Jump to content
FAS Goran

bascelik

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Ovo zvuči kao razumno objašnjenje celokupne situacije. Videću šta kaže majstor gde curi, pa ćemo onda proveriti i koliko je ostalo. U tom slučaju, verovatno nisam uspeo da uništim motor...
  2. Pozdrav forumaši. Navraćam ovde često da čitam, ali evo sada imam jedno "filozofsko" pitanje da postavim. Računam da nema tačnih odgovora, ali me zanimaju vaša mišljenja Imam Fiat Bravo 1.9 2007 god. Primetio sam u zadnje vreme (par nedelja) da mi ne radi grejanje u kolima. Kako vozim kratke relacije, ono ionako služi samo da odmaglim prozore, pa nisam obraćao pažnju. Juče to spomenem drugaru, i on kaže da možda nije samo neki nebitan kvar na tom sistemu, nego da je možda problem u antifrizu. Podignemo haubu, kada imamo šta da vidimo: nema kapi raskladne tečnosti u kolima. Sipamo dva litra i sve procuri. Sudeći po mestu gde je procurilo, mislim da je crevo u pitanju. Ali da kažem da to nije puno važno. To će proveriti u ponedeljak u servisu koji je preko puta mene. Ono što me zanima jeste kako da proverim stanje motora? Pitanje je koliko dugo ja vozim tako. Možda 5, možda 50, a možda i 500 km. U oktobru sam oterao auto sa sve kupljenim delovima kod majstora da uradi veliki servis. Nije mogao tada da radi iz ličnih razloga i rekao mi da dodjem u martu i da je sve ok na kolima uključujući i antifriz. Da li ga je on tada stvarno merio antifriz ja to ne znam, ali ja od tada haubu nisam dizao... Dakle, kako bih mogao da proverim da li je ovakva vožnja napravila neki haos na motoru? Temperatura na instrument tabli je uvek bila uredna i to uvek gledam kada vozim (podizala se kao i od prvog dana kada vozim ova kola). Zvuk je bio ok. Start isto. Ništa je tu nisam primetio osim grejanja. Doduše, sve što sam vozio proteklih nedelja bile su kratke relacije po gradu kada dizel i ne stigne da se zagreje. Jedina "duža" relacija bila je Novi Beograd - Batajnica. Termostat de facto nije mogao da radi u ovim uslovima. I skoro da ne razumem kako se motor nije pregrejao. Ali opet, nemam ideju gde se nalazi ovaj senzor za temperaturu i da li je on iz nekoga razloga mogao da prikazuje normalnu temperaturu iako ona nije bila takva

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...