Jump to content
FAS Goran

akac

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Drugari, Pazario sam FIcolina, na kraju je pao 8 primerak koji sam gledao (jurio sam samo dizele, moram da priznam da je izbor dosta mali i los, i da su poprilicni lesevi na nasim placevima). Nemam slike trenutno (dovezoh ga sinoc po mraku iz Kragujevca - okacih dve ocajne slikane po mraku), ali cu probati da okacim ovde kad ga slikam danas posle posla (ako pravila foruma dozvoljavaju). Na kraju ispade 1.3 mtj sa 75 konjica, 2008, crn, siber automatska klima itd itd. Ovde ide skroz offtopic. Zna li neko, jel je izvodljiva promena jezika na bordu (sve mi je na svapskom)? Promeri rupa za felne (moram da uzmem jos jedan set), koje dimenzije preporucujete za ove nase nesrecne puteve, tipa 14, da ima sto vise mesa? Za servis, koje ulje, filtere, cu vec negde na forumu iskopati :). U svakom slucaju bih se zahvalio za savete
  2. Odlicno, i u prvom postu sam napsiao da mi to stvarno nije uopste bitno, ali svejedno tromost me je uplasila u smislu da nesto ne valja sa motorom. Ako je tako odlicno Samo da imam bolji dojam sta gledam. Guglao sam i ja za tu zutu sijalicu posle gledanja i vidim da moze da znaci par stvari (kvar senzora pritiska ulja, sijalica i cega jos) pa zato i pitam. Hvala ljudi na odgovorima, ceprkam /trazim i dalje
  3. Bacio sam se na potragu za auticem i moram da priznam na prvu loptu, ova prva dva primerka koja sam video sad za vikend, razocarao sam se. Tj da pojasnim, mnogo su mi tromi. Mislim da znam u cemu je problem, nemamo ni jednog dizela u porodici, a vozim 1.6 benzinca kog smatram za lenjog (atmosverac VW 1.6 mpi na seat leonu 1p1, 102 ks), a vozio sam dugo i VW pola 6r (2013) sa 1.2 benzincem od 60ks. Oba automobila su mi dosta startnija od ovog 1.3 mtj dizelasa od 75 ks. Videh na bordu, na drugom autu koji sam gledao, da je prosek potrosnje coveku na 1650 poslednjih kilometara 5 litara (sad pitanje je koliko bord laze al i da laze moze da pokazuje pola litre manje) sto je odlicno stvarno. Probacu danas da nadjem neku skuplju masinu, pa da vidim jel problem u motorima na ovim primercima od 4-5 000 evra, ili ja ocekujem previse od 1.3 dizelke sa 75 ks :). PS. Primetio sam u donjem levom uglu table, zuti trouglasti znak (donje levo od onog ficinog okruglog kokpita). Sta bi to moglo da bude, proguglao sam i pise svasta tipa da je neka sijalica van funkcije... I da, ima li boljke kod 500 da im zaglavljuje vozacev pojas (to mi je objasnio prodavac) ili bi pre bila neka nezgoda, cukanje. Airbagovi su svi na mestu ali je npr primetna mala korozija sa donej strane haube.
  4. E pa fino Hvala na ovim informacijama i korisnim linkovima. Bacam se na potragu zeljenog mezimca, pa cemo videti dokle cu dobaciti.
  5. Upravo sad cackam po tom podforumu. Sad opet me zanima jos jedna stvar na 500 1.3 dizelke su JTD do koje godine? ili ima i multidzetova? I u na koji nacin to mogu da proverim na lciu mesta? VIdim na podforumu da clanovi hvale MTJ (moderniji motor) u odnosu na JTD. Za ostale sugestije se slazem i zahvaljujem na odgovoru
  6. Pozdrav Ljudi, Sad ne znam dal cu otici u offtopic, videh na par mesta na forumu vec diskusiju o 1.3 JTD motorima ali cu pitanje postaviti ovde pa ako admini smatraju da sam 'omasio mesto nek mi pomere post gde treba Elem, vec neko vreme merkam kupovinu 500-ke sa 1.3 JTD motorom, neko 2008-2010 godista (gledam autic oko 5000 e, mislim da nije realno da kupim mladji za ove pare). Moja konkretna pitanja u vezi modela i motora su: - Neke bitne razlike izmedju verzije sa 75 i 95 konja, sem cene. Auto mi prvenstveno treba za transport od tacke A do tacke B (posao-kuca-posao) a filozofija mi je sa malim dizelasom najvise manja potrosnja, posto su nam porastom cena goriva skoro pa izjednacili cenu Dizela i Benzina. U bitnim razlikama mislim na kompleksnost samih motora od 75 i 95 konja, ima li neki neku bas izrazenu boljku, tj koji bi preporucili ako su mi tri bitne stavke 1. potrosnja 2. cena odrzavanja 3. pouzdanost. - Pitanje oko samog fice. Znam vec unapred da je precenjen, da moze ovu stavku prevoza da mi sredi i panda i punto, da nema zadnju klupu ITD, ali pored ove racionalne strane, da kupujem autic zbog smanjenja troskova (ne planiram da prodajem sadasnji auto, vozim seat leona 2008 1.6 benzin) vec zato sto stvarno i dan danas se okrecem za tim autom i ako je vec na nasim ulicama punih 14 godina. Zanima me stvarno na sta da obratim paznju kad odem na plac ili bilo gde da pogledam neki primerak. Koji su mi pokazatelji da nesto ne valja oko motornog prostora? Na sta da obratim paznju oko samog auta? - Cena odrzavanja, ne zanimaju me ovlasceni servisi, ako neko automobil odrzava u kucnim uslovima koje ulje ide u auto, koliko para od prilike potrosite na filtere, koliko izadje registracija? - Neka stvarno realna potrosnja u Beogradskim uslovima, dnevno predjem 15 km (30 km tamo i nazad) u jednom pravcu, tih 15 km ujutru predjem za 20-25 min, kad se vracam kuci obicno prelazim oko 40-60 min (da imate neki dojam o spicu i guzvi). Znam da mi auto sigurno nece trositi 4.5l, samo me zanima dal ce neka realnija prica biti oko 6-6.5 ili da ocekujem da ode na 8-9 sto mi onda ni ne radi posao. Red velicina seat leon 1.6mpi mi u proseku po bordu dzi oko 8.4l, realno je blizi 9 kad dospem do cepa s tim da mi je put ka poslu nizbrdica vise manje (gospodara vucica, juzni bulevar, deo autoput pa preko sajma na Adu) i ptrosnja mi varira od 6-7l ali mi u povratku trosi po bordu oko 9-10. Imam li racun sa fickom? sta mislite ps, godisnje sigurno zgazim oko 25 000 u normalnim uslovima (ruku na srce sa odlaskom na more). Hvala Unapred

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...