Jump to content
FAS Goran

DagVanCajk

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About DagVanCajk

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/17/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zaprešić
  1. Pozdrav, imam jako slican problem i trudio sam se nac temu o temperaruri ali nisam nasao. Da li imas kakav link? Hvala ti.
  2. Pozdrav svima. Imam zbunjujuci problem sa gp 1.3 mjet 90ks. Auto nece upalit hladan nikako. Provjereni grijaci i instalacija grijaca, pumpa goriva ispravna, visokotlacna pumpa isto. Zamijenjen regulator tlaka goriva. Promijenjen filter goriva. Promijenjene dizne. Auto i dalje ne pali a dobiva gorivo. Probao sam odpojit maf senzor. Na šlepanje upali na tri metra. Dok vergla zvuči kao da bar jedan cilindar nema kompresiju a ne dimi na štangicu niti na auspuh. Kad sastavi prvih minutu dvije dimi sivo i crno (vjerojatno jer je natocio naftu u cilindre i ispuh). U voznji auto nema problema, poteže lijepo, ide preko 170km/h. Kad ga ugasim nakon sat dva rada i odmah probam upalit vergla 10-ak sekundi i upali. Preko dijegnostike sam provjerio tlakove goriva i djeluju mi normalno, anlaser vergla dobro (digne barem preko 300 okretaja). Jedino što mi ke čudno kad ugssim auto je to da tlak goriva pada do nule i odjednom pokaže 3275bars pritisak. Sutra ću zamijenit i taj senzor tlaka. Citso sam da su znali imati problema sa signalom senzora vanjske temperature ali preko dijagnostike ne mogu vidjet koja je vrijednost. Auto ima 240000km Molim vas da mi date dobar savjet jer mi se trenutno svodi na par opcija. 1. Kompresija - da je ona auto bi dimio i ne bi isao 2.egr otvoren - ne bi upalio nikad 3. Rastegnut lanac - javljao bi grešku senzora bregaste

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...