Jump to content
FAS Goran

Shomicus

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Shomicus

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat stilo 1.6 16v
  1. Hvala na odgovoru. Menjao sam mesta bobinama, probao i sa drugom svećicom. Uvek je misfire na drugom cilindru. A opet kažem, kada zakačim bobinu i svećicu van motora na dzek za bobinu drugog cilindra i prislonim svećicu na masu baca varnicu.
  2. Pre godinu dana probio mi je dihtung glave motora i bacao rashladnu tečnost u prvi cilindar. Skinuta je glava, odneta na kompletnu obradu i zamenu gumica ventila. Prošle jeseni sam montirao glavu ali kako mi je auto napolju zima me je prekinula u radovima. Pre neki dan sam montirao ostatak delova motora, uzupčio, naravno alatima, upalio i odmah problem. Auto radi na 3 cilindra. Diagnostika kaže misfire na drugom, kada uključim džek na bobinu, stavim svećicu baca varnicu ali na motoru ne radi i ne menja zvuk kada isključim konektor sa bobine drugog cilindra. Tri puta sam proveravao zupčenje da nisam tu pogrešio, prvi cilindar postavljen u gmt komparaterom, alat za blokadu bregastih lepo legne na brrgaste tako da do zupčenja prstpostavljam da nije. Da li neko ima ideju gde dalje da tražim. Ne diže temperaturu motora, upali i radi na tri cilindra. Svaki savet dobrodošao.
  3. Definitivno negde grešim. Da, ima dve rupe, tj jedno je više prosečen zarez po kom španer klizi, drugo je rupa u koju ulazi alat. Set je kupljen preko drugara u Kit komercu, Ina set uzet po broju šasije. Problem je u tome što kada napnem španer on zategne kaiš, pomeri se kompletan španer ali ne pomera se pokazivač zategnutosti, jednostavno ide toliko koliko mu dozvoljava pomeranje šrafa na nosaču na bloku. Pretpostavljam pošto mi je prvi put da zupčim ovaj auto da kad se metalni deo povuče do granice koju mu dozvoljava kaiš opruga na roleru treba da se povuče u nazad što to ovde nije slučaj jedino ako mora da se napne ogromnom silom.
  4. Pozdrav drugari potrebna mi je pomoć oko zupčenja motora na Stilu 1.6 16v. Pre par meseci na autu mi je probio dihtung glave motora. U međuvremenu glavu sam skinuo, odrađena obrada i došlo vreme da se sastavlja. Sve je vraćeno na blok motora ali imam problem kod zupčenja sa španerom pa pretpostavljam da ja negde grešim. Bregaste su blokirane alatom, remenice su popuštene, prvi klip doveden u GMT. Kada postavim kaiš i alatom za natezanje napnem španer on zategne kaiš ali se ne pomera prema tački za stepen zategnutosti. Znači pomera se samo kompletan španer koliko mu dozvoljava šraf na nosaču španera. Alat za napinjanje španera je postavljen kako treba i klin na njemu je u rupi predviđenoj za to na španeru. Može li mi neko objasniti gde grešim?
  5. Pozdrav, ja sam Miloš iz Beograda. Vlasnik sam fiat stila 1.6 16v 2002 god. i uz njega vlasnik mora problema. Nadam se da ću ovde naći rešenje za neke a da ću nekima pomoći sa onim koje sam uspeo da rešim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...