Jump to content
FAS Goran

Milos1

Members
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    Milos1 got a reaction from Zvezdo in Pojačana kontrola saobraćajne policije   
    Izvini ti zato sto sam bespotrebno otisao u "sirinu". Opet kazem, previse su se zaigrali a na budzet republike srbije treba gledati kao na budzet jedne velike porodice. Mnogo su se zaigrali i sad im fali para.
    npr. zabranili su ugostiteljima da rade ali su im davali pomoc.... onda isti nisu mogli da se vrate u normalu a toliko ih vole da su im i porez napumpali.
    Za frizere isto vazi. Svima zajednicko je "meni je sve poskupelo, moram da podignem cenu".
    Na pijaci ista prica, u marketu, ma svuda.
     
    Jednostavno, jednom poremetis balans koji je funkcionisao i ode sve u majcinu. Drzavne sluzbenike, lekare, prosvetne radnike itd neko mora da plati. Odakle oni dobijaju platu? -iz budzeta.
    Koji ti je recept za stvaranje hiperinflacije? -podignes prosecnu platu za, lupam, 10%(mi smo ovo, mi smo ono) a troskove podignes za 50 i vise %. Plata ti je veca a zivis gore... i tako dolazimo do dela o radarima i kamerama. Buzet da se namiri mora, plate da se isplate takodje a para fali jer su se previse zaigrali. Kineski radari na svakom koraku zato i cepaj. Dobijes privid da je sve u redu a nista nije u redu i nista im ne mozes jer, jelte, jesi prekoracio brzinu za 1kmh. Pise se za svakojake gluposti samo da se napise, da bi se povratio bar deo novca od naroda koji je verovao "struci i nauci".
  2. Like
    Milos1 reacted to knezevic76 in Motor gubi radnu temperaturu   
    Sve je to tebi ispravno i radi kako treba. Onog momenta kad se ceo sistem zagreje i termostat odradi svoje, tebi je sa grejanjem sve ok, dakle, vozi i ne razmišljaj.

    Sent from my SM-A546E using Tapatalk


  3. Like
    Milos1 got a reaction from sokratbg in Fiat Punto mk.2 - mehanizam brisača   
    Pa snasao je i mene ovaj problem, poceo je da mi ispada levi brisac. Nasao sam na kupujemprodajem te zabice:
    https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-razni-delovi/zabice-za-poluge-brisaca-punto/oglas/160859427?filterId=436
     
    Montirao je odmah ispred poste rukom(samo doterati brisac u gornji polozaj i na klik) i sve radi bez greske.
     

     

     
    Dokle ce videcemo, ako nesto i bude sledi busenje ali su me za sad zabice spasile skidanja mehanizma po ovoj zimi
  4. Hvala
    Milos1 reacted to Axic in Fiat Punto mk.2 - mehanizam brisača   
    @Milos1 ne brini za to koliko će trajati jer su kod mene 4 godine ako ne i duže i ne fali im ništa, drže sve na mestu. 
  5. Like
    Milos1 got a reaction from Axic in Fiat Punto mk.2 - mehanizam brisača   
    Pa snasao je i mene ovaj problem, poceo je da mi ispada levi brisac. Nasao sam na kupujemprodajem te zabice:
    https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-razni-delovi/zabice-za-poluge-brisaca-punto/oglas/160859427?filterId=436
     
    Montirao je odmah ispred poste rukom(samo doterati brisac u gornji polozaj i na klik) i sve radi bez greske.
     

     

     
    Dokle ce videcemo, ako nesto i bude sledi busenje ali su me za sad zabice spasile skidanja mehanizma po ovoj zimi
  6. Hvala
    Milos1 got a reaction from Ivan in Fiat Punto mk.2 - mehanizam brisača   
    Pa snasao je i mene ovaj problem, poceo je da mi ispada levi brisac. Nasao sam na kupujemprodajem te zabice:
    https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-razni-delovi/zabice-za-poluge-brisaca-punto/oglas/160859427?filterId=436
     
    Montirao je odmah ispred poste rukom(samo doterati brisac u gornji polozaj i na klik) i sve radi bez greske.
     

     

     
    Dokle ce videcemo, ako nesto i bude sledi busenje ali su me za sad zabice spasile skidanja mehanizma po ovoj zimi
  7. Like
    Milos1 got a reaction from neshtry in Fiat Punto mk.2 - mehanizam brisača   
    Inace, iako deluje na slikama kao da ima previse lufta i malo nesigurno, u praksi sve stoji kako treba, nista ne mrda u radu, u svakom polozaju brisaca i ona stoji kako treba.
     
    https://streamable.com/jdtunt
  8. Like
    Milos1 got a reaction from neshtry in Fiat Punto mk.2 - mehanizam brisača   
    Pa snasao je i mene ovaj problem, poceo je da mi ispada levi brisac. Nasao sam na kupujemprodajem te zabice:
    https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-razni-delovi/zabice-za-poluge-brisaca-punto/oglas/160859427?filterId=436
     
    Montirao je odmah ispred poste rukom(samo doterati brisac u gornji polozaj i na klik) i sve radi bez greske.
     

     

     
    Dokle ce videcemo, ako nesto i bude sledi busenje ali su me za sad zabice spasile skidanja mehanizma po ovoj zimi
  9. Like
    Milos1 got a reaction from petarcirjanic in Fiat Brava 1.2 16v - dihtung glave   
    Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori).
    E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio

     
    Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih:

     
    Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce

     
    Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata

    Jos malo lepih svecica

    Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok

    Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam).
          
     
    E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi  
     

     
     
    Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju.
     
    Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama
      
                                                    
    Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke:
     

     
    Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni.
     
    Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve.
    Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo

     
    Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV
    Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
     
  10. Like
    Milos1 got a reaction from city in Fiat Brava 1.2 16v - dihtung glave   
    Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori).
    E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio

     
    Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih:

     
    Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce

     
    Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata

    Jos malo lepih svecica

    Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok

    Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam).
          
     
    E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi  
     

     
     
    Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju.
     
    Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama
      
                                                    
    Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke:
     

     
    Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni.
     
    Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve.
    Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo

     
    Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV
    Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
     
  11. Like
    Milos1 got a reaction from Zan Batist in Fiat Brava 1.2 16v - dihtung glave   
    Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori).
    E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio

     
    Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih:

     
    Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce

     
    Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata

    Jos malo lepih svecica

    Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok

    Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam).
          
     
    E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi  
     

     
     
    Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju.
     
    Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama
      
                                                    
    Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke:
     

     
    Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni.
     
    Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve.
    Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo

     
    Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV
    Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
     
  12. Like
    Milos1 got a reaction from Mijailović P. in Fiat Brava 1.2 16v - dihtung glave   
    Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori).
    E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio

     
    Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih:

     
    Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce

     
    Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata

    Jos malo lepih svecica

    Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok

    Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam).
          
     
    E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi  
     

     
     
    Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju.
     
    Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama
      
                                                    
    Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke:
     

     
    Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni.
     
    Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve.
    Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo

     
    Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV
    Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
     
  13. Like
    Milos1 reacted to Woodoo in Ma OFF BRE!   
  14. Hvala
    Milos1 got a reaction from puntitj in Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana   
    Nesto sa letvom volana najverovatnije.
     
    https://novi.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-volani-i-upravljanje/fiat-punto-188-99-12-letva-volana-bez-serva/oglas/94328888?filterId=2411146611
     
    Polovne su 25-30e, fala bogu rasprostranjen je auto, ima ih dosta i u delovima tako da bi trebalo relativno povoljno da resis problem
  15. Hvala
    Milos1 got a reaction from puntitj in Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana   
    Tako je, cista mehanika.
  16. Like
    Milos1 got a reaction from Woodoo in Gde staviti TAG - sve o elektronskoj naplati putarine (ENP)   
    Mozda nekome bude od koristi:
     
     
     
  17. Like
    Milos1 got a reaction from knezevic76 in Gde staviti TAG - sve o elektronskoj naplati putarine (ENP)   
    Mozda nekome bude od koristi:
     
     
     
  18. Like
    Milos1 reacted to PremieRacing in Yugo 1.1 EFI   
    Je l' moguće da je ovde kruta veza ili ja nešto ne vidim... mislim, nije da se razumem al' valjda ne bi smelo čvrsto da se poveže auspuff sa karoserijom, mora da 'radi' kako radi i motor u nosačima...
  19. Like
    Milos1 reacted to duskogrbic0501 in Fiat Grande Punto 1.4 8v - menjač sa 6 umesto sa 5 brzina?   
    Nadam se da se vidi.
     

     
     
  20. Like
    Milos1 reacted to duskogrbic0501 in Fiat Grande Punto 1.4 8v - menjač sa 6 umesto sa 5 brzina?   
    Epilog.Ubačen je zupčanik 5-te brzine sa Pande 1.3 mjet i auto sada pliva na auto puti 120 km/h pri 3-3100 obrtaja u minuti,naspram predjašnjih 3800...

     
  21. Like
    Milos1 reacted to vicent in Može li čovek bolje da zakoči od ABS-a?   
    Po snegu sigurno manji zaustavni put kod vozača koji zna da vozi. Doziranim kočenjem (ne paničnim), gume ispred sebe guraju sneg i prave smet, koji takođe pomaže da zaustavni put bude manji. Svi elektronski bezbednosni sistemi su projektovani za "normalne" ili mamje normalne vozače ali nisu svemogući. Dokaz su i učestale nezgode sa ne retko tragičnim.ishodima. Znači, vrše posao ali nisu čudotvorni kad se pretera.

    Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka


  22. Like
    Milos1 reacted to shortee in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    naebasmo ima da vozim do taste do Vranja jedno 5 sati 100 na sat, sto je sigurno sigurno je...debili
     
  23. Like
    Milos1 got a reaction from vicent in Pojačana kontrola saobraćajne policije   
    Izvini ti zato sto sam bespotrebno otisao u "sirinu". Opet kazem, previse su se zaigrali a na budzet republike srbije treba gledati kao na budzet jedne velike porodice. Mnogo su se zaigrali i sad im fali para.
    npr. zabranili su ugostiteljima da rade ali su im davali pomoc.... onda isti nisu mogli da se vrate u normalu a toliko ih vole da su im i porez napumpali.
    Za frizere isto vazi. Svima zajednicko je "meni je sve poskupelo, moram da podignem cenu".
    Na pijaci ista prica, u marketu, ma svuda.
     
    Jednostavno, jednom poremetis balans koji je funkcionisao i ode sve u majcinu. Drzavne sluzbenike, lekare, prosvetne radnike itd neko mora da plati. Odakle oni dobijaju platu? -iz budzeta.
    Koji ti je recept za stvaranje hiperinflacije? -podignes prosecnu platu za, lupam, 10%(mi smo ovo, mi smo ono) a troskove podignes za 50 i vise %. Plata ti je veca a zivis gore... i tako dolazimo do dela o radarima i kamerama. Buzet da se namiri mora, plate da se isplate takodje a para fali jer su se previse zaigrali. Kineski radari na svakom koraku zato i cepaj. Dobijes privid da je sve u redu a nista nije u redu i nista im ne mozes jer, jelte, jesi prekoracio brzinu za 1kmh. Pise se za svakojake gluposti samo da se napise, da bi se povratio bar deo novca od naroda koji je verovao "struci i nauci".
  24. Like
    Milos1 reacted to Ivan in Pojačana kontrola saobraćajne policije   
    Aha, e tuda nisam prolazio odavno. Ja sam mislio na one lezece koje su skoro postavili na trasi stare pruge. Izlaz iz grada ka BG/KV/KG, tj. ka Preljini.
    Ta ulica je paralelna sa onom glavnom sa 4 trake, gde sam zapamtio da ogranicenje varira izmedju 40 i 50 km/h  i koju sam uvek izbegavao.
    Ono je uzas sta su napravili kao lezece - betonski, visoki, maltene sam cesao sa spustenim autom. Ako strucnjaci nesto nisu promenili u medjuvremenu.
     
  25. Hvala
    Milos1 got a reaction from Ivan in Pojačana kontrola saobraćajne policije   
    Cacak, iz pravca grada prema starom putu za kraljevo 7god sam u Cacku  

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...