Jump to content
FAS Goran

djura

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About djura

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

1660 profile views
  1. Ja vozim skoro 2 godine 0.9 od 85 konja i pruža mnogo drugačiji osećaj u vožnji od 1.2. Fića je neuporedivo živahniji, prava mala zujalica kroz grad. Zvuk koji ispušta je takođe specifičan i odlično se uklapa u sportske karakteristike motora. Meni je potrošnja uz dinamičnu vožnju oko 7-7.5l po gradu, ima i onaj eco mod koji pretpostavljam da može da obori potrošnju ali se gubi na dinamici u vožnji, a i volan postaje mnogo osetljiviji (kao city mod). Na autoputu fića ide bez problema, lako održava 150-160 km/h, mislim da ne može da se poredi sa 1.2 motorom (1.4 nisam vozio). Kako sam razumeo samo mora da se koristi ulje koje je specijalno razvijeno za TwinAir motor Selenia Digitek Pure Energy 0w30 za euro 6 motore ili 5W30 za euro 5. Ja koristim 5W30. @MilosBG pomenuo si pranje filtera multi air sistema, da li to treba da se naglasi u servisu ili znaju da se to redovno radi? Na koliko se čisti taj filter i gde se nalazi?
  2. Zdravo svima, Na prodaju moj Fića 500C, motor 0.9 turbo sa 86 ks. Auto se odlično ponaša u vožnji, prešao malo manje od 110000 km, vozi se svakodnevno pa se to menja. Registrovan na moje ime, bez tehničkih problema. U mom vlasništvu oko 2 godine. Zimska cena 6000e. Kontakt na PP
  3. Takođe, isti problem na 98000, punto classic 2009 godište sa fabričkim plinom. Otišao sam u ovlašćeni Landirenzo servis u Beogradu gde su mi promenili sve dizne i stavili novi softer koji nije zaključan za 10800 din. Dodatno je urađen servis isparivača i zamena svih filtera, to sve oni zovu veliki servis plina i izašlo je ukupno 18600 din. Stavljene su Valtek dizne, rekli su mi da one mogu da izguraju oko 50000 km. Ne čuje se više na leru kao ranije, nema onog caktanja kao na Jugu kada su raštelovani ventili. Mislim da je ovo rešenje optimalno jer ne zahteva reatest plina, ništa se suštinski ne menja, ostaje odličan plinski sistem koji je sada otključan da može da se servisira bilo gde.
  4. Moje iskustvo sa reatestom na Puntu Classic sa fabričkim plinom: zvao sam PaneAG kod kojih AMSS dolazi petkom, kažu dovezi auto da pogledamo. Dovezem auto, kažu pa to je fabrički sve u redu. Pošto ne mogu petkom da izlazim sa posla zbog atesta, odem danas direktno u AMSS i kažu nije ti homologovano crevo i filter plina nije pričvršćem, što nisi išau u servis pre reatesta? Tako da ceo ovaj izmišljeni biznis sa reatestom samo pogoduje servisima i državi, a mene će izaći više od 6000 što sam planirao. Moj zaključak nepotrebno maltretiranje

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...