Jump to content
FAS Goran

Mišić

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Mišić

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U ovom slučaju nije problem u konkretnom automobilu već u čitavom placu. Hteo sam samo da pomognem ljudima da ne bacuju gorivo kao ja i da poštede svoje živce.
  2. Radi se o dva različita naloga, jedan prodaje sređene automobile a drugi je auto otpod. Za konkretnu Kiu nemam dokaz sem što joj nisu najbolje namestili prednji branik. Inače bio sam na placu pre par meseci da gledam drugi automobil. Preko telefona mi je rečeno za neko sitno cesanje zbog koga je rađeno levo krilo ali da se ništa ne primeti. Naravno nije rekao da je komplet farban, menjan hladnjak, hauba, vrata (između sajtne i vrata je mogla ruka da prođe) instrument tabla stoji ukuseno i krcka (verovatno je airbeg iskočio pa je i ona menjana). Pređoh 300km bezveze
  3. Takođe treba izbegavati kupovinu automobila iz Vršca, jer su počeli da se bave Šabačkim sastavljanjem automobila. Konkretno ovaj autoplac http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20402083/kia-sportage je ovaj auto otpad http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20094712/kia-sportage-16
  4. Mb cars NS, iliti Mladen automobili Nov nov, fabričko stanje samo mu skratio kilometrazu za duplo i podmladio za jednu godinu (2013 godište) http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20458964/skoda-octavia-16tdi-dsg-nova
  5. Provereni su parametri turba na dijagnostici i svi su dobri, a nema ni zavijanja pri radu. Fizičko skidanje i ispitivanje turba je relativno skupo, i mislim da nema potrebe za tim. Majstor je takođe gledao parametre i dizni, mada ne vidim kakve veze one imaju sa uljem. Kompresiju sam hteo da merim, ali majstor tvrdi da mi to ne može pokazati stanje uljnih karika koje su odgovorne za potrošnju ulja, već samo kompresionih. Nego da li se mogu zameniti gumice ventila bez skidanja glave motora? Prelistao sam forum i pisano je o bukvalno svim motorima sem za 1.3 dizel
  6. Pozdrav, imam isti problem na potpuno identičnom autu pa ako možete ovde da mi date neki savet da ne bih otvarao novu temu. Potrošnja ulja kod mene je slična ali sam isključivo sipao Seleniju 5w30 C2 i motor ima 200 hiljada km. -Prvi majstor kod koga sam bio mi je rekao da ne diram ništa jer auto normalno vuče i pali. Tj samo da dosipam ulje i eventualno neki aditiv. -Drugi majstor mi savetuje polu generalnu koja bi uključuila zamenu gumica, dihtunga, karika i pregled ostalih delova. On mi traži 300 evra samo za ruke + delovi i ispititivanje i obrada glave 450 evra u najboljem slučaju bez potrebe za pravom generalkom. Da li je to mnogo? -Treći majstor (moj kolega koji posle posla radi mehaniku) mi savetuje samo zamenu gumica ventila za relativno male pare. Navodno može zameniti gumice bez skidanja glave motora, mada drugi majstor tvrdi da to nije moguće. Ovaj moj nema iskustva sa 1.3 dizel, pa me to brine. -Četvrta opcija je motor sa otpada u Bosni koji bi me koštao 500 evra sa ugradnjom ako im ostaje moj motor + još oko 100 za mali servis. Svaki savet mi je dobrodošao, stvarno nisam pametan šta raditi...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...