-
Content Count
6262 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Reputation Activity
-
Ticma got a reaction from nemanja84bg in Audi A6 allroad
Aaa jbg, stavicu ga na oglase ovih dana sa nekom realnom cenom za stanje km i godiste pa cemo videti. Odrzavan je kao i svaki do sada (neki bi rekli i preterano i bespotrebno zamenjene neke stvari) a ko se razume kada ga pogleda shvatice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from IDzO in Audi A6 allroad
To se davno koristilo i nosilo
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24996632/audi-a6-allroad
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Bingodalton in Audi A6 allroad
To se davno koristilo i nosilo
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24996632/audi-a6-allroad
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from PremieRacing in Audi A6 allroad
To se davno koristilo i nosilo
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24996632/audi-a6-allroad
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Bingodalton in Audi A6 allroad
Aaa jbg, stavicu ga na oglase ovih dana sa nekom realnom cenom za stanje km i godiste pa cemo videti. Odrzavan je kao i svaki do sada (neki bi rekli i preterano i bespotrebno zamenjene neke stvari) a ko se razume kada ga pogleda shvatice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from knezevic76 in Večita dilema, koji auto kupiti?
Juke…. Ne bih komentarisao, vozio sam ga 3 nedelje sada. Jedina dobra stvar na njemu je znak Nisana. Nepregledan, tesan, sa 1.0 turbo benzincem ozbiljna matematika preteci kamion sa praznim autom u sport modu, pa i sa saltericama gde sam pokusao da izvucem max koliko je moglo iz njega. Pretpostavljam da 1.6 ide dosta bolje ali onaj 1.0 je za po gradu i nista vise. Magistrala i pun auto, ides iza kamiona dokle god ne vidis pravac od 2km ili on ne odluci da stane negde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from moron in Audi A6 allroad
A6 makar ovaj je takav da mozes na mars da odes a da ne osetis mada ni SuperB nije nista neudobniji, snaga, sve se moze ispeglati i na jednom i na drugom samo je teska odluka sta raditi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from sokratbg in Večita dilema, koji auto kupiti?
Juke…. Ne bih komentarisao, vozio sam ga 3 nedelje sada. Jedina dobra stvar na njemu je znak Nisana. Nepregledan, tesan, sa 1.0 turbo benzincem ozbiljna matematika preteci kamion sa praznim autom u sport modu, pa i sa saltericama gde sam pokusao da izvucem max koliko je moglo iz njega. Pretpostavljam da 1.6 ide dosta bolje ali onaj 1.0 je za po gradu i nista vise. Magistrala i pun auto, ides iza kamiona dokle god ne vidis pravac od 2km ili on ne odluci da stane negde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Ivan-Topola in Atlas pro
Tu mogu pesaka jedino
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from igor0511 in Audi A6 allroad
Da li se odreci Allroad a i uzeti SuperB 2016 2.0 280ks
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Ivan-Topola in Atlas pro
Hvala.
Danas test preko Rudnika i Topole po kisi da vidimo kako se ponasa u tim uslovima
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Ticma got a reaction from Woodoo in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from moron in Atlas pro
Poenta price je da je Kina usvojila tehnologiju evropskih proizvodjaca i postala vlasnik odredjenih fabrika dok obrnuto nikada nece biti. Sto se tice elektronskih komponenti koje svi evropski proizvodjaci koriste u svojim vozilima, zavisni su upravo od proizvodjaca iz Kine, samim tim neka mi neko navede jedan valjani razlog zasto Kineski proizvodjac u svoja vozila ne bi stavio najkvalitetnije komponente koje sam proizvodi u odnosu na druge proizvodjace koji zavise od toga sta ce im biti isporuceno?
Mislim da je to sve put bez povratka sto se tice auto industrije u evropi i mislim da se ni jednog trenutka necu pokajati sto smo odlucili da okusamo srecu sa ovim vozilom
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from moron in Atlas pro
Da sam hteo mladji auto kupio bih ga odavno , za svoju dusu kupujem ono u cemu ja uzivam a ne ono za cime ce se svako okrenuti na ulici.
Pricamo i o kvalitetu i pouzdanosti novijih modela pogotovu ako neko prelazi koliko i ja, sada za malo vise od 3 meseca 15000km a da nisam ni osetio.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from moron in Atlas pro
Drugi po redu Atlas na forumu
Ne znam sta bih napisao sto Igor vec nije osim da je auto prijatno iznenadjenje kao sto mi je i preneo.
Potraga za autom je trajala od sajma automobila, pogledano je dosta modela. Nakon Forda gledali smo opet Ford Kugu ali se ne dobija kvalitet kao pre sada za vec dosta vise para. Nisan QQ, precenjeno ali je usao u uzi izbor. WV, Audi, Skoda, kao da su od zlata a iz iskustva drugih meni bliskih ljudi koji su ih preplatili a nisu dobili ono sto su ocekivali (osim odusevljenja prolaznika) su otpali u startu. Chery je u Srbiji sebe malo digao u nebesa (valjda su u Fordu svi sada takvi).Gledali smo i polovna vozila ali opet se dovodilo u pitanje dati za polovan auto 30-40000€ a nemati nikakve vece garancije mi je postalo sumanuto.
Prvi izbor je bio Coolray za slicne pare ali kada smo pogledali Atlas videlo se da je zavrsna obrada na visem nivou, mesta ima za nijansu vise i lepsi je osecaj u voznji (oseca je neka robusnost i sigurnost).
Uzeto je test vozilo koje je odmah bilo dostupno sa 8800km, razlika u odnosu na novi je sto je ovaj malo prasnjav
Elem da ne duzim, dalja iskustva cu preneti nakon vise od 100km koliko sam presao za dva zadnja dana (zena ga vozi, ja se Allroad a ne odricem).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from igor0511 in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Loon123 in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Dzimbo in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from darkman14 in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Bingodalton in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from Piros in Atlas pro
Do 190kmh dolazi prilicno lagano, nema neke buke pri vecim brzinama. Ono sto sam primetio je da retrovizori posto su prilicno veliki pocnu da dobijaju vibraciju na nekih 150kmh. Lepo lezi u krivinama, ima dovoljno snage da izvuce iz svake. Potrosnja na 130 je oko 8.5L zbog oblika kao termo blok
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ticma got a reaction from PremieRacing in Atlas pro
Taj sa 2.0 i 245ks nece u EU jos 2-3 godine. Novi model sa ovim motorom sada ce biti oko 40k zavisno od opreme tako da verujem da 2.0 nece biti ispod 45k kada se pojavi kod nas ako cene zadrze ovakav trend. Mislim da smo uhvatili zadnji voz ovakvog auta po ovoj ceni sto se Kine tice. Sledece o cemu bi mozda razmisljao je Lynk&co za par godina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-