sami kad se nesto pokvari da je u najgorem trenutku, deci matura, sace upisi ,stanuju , cesto moram do bolnice u KV zbog majke, bas neki pritisci sa svih strana)
  6. Aha , sad mi je logicnije. Gde se nalazi taj senzor? Da pogledam danas .
  7. Fiat tempra 1.6 karavan, ugradjen sekvent plin, karburator monopoint, '96-to godiste. Dok je hladan motor upali odlicno i na 2000 obrtaja prebaci na plin, tako moze da se vozi bez ikakvih problema, sve odlicno .. ali .... dok ga ne ugasim. Nakon predjenih nekoliko km kada ga ugasim nece da upali, treba da se vergla jedno 20-ak puta na kratko, posle upali i sve radi normalno. E sad, posto ne bih da verglam, ja u toku verglanja pritisnem i drzim duze dugme na onom za plin i upalim auto direktno na plin,pustim ga tako na plinu par sekundi, pa stisnem dugme i prebacim na brnzin , sve radi normalno. Mogu i da ga vozim na benzin bez problema. Cudan neki kvar. Znaci, auto radi odlicno, ali ako vozim npr. 50 km i ugasim, ne mogu da ga upalim na benzin, vec upalim direktno na plin pa probam i prebacim na benzin a on posle radi i na benzinu i na plinu. Otac i ja smo svasta pokusavali i probali. Videli smo da onda kada nece da upali, nema benzina u karburatoru, sipamo malo a on upali na kratko i ponovo nece dok ne sipamo jos malo .. pa onda nekad i upali i pocne da radi sve kako treba. Skidali smo pumpu u rezervoaru, neka guma sto je bila oko nje se bila sve raspala i izdrobila kao sljunak, ocistili smo, oprali i stavili drugu gumu, nasli smo jednu od wc solje koja odlicno odgovara i drzi pumpu u kucistu. Sad razmisljamo da nije neki rele od pumpe , koji je? gde je ?.. ili nesto drugo pa trazimo pomoc.
  8. Nacuo sam razgovor u amss , da se pri registraciji placa 6.000,oo dodatno za neki kontrolni pregled gasa, a ukoliko je istekao atest , onda 12.000,oo . Skidanje auto gasa sa vozila / demontaza / 6.000,oo i to samo u servisu sa licencom . ne znam sta da radim za dalje . sve mi se smucilo . Videcemo , mozda se nesto izmenja !
  9. Na mojoj Fiat tempri je ovakav karburator i kada me neko pita koji ti je karburator , ne znam sta da odgovorim . Pa bi' Vas pitao koji je ovo karburator ? Da li moze i gde mu se steluje smesa ?
  10. Izgleda da je to , jer skoro sve drugo sam ispregladao , pocevsi od osiguraca , pratio sam zice , releje , mase ali nista zasad . Skinucu instrument tablu ovih dana . Pozz
  11. Na mojoj digitalnoj tabli , se od skora desava , da se odjednom iskljuci sve i zatim se odma' ukljuci sa slabijim osvetljenjem , koje ja na dugme (potenciometar)ponovo pojacam , takodje mi se desi da se ukljuce sve lampice koje pokazuju da su otvorena sva vrata , a tada ,kada dam zmigavac on radi , svetla rade , stop radi ali sve to ne pokazuje na tabli . Onda ja skinem klemu nekoliko sekundi pa vratim , probam kontakt i sve je normalno . U cemu moze tu da bude problem ? Skidao sam celu instrument tablu , kontakti su ok , ubodne sijalice sve rade , apsolutno sve funkcionise jedno neodredjeno vreme , tako da sam mislio da sam to namestio , ali eto , ponovo se desava .
  12. Tacno, skoro sam precvikao kabl, skidao sam da ocistim filter i kada sam vracao "ujeo" sam kabl sa jednom maticom i tu je vuklo na masu. Pozzz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...