Jump to content
FAS Goran

Nikola1022

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Nikola1022

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  1. Jasno. Ovako nema nikakvih problema, svakako mnogo bolje vuce, onako kako treba od kako sam promenio protokomer. Praticu dalje situaciju, valjda nece prijavljivati vise gresku, bar se nadam... Hvala na odgovoru.
  2. Bio sam jutros na dijagnostici. Opet je pokazivao protokomer, ali moja je greska sto nisam pitao majstora za kod, tako da ga ne znam. Majstor je obrisao gresku i vise se chek engine lampica nije palila. Videcemo na dalje da li ce se paliti ili ne. Ukoliko se opet upali, sta mi je ciniti?
  3. Pozdrav svima. Na Fiat Bravo sam menjao protokomer jer na putu posle duze voznje i oduzimanja gasa, kao i stajanja u leru nije hteo da prima gas pri ponovnom kretanju dok se auto ne ugasi pa potom opet upali. Na tri dijagnostike sam bio i sve tri su pokazale protokomer, svi su otklanjali gresku i onda je opet primao gas bez problema. Protokomer je dakle zamenjen, auto sam probao, ujeda kako ide, ali se sad pojavio problem paljenja chek engine lampice. Prvi put se upalila otkako sam ga kupio i to istog dana kada sam zamenio protokomer. Pre toga sam, kao sto sam vec rekao isao da ga probam i kada sam ga posle probe ponovo upalio, on je upalio lampicu. Ne u voznji nego posle gasenja i paljenja. Na njemu je bio Bosch-ov protokomer, a sada je zamenjen markom Kamoka. Dakle, nije original. Da li neko zna o cemu se tu radi i zasto se lampica chek engine pali?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...