Pozdrav svima,ja jos uvek nisam nasao neko konkretno resenje za to cudno variranje ler gasa ,znaci kada se automobil ponovo upali nakon sto je razvio radnu temperaturu tih problema nema,ali hladan varira obrtaje, kazaljka skace svake sekunde po nekih 100rpm gore dole, i auto baci taj beli dim prilikom paljenja. U pitanju je 1.3 mjt(75 ks) grande punto 2007 sa nekih 120.000km.Auto se vozi zadnjih pola godine,medjutim pre toga nije vozen par godina i bio je veoma zapusten. Dizne proverene,kompletan sistem usisa vazduha proveren i ociscen,svi senzori kao i turbina provereni i ocisceni,zamenjeni dihtunzi,novi set kvacila ubacen,odradjen servis,sve osim lanca promenjeno,vecina problema je resena osim ovog variranja ler gasa (doduse automobil je testiran dok spoljasnja temperatura nije prelazila 10-15 stepeni), kao i blagi trzaj automobila prilikom prelaska iz druge u trecu brzinu(znam da nije tema,ali eto usput da napisem),ocekivao sam voznjom ce se malo popraviti stanje menjaca,s obzirom da je dugo stajao ,medjutim ponasanje menjaca i dalje nije na nekom normalnom nivou,rikverc dosta teze ide u odnosu na druge automobile (recimo punto 2 sporting 1.4 95 ks). Board pokazuje prosek od 5.6l/100km,a trenutna potrosnja prema boardu ne pada ispod 4,1l ,pritom auto maltene nije osetio pravu gradsku voznju,pa mi se ove brojke cine 5-10% vise iznad ocekivanja,(u 80% slucajeva sipam dizel sa aditivima na molu,gume su m + s, 175/55 r15 i neko najcesce opterecenje je 150-200kg,klima nije radila,vozio se u zimskom periodu). Iskljucio sam nekoliko problema,pa eto ako neko zna moguce resenje za taj ler gas,da li je ova potrosnja korektna sudeci po navedenim parametrima i kakvo je stanje menjaca kod drugih clanova,bio bih mu veoma zahvalan.