Jump to content
FAS Goran

murphy

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About murphy

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Split -Dalmacija

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. probao s izvlačenjem pištolja , promjenom kuta ali zaludu
  2. Pozdrav , ako može neki savjet i pomoć , radi se o sljedećem Punto 1.4 8v ,2006 kada idem livati gorivo pištolj na pumpi izbacuje , za uliti deset litara treba deset minuta jer prekine tj. izbaci pištolj svako 3-4 sekunde , položaj pištolja ništa nije riješio , kažu odušak pa sam danas skidao zadnje kolo i crijevo za odušak nije zašepljeno , tu ima nekakvi filter za benzinske pare valjda , na donjoj strani su dva priključka od kojih je veći prohodan kad se puhne a manji činimi se ne , dali treba biti to lako prohodno ili ne , nikada to nisam radio ili ste pak imali sličan problem pa ga riješili drugačije. Hvala.
  3. ma i kad ne upalim grijanje ista stvar ,znači na mjestu dok radi podignut će kazaljku na pola čim krene vožnja nakon par minuta pada , novi termostat s termo davačem , antifriz stavljen sistem ozračen , to je novonastala situacija , do prije mjesec dana sve je bilo ok, kazaljka uvjek zakucana na 90 ovo kad kažem da padne na pola znači na pola od radne ili 90 tke
  4. evo dopuna pa dajte molim vas vaše mišljenje , tj. dali ja ispravno razmišljam , išao danas ponovo probat i krenuo na brdo ,malo žešća vožnja kazaljka ne dolazi na sredinu stoji jednu crticu prije , kad sam se spuštao onako bez gasa da ga ohladi dobro kazaljka pala jedan mm ispod sredine ali cijelo to vrijeme sam držao upaljeno grijanje i ventilator na 3 , auto stalno grije istim intezitetom bez obzira šta kazaljka pada , jel to znači da je sat riknuo i moželi se tu šta učinit.
  5. pokušavao sam dokučiti dali se u vožnji možda ukljči ventilator ali bezuspješno , kad vidim da je pala temp. stanem ali ne čujem da vrti niti vidim , danaas mi sin vozio i kaže da nemože uopće doseći sredinu tj. radnu temp nego stane crticu prije , dali može biti do sata tj pokazivača temperature pustio sam u mjestu da radi više od pola sat da bi upalio ventilator , i upalio ga je na 90 stupnjeva , znači to bi bilo ok
  6. pozdrav ,opet problem s Bravom 1,4 16v plin 2007g. prije nekoliko dana primjetim da mi temperatura varira na kazaljci, a pogotovo kad uključim grijanje i ventilator spadne za jednu četvrtinu. Kada vozim bez gasa također temperatura opada , kupio sam novi termostat i promjenio, još gore , kažu ozračiti treba , to sam uradio na šarafu na kileru ali ništa nije bolje ,auto se teže ugrije i onda počme padati temp , pa se ponovo digne pa ako upalim grijanje opet padne , pada i bez paljenja grijanja pogotovo na otvorenoj cesti potrošio sam pet litara antifriza ozrčujući ga i ništa , jel ima neko neku ideju ili sličan problem. hvala.
  7. evo sad došao iz ovlaštenog servisa , pobrisali grešku i kažu da je to zbog prebogate smjese plina , a lik koji mi je prije misec dva radio na plinu mi je rekao da je obogatio smjesu ne znam zbog čega tako da ćemo čekati da se vrati sa godišnjeg pa da ako je moguće regulira tu smjesu plina a to je vherojatno i uzrok povećane potrošnje plina za oko 2.5-3 litre na sto km. znači prebogata smjesa pa eto ako nekom pomogne opet dobro. Pozdrav svima.
  8. već sam pisao o problemu s check engine kojega nisu uspili očitati pa je neki senzor na usisu pokazivao 5400 stupnjeva , znači poludio , ja danas upalim auto i skinem kabel sa tog senzora auto na prvu zatrese i nastavi normalno radit , dali je taj map senzor ispravan i ono najvažnije čitao sam da se taj check engine može ugasit ako skinem klemu sa akumulatora na minut dva ali ništa i dalje gori , postoji li način za ugasiti ček a da to nije opt traženje meštra sa softverom.
  9. Pozdrav, opet problemi sa autom,nakon šta je počeo paliti relativno normalno upalio je check engine a potrošnja se povećala za cca 2 litre. Promjenio sam tri servisa nitko ne može očitati grešku i upuite me kao kod nekog dijagnostičara koji je tata mata, auto stajalo kod njega tri dana ništa nije riješio. Za grešku mi kaže da je najvjerojatnije je problem u tome što mu pokaže temperaturu zraka u usisnoj od 5400 stupnjeva, kaže da mu je dva puta to izbacilo šta je suludo. Kada palim auto moram ključ pustiti odmah čim počme verglat jer ako zadržim ključ 2sec može verglat cjeli dan neće upaliti. Sad dali senzor za protok zraka može takve greške raditi tipa 5400 stupnjeva i dali je on bitan za išta osim za paljenje i ler gas, auto je na leru radilo lipo u vožnji isto znači chek svijetli i povećana potrošnja , a tehnički mi je za par dana. 'ajde ljudi molm vas ako neko ima ideju nekakvu hvala.
  10. Evo sad sam našao ovu polugicu šta viri iz cilindra koja je očigledno pukla, jel mora cijeli cilindar novi ili se može neštoizvest s ovom polugicom.
  11. Pozdrav ljudi evo ja nikako sreće sa ovim Bravom, sinoć kasno navečer u vožnji pritisnem papučicu kvačila i ona propadne naglo kao da je pukla sajla i ostane na dnu, nekako sam uspio doći kući i jutros gledam getriba cijela zamašćena od ulja i oni šucpleh ispod getribe lokvica ulja , e sad moje pitanje piše da ima dva cilindra tako da pretpostavljam da je ovo taj sekundarni, dali je on dostupan izvana jeli ga problem promijeniti jel on vanjski (pretopostavljam da da ako je ovako ulje izletilo) ali nisam siguran , taj primarni je nekuda u kabini pretpostavka opet pa bi ulje bilo možda po nogama ili papučicama tj na dijelu karaserije uz podnicu, jel neko mijenjao dali je uopće moguće obaviti na ulici. Hvala.
  12. Pozdrav imam Bravo 2 , 1.4 16 v koji ima plin ugrađen , u posljednje vrijeme auto slabo pali, ujutro trba preko deset petnaest verglanja da upali a posle u toku dana upali iz druge ili treće, svjećice su nove i dvije bobine, u vožnji je sve ok, tek ponekad moram napumpat par puta gas kada krećem jer se uguši, situacija je ista i na plinu i benzinu. Ima još jedan detalj kada se pali nesmijete zadržati ključ u položaju verglanja više od dvi sekunde jer onda neće nikako upalit , mogao bi verglati dok god ima struje, nego onako na kratko dvi sek pa ako uvati uvati, jel neko imao nešto slično Hvala.
  13. tnx,pri sljedećoj promjeni ćemo probat seleniu 5w-40 a ako i nje bude trošio više vratiti se na 10w-40
  14. Pozdrav ne znam jesam li dobro odabrao ili sam trebao negdje drugo postavit pitanje, naime prije par mjeseci sam kupio Bravo2 1.4 16v sa plinom, čovjek mi se kune da mu potroši 1l na 10 000 km znači 1dcl na 1000 i nekako i meni tako ispadalo dok sam vozio na neku seleniu šta je on livao 10w-40, i ja kao ajde kad ne troši puno ulja uzet ću nešto bolje i ulijem shell helix 5w-30 acea c3 i sad potroši 3 dcl na 1000km, moje pitanje šta bi mi preporučili a da mi manje ulja troši , jel neko promjenom ulja uspio smanjiti potrošnju, jel preporučeno 5w-40 nešto bitno gušće od ovog šta sam ulio ili da idem na 10w-40 , neka preporuka za 10w-40. hvala.
  15. Hvala ti puno, tražio sam ja al sory nisam našao inače ne bih ponavljao teme , znam pravila al jbg , tnx još jednom , forum je jednostavno odličan.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...