Jump to content
FAS Goran

jolehp

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About jolehp

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav svima, Dobijam grešku check running lights, meni sva svetla rade. Medjutim, meni je na desnom stop svetlu bilo od pocetka slabije led crevo, stim sto sad vise ne svetli. Receno mi je sa fb grupe da moze na srednjoj ploci da se nabije dzek i da se vidi dal ce da radi, ne na gornjem delu stopaljke nego bas srednja ploca koja jeste lako vidljiva ali je pomalo i nepristupacna. Ne vidim taj dzek za led crevo. U pitanju je Punto 2012 ( navodno bi trebalo da bude isto kao i kod Grande Punta Evo 2012). Kako mogu da pristupim dzeku led creva da probam da namestim dzek i eventualno kapnem malo lepka tu do treba?
  2. Osiguraci imaju struju, izgleda da je problem nešto kod sirene.. Mora da se skine branik da bi se prislo sireni, pa cu videti dal majstor da vidi ili neki drug koji se razume oko skidanja branika i sirene da probamo na akumulator. Hvala svima, editovacu post kad budem resio sta je bilo.
  3. Pozdrav, Imam problem sa sirenom ne radi. Skinut je Air-bag pogledalo je dvoje ljudi tu deluje da je sve u redu. Punto 2012. godište. Danas je kolega sa posla ispitao struju na osiguracima ispod haube i kod volana i svuda je dobra struja. Sta moze da bude problem? Sirena ne radi uopte radila je najnormalnije, sve ostalo radi na volanu nema problema ne bih reko da je spulna volana jer sam pre par meseci pregledao zbog neceg drugog i kazu majstori da je zdrava. Hvala unapred.
  4. Pozdrav drugari Zanima me da li ugradnja Angels Eye-s kod Fiat Punta 2012 prolazi normalno tehnički? Drugo pitanje, šta mi savetuje da li je bolje ugraditi one sa Aliepresa i ko bi to mogao da mi uradi u okolini BG-a? Ili je bolja opcija sačekati i uštedeti novac pa da mi uradi lepo covek sa foruma video sam cena se kreće sa ugradnjom 85-100e zavisi da li je far predvidjen da se otvorili ili ne i ako sam dobro video to je u Zemunu.
  5. Pozdrav svima. Zanima me, kako se zove kablić treba i gde mogu da nadjem da kupim koji bi povezao dugme u obliku mikrofona ( mesto gde ide držač fabričke tomtom navigacije) da bi ono moglo da svetli? Povezao bih na android multimediju. Bas mi kul izgleda i nekako mi je želja to da probam da namestim. Ja fabrički nisam imao to dugme sa fiokom na poklopac nego sam dodatno kupio na oglasima pa promenio. P.S Fabrički nemam taj kablić (nisam uspeo da nadjem) ima 8 pina koliko sam primetio. Svaka pomoc je dobro dosla, hvala
  6. UPDATE: Preuzeo sam auto i auto radi stvarno odlicno. Vuce odlicno, sve lepo radi, tako da je sve na svom mestu.
  7. @neshaoct @MS PK UPDATE: Danas idem da preuzmem auto, uradjeno je sledeće: Masinska obrada glave Dihtung glave Dihtung dekla Dih lanca Semering radilice Termostat Gumice ventila Podloske dizni Dihtung vakuum pumpe Pk kais Rad 44900 rsd Kvacilo 18200 rsd Ukupno 63100 rsd Puma za vodu koliko vidim nije menjana sto bi trebalo da znaci da dobro radi.. Javljam utiske i kako se ponaša auto.. Da li po vama mogu slobodno ostaviti auto čipovan ili možda treba vratiti da na predhodno stanje kroz neki mesec kada finansije budu to dozvolile? Hvala vam na pomoći.
  8. Radio sam mali servis na 115.500 sad je na 120,600km.. Menjao sam antifriz dva puta, jednom mi je isto ispustio i upalio check engine, pa se ispostavilo da je bilo do gumice na cepu. Vodenu pumpu nisam menjao.. covek sto mi je prodao auto je rekao da je radjen veliki servis na 108.000 i da je menjan lanac i sta je trebalo.. Covek koji mi je radio chip ( super momak brat od mog dobrog prijatelja i kolege ) uradio je testiranja, provere, dpf, i kako se ponasa auto u mestu i u voznji par sati je to trajalo, mislim da je sve covek testirao.. Trenutno mi je auto na obradi, tako da cekamo dalje.. Zamolio sam i da mi se pogleda egr filter i sve da se otpusi precisit sto moze kad je vec skinut motor.. Update: Mora da se menja lamela, dosta slajfuje, zato je i auto usporeniji i vise opterecuje sam motor.. 22K nova
  9. Pozdrav svima, Imam FIAT EVO 2012 55kw / 75 ks dizel. Odradio sam chipovanje na 95 ks. Na auto putu mi se istog dana povecala dva puta temperatura bukvalno do kraja, upalila crvena lampica, natpis> "excess radiat temperature" Prilikom smanjenja brzine, temperatura se vratila na pola. Majstor je ustanovio da je dihtung glave dobro nastradao i da mora da se obradi i sve ostalo sto ide uz to.. Pominjao je i pumpu za vodu. Rekao mi je da je rashladni sistem dobar, da su creva dobra, da ne pusta nigde antifriz. Verovatno ce morati i mali servis. Moje pitanje je da li ima veze sa cipovanjem? Sta raditi na dalje? Auto je navodno presao 120.000 po papiriima i carvertical-u. Da li je normalno da se desi da nastrada dihtung glave na toj kilometrazi ako je prava? Svaki savet je dobro dosao posto troskovi nisu mali...
  10. Dobio sam informaciju da je otisao dihtung glave, da su rasladni sistemi dorbri, crveva isto.. Za sad je popravka oko 300-350€.. Treba da se rasturi motor, nadam se da lanac nije nastradao..
  11. Pozdrav svima, potrebna mi je pomoć i vaše mišlienje dok čekam da mi auto dodje na red sutra u servisu, desilo mi se sledeće: U pitanju je Fiat Evo 2012 55kw,75ks dizel. Pre svega, da pomenem da sam juce odradio čipovanje na 95 ks softverski pravilno kako treba i na proverenom mestu. U vožnji od nekih 40tak km nisam imao problema do servisa. Nakon čipovanja, testirao sam auto da vidimo kako se ponašaju perfomanse itd vozen brze ubrzavanje itd, sve je bilo ok. Mapa je bila originalna, i sve je islo lepo.. Vazno: Samo da napomenem da mi je dijagnostika pokazala da je pre bila kacena kineska dijagnostika, i da moze zbog toga i da baguje softver ma autu, i da mi je dpf zapušen 60%.. Dok se cipovao auto je radio na akomulatouru dok mu je bilo prikljucen neki aparat na stuju (verovatno da odrzava akomulator i da dopunjuje da se me isprazni) Nakon toga je auto išao još 5km malo i po neravnom putu do restorana, i usput se cuo neki jaci udarac pozadi kod gepeka kao da smo nesto zakacili, a nakon toga stajao je ispred sat,dva na parkingu. Nakon toga smo krenuli ka beogradu vozili malo brze po kisi do 140km/h ja i drug, probavali kako ubrzava itd na autoputu i tako, vozili smo brze generalno.. Na pola puta se upalila crvena lampica sa natpisom na Board-u: "excess radiat temperature" i pokazivao je temperaturu motora na crveno najviše. Drugar je smanjio gas na oko 80-100 ne znajuci sta da radimo, i temperatura se spustila na pola i na nesto minilano oko pola.. Mi smo kontali mozda je zbog broja obrtaja i ubrzanja mozda smo preterali itd.. Vozili smo dalje do nekih 110-120 i upalilo se jos jednom posle 5 minuta gde smo se zabrinuli jos vise ali se opet tako spustilo malo pa onda opet na pola.. Stigli smo u bg, stalinda vidimo sta je, otvorili haubu, motor nije bio vreo niti ista slicno sve normalno, dok je antifriz posuda delovala prazno na oko.. Odvezeo sam auto kuci da prenoci.. Jutros sam sa ocem i komsijom primetio da je podusa antifriza bukvalno prazna, dosipali smo ljubicasti antifriz nekih litar ipo i nesto destilovane vode mozda pola litra da bude bar blizu maksimuma.. Ostavili smo skinut cep, upali auto, auto i motor normalno pale i rade sve normalno, a iz posude antifriza izlazi beli dim ( ne znam da li je normalno ). Ugasili smo auto, i prevezli oko 5-6km auto najnormalnije vozeci 30-50km/h do servisa danas bez problema i temperatura nije prelazila pola.. Prekontrolisali smo ulje ja i drug i ono je puno skoro do kraja, mali servis radjen pre nekih 5000km.. Sta bi moglo da bude, da li da budem zabrinut? Mislim vec jesam.. Bilo kakav savet i pomoc je dobro dosla, ceo dan razmisljam o tome i ne znam sta da mislim :/ Hvala unapred na svemu, bilo kakva vrsta pomoci je dobro dosla. Prve dve slike su pre sipanja antifriza, treva bez cepa nakon, tu je pustao beli dim ali nisam uspeo da uslikam, i osecalo se bas tu malo na izgorelo ne previse ali se oseti. Hvala..
  12. Nista nisam uspeo, i to sto je moglo da pojačava konstatno unapred više ne može. Stavio sam silikona malo i alu folije nije pomoglo. Probao sam da stiskam dugmiće bez tastera na gumi samo sa pritisokom i dalje brljavi, mislim da nije do tastera.. Sad radi isto kao na početku, volume + smanjuje zvuk, volume down - normalno smanjuje, mute - smanjuje zvuk. Jedino desno mogu nekako da promenim track napred ali uglavnom ide unazad.
  13. Hvala na odgovoru, ne znam sa čime su pokušali da urade dijagnostiku znam samo da nisu uspeli da se povežu na body. Probao sam sledeće: Prvo sam proba da rešim problem čišćenjem sprejem za kontakte pločice komandi i više puta nije dalo efekta. Zatim pazario sam komplet druge komande ( uzeo sam neke crne polovne skinute sa Grande Punta-a ) zamenio ali isto se ponašalo u potpunosti. Sad za vikend uz pomoć prijatelja otkačili smo komande, naprskali smo džekove na komandama i na volanu, zatim ipak odlučili smo i skinuli volan do kraja, tado smo samo naprskali sprejem za kontakte onu ploču na kraju ( nismo je prebrisali krpom ili tako nešto ) i vratili volan i vratili smo zamenske komande koje sam uzeo polovne. Desilo se sledeće: Ručica za migavce mi se više sama ne gasi tj ne isključuje i ne vraća u prvobitan položaj. Verovatno nismo lepo vratili u ležište kako treba taj mehanizam. ( To ću krajem meseca ići u Lav auto da mi to nameste i upsut ću pitati ako mogu oni lepo da mi očiste elektroniku unutra jer mi brljave komande volana - što da ne ) Sve ostalo je u redu i radi kako treba. A što se komandi tiče, probao sam da kliknem dugme za menjanje pesme napred, vratilo je pesmu unazad. Kliknuo sam volume up i on je krenuo da pojacava do kraja ali brzo, pokušavam da smanjim ali mi ne da puno da smanjim jer odmah ide na napred i pojačava. do maksimuma. Kao da je zaglavljeno dugme volume up i pojačava unapred iznova i iznova. Ugasio sam auto, skinuo sam pokloplopce sa tih novougrađenih polovnih komandi, očistio sam tu pločice sprejom za kontakte i ostavio sam njihovu srednju gumenu površinu ali sam stavio svoje plastične poklopce sa tasterima čisto da napravim neku promenu i ostavio sam da se suši. Nakon što sam uključio auto i probao komande, radile su kao na samom početku. Volume up smanju, mute smanju itd... Tako da sam zaključio da moji pokopac sa tasterima nije nešto ok. Vratiću danas te crne poklopce sa tasterima pa da vidim šta se dešava, sa njima mi je bar radio plus, pa ću vratiti njih možda ne bude brljavilo sa njima posle čišćenja pločica.. Probaču i to sa alu folijom da stavim između da vidim da li će tako bolje raditi.
  14. Pozdrav svima. U pitanju je FIAT EVO 2012 1.3 multijet 55kw. Imam problem sa komandama volana, kad se pritisne + za pojačavanje zvuk se smanjuje, minus radi normalno, mute taster isto smanjuje, next dugme vraća unazad a back dugme radi normalno. Bio sam kod auto električara da urade dijagnostiku i rečeno mi je da ne može da se poveže računar sa autom, da body ili centralni računar ima neki problem i da moramo da zakažemo termin da se vidi šta je u pitanju. Da li može neko da mi kaže šta može da bude problem, da li je nešto ozbiljno i šta da radim? Na autu sve normalno funkcioniše i nemam nikakvih problema osim sto mi brljave komande volana. Svaka pomoć i svaki savet su dobro došli. Unapred zahvalan.
  15. Pozdrav svima Imam problem sa komandama na multifunkcionalnim volanu na Fiat Grande Punto Evo 2012, 1.3 MJ 55kw. Kad pritisnem Mute - Smanjuje zvuk Kad pritisnem Volume Up - On smanjuje Volume down normalno radi i smanjuje zvuk. Strelice napred i nazad rade isto i menjaju pesme samo napred ili obrnuto. Čiščeno je sprejom za kontakte i nije dalo efekta sve radi isto. Da li imate savet sta da radim da li mogu sam da popravim ili da li neko popravljanu okrugu Čukarice? Svaki savet i pomoć su dobro došli. Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...