Pre godinu dana probio mi je dihtung glave motora i bacao rashladnu tečnost u prvi cilindar. Skinuta je glava, odneta na kompletnu obradu i zamenu gumica ventila. Prošle jeseni sam montirao glavu ali kako mi je auto napolju zima me je prekinula u radovima. Pre neki dan sam montirao ostatak delova motora, uzupčio, naravno alatima, upalio i odmah problem. Auto radi na 3 cilindra. Diagnostika kaže misfire na drugom, kada uključim džek na bobinu, stavim svećicu baca varnicu ali na motoru ne radi i ne menja zvuk kada isključim konektor sa bobine drugog cilindra. Tri puta sam proveravao zupčenje da nisam tu pogrešio, prvi cilindar postavljen u gmt komparaterom, alat za blokadu bregastih lepo legne na brrgaste tako da do zupčenja prstpostavljam da nije. Da li neko ima ideju gde dalje da tražim. Ne diže temperaturu motora, upali i radi na tri cilindra. Svaki savet dobrodošao.