Jump to content
FAS Goran

Demian989

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Demian989

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Antwerp
  1. i ja, gledao sam neka merenja o 'uštedi' goriva sa tim sistemom i bukvalno niđe veze. Više cimaš motor da se pali i gasi i troši paljenjem skoro isto koliko bi potrošio da ga nisi dirao nego što je bilo kakva ušteda
  2. Ja sam kupio nov, trenutno imam 70 000km i planiram da ga vozim dok ne stane. Prve 3 godine sam vozio dosta više zbog posla (20-25k) a trenutno manje od 10 000km godišnje jer se situacija promenila. (Vozio deka do prodavnice i nazad - taj sam ) - šta misliš, da li sa redovnim servisem mogu da se nadam 200 000km? i kad si pomenuo turbinu - da li je pametno isključiti 'start-stop' sistem da mi se nikad ne gasi? Upravo zbog toga jer ako ga teram na auto-putu 130km/h i onda stanem na crveno svetlo pa mi se odmah ugasi tako zagrejan kaže tast loše za turbo. Jel su to samo 'rekla kazala' babske priče ili to stvarno ima smisla? (razlika u temperaturi ulja kod gašenja start stopom) Hvala ti na podrobnim odgovorima :D Pozdrav, D.
  3. Pozdrav svima, da li bi neko, (neko ko se razume malo bolje u mehaniku) mogao da nam pojasni svima par detalja u vezi sa 1.4 T-Jet 120hp motorom? mislim da bi bilo zanimljivo - kakvi su generalno ovi motori? koliko pouzdanim se pokazuju? - koliki se životni vek/kilometraža može očekivati od ovih motora u uslovima redovnog servisa? 150k? 200k? 300k? - da li je činjenica da je to turbo motor, loša vest u kontekstu životnog veka? (neki ljudi pričaju kako ovi novi mali turbo motori nemaju dug životni vek zbog svoje veličine itd.) bilo koja druga informacija/zanimljivost je dobrodošla:) hvala - svako dobro! D.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...