Jump to content
FAS Goran

mmilicev

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About mmilicev

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo jtd, 5dr

Recent Profile Visitors

2710 profile views
  1. Vec 6 meseci imam isti problem, a zvuk dolazi negde ispod instrument table, barem se meni cini da je tako. Nisam skidao inst.tablu i nemam pojma sta bi moglo da bude osim mozda nekog otpornika ili releja jer mi zvuk lici na neki los kontakt. Cini mi se da za ovo treba malo vise vremena da se locira i resi problem ali ako je neko vec imao iskustva sa ovim neka nam pomogne da resimo ovaj, po meni cudam problem.
  2. Naime, hteo bih da "prepakujem" elektroniku sa rezervnog kljuca na isti takav sa komandama za daljinsko upravljalje ali imam dilemu da li ce mi komande biti u funkciji ili ne? Licno, nisam optimista da ce daljinske komande biti u funkciji ali nije zgoreg i da pitam one kojima je to posao da ne bih dzaba gubio vreme..
  3. Drugar, nije vise aktuelan. Pozdrav i srecno u potrazi za novim ili pak polovnim. Pozdrav
  4. Provericu danas za krovni nosach pa ti javljam da li je jos uvek aktuelan i javljam posle 17h.
  5. Hebe me hronican nedostatak vremena a vec sutra popodne idem na put pa zdravlje, iduce nedelje cu da odvojim par sati pa se bacam u potragu za problemom. Hvala za link i do sledeceg citanja-pozdrav!
  6. ^^^ Svako startovanje je isto, treperi par puta pa se ugasi a auto pali bez problema. Kada sam probao rezervinim kljucem, samo je prvo paljenje bilo kao i ranije, znaci check, zatreperi samo jednom i odmah se ugasi za potom je svako naredno paljenje isto. Britanci su frikolvi po pitanju ovog auta i evo sta jedan od njih predlaze: W-line communication line is the back-up communication line for the immobilizer system which normally uses the low-speed can-bus. So check all immoblizer wiring between ignition switch coil, ecu and bodycomputer. Da rezimiram-prvo cu sve zice pretresti (majstor & moja malenkost) pa ako ne pronadjem(o) nista onda cu videto sta dalje. BTW, verovatno si mislo da okacis link ali ga o tvom postu nema, pa ajd' jos jednom. Pozdrav
  7. Majstor proverio masu, otkacili (-) proverili pa ponovo vratili, gledali ECU nikakav luft ili korozija i sve isto. Doduse, malo sam vremena imao danas pa cemo sutra da nastavimo i eventualno pogledamo jos ponesto.
  8. oko 730 eurica racunajuci i punjenje klime. Na sve sam racunao al' na ovaj trosak nikako! Iskreno, i dalje mi ne ide u glavu kako je to moglo da se desi,imajuci u vidu x primera kako ljudi ne menjaju ulje po godinu dana, ali eto, moguce je i to.
  9. Danas nisam imao vremena ali cu sutra svratiti do elektricara (nije banderash) da mu proverimo masu pa cu javiti sta se desava. Pozdrav
  10. Prilikom startovanja auta, zuta lampica kod kljuca umesto jednom blinka vise puta ali auto (za sada) pali bez problema. Greska je ocitana "2029 serjska linija W prekid u komunikaciji" a u opisu stoji da moze da bude prekid na kablu, losa veza, itd. ne navodeci specificno mesto ili ujredjaj gde bi mogao biti problem. Blinkanje lampice kod kljuca me navodi na pomisao da u jednom momentu necu biti u mogucnosti da upalim auto. Ako neko ima ideju sta bi ovo molglo da bude neka pise da bi pomogli i drugima ukoliko im se pojavi ovakva greska. Stilo-igranka bez prestanka! Pozdrav
  11. moje saucesce, aki ti treba kontakt za delove-pisi, poslacu ti br. telefona coveka koji ima sve za italijane i to za novije modele. meni su od popravke ostala 3 klipa (i/ili klipnjace), blok i mislim uljna pumpa a imao sam srece jer su delovi skinuti sa auta koji je presao oko 60.000km. novi delovi su skupi u p.m. pa gledaj da pazaris polovne tamo ali sa nekim ko se razume u mehaniku. pozdrav i zelim ti da sto pre sredis auto!
  12. Da izvucem malo ovu temu iz paucine i pohvalim Mr. Mikija na uspesnoj dijagnostici i ciscenju MAP senzora cime je vratio turbinu u zivot. Naime, toliko je bio prljav (pretpostavljam da jos sto sta ima da se cisti) da je auto usao u safe mod tako da je tek povremeno ukljucivao turbinu, medjutim posle ciscenja MAP-a - odlicno funkcionise. Pozdrav
  13. Hvala na informaciji. Napisi mi gde se nalazi i br.telefona, uzgred, mozes li mozda da proveris jos jednog tipa, nalazi se kod NITEX-a, auto klime-Stojanovic a br.tel. je 063/7714-090? Cisto da i njega proverim(o), da li je servis ok pa javi. Duzan sam jos i ovo da napisem, maestro kaze da je do prolupavanja doslo uzgred zacepljenja (tromba kako on to medicinski kaze) jednog od kanala za podmazivanje. Sve ostalo, zasto i kako, ide u istoriju! Pozdrav
  14. Hvala Zlox, delove sam nasao istog dana (kupio sam polumotor) i to bas na panteleju, zaboravih ime coveka no to sada nije ni bitno. Preko nekih mojih prijatelja sam ga dobio za normalne novce nego, imam jedno pitanje za tebe: da li bi mogao da mi preporucis neki servis klima uredjaja? Posto su vadili motor, otkacili su i klimu pa ce i ona morati na punjenje, jbg-a, sta ti je zivot.
  15. Vidno ostecenje je bilo na onoj zastitnoj gumi, ispod branika i to sa leve strane, jedno vece parce je skroz pocepano, ogrebotine na shus plehu, felna (celicna) iskrivljena a guma na dva mesta isecena. Sem ovoga nista drugo nije bilo vidljivo, cak ni kada su u servisu skinuli levi shus pleh nista nije bilo osteceno tako da ni sam nisam siguran. Majstor u servisu kaze da, kakav god da je udarac bio, ne moze od toga da rikne vec je kvar tipicno vezan za neredovnu zamenu ulja, mesanje ulja, uljna pumpa.. Inace, auto mi je u Nisu a danas motor ide napolje pa ke vidime, sto bi rekli makedonci. Obezbedio sam drugi polu motor (pomoc prijatelja) i za sada ce pored toga trebati jos dihtung glave, ulje i filter a za dalje cemo videti. Da zakljucim, mene od svega najvise interesuje uzrok jer posledice vec znam pa kada se makina vec radi da to bude odradjeno kako valja jer je, barem kod mene, svaki auto imao propisno odrzavanje a sve u cilju mirnog i bezbednog kako individualnog tako i porodicnog putovanja. Pozdrav i hvala svima na podrsci i lepim zeljama

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...