Jump to content
FAS Goran

Noxus

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Pa ubila ga je gradska voznja i voznja na kratke relacije jer skoro nikad ne idem na otvoren put... Dizne sam proveravao skoro u ovlascenom servisu i rekli su da su dobre ali cu svakako da ih odnesem na ciscenje u kadici posle svega ovoga.
  2. Zdravo svima! Oterao sam kola na zamenu seta kvacila ali pre nego sto je i dosao do kvacila majstor je imao sta da vidi. Turbina i interkuler prepuni ulja, kaze mora turbina na remont. Takodje mi je rekao da je DPF filter toliko zapusen da je pitanje da li ce uopste moci da se masinski ocisti ili ce morati novi da se kupi. E sad ono sto mene zanima je da li je moguce da se DPF toliko zapusi da moze da se baci, a nije mi se palila nikakva lampica kao upozorenje ili je majstor preuvelicao da mozda nece moci da se ocisti? Regeneracija se palila ali ne cesto vec kao i uvek u zadnje dve godine od kada ga imam. Auto je radio sasvim OK i ja nisam imao nikakve simptome kvara niti je ulazio u safe mod (doduse nikad ne vozim preko 3000 obrtaja). Inace kaze majstor ruke za skidanje su 4000, a ciscenje 10000. Da li je to OK cena?
  3. Zdravo svima, da li neko mozda zna koliko ulja mi treba za Punto Evo 1.3 Mjet 62Kw/84Ks, hteo bih da zamenim ulje menjaca i ulje kocnica i kvacila? Takodje da li neko zna koje ulje ide fabricki? Pokusao sam da nadjem na netu ali ne mogu nigde da nadjem, a uputstvo mi je na Italijanskom... Hvala!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...