Jump to content
FAS Goran

Dimitrije

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Imam čudan problem kada upalim klimu, krene pucketanje da se cuje doduse traje minut pa stane. Kontam da je to jer je auto na suncu stajao pa kad upalim klimu krene plastika ona da pucketa mozda zbog razlike u temperaturi ,ali pre neki dan sam vozio oko 170kmh bez klime, pa kad sam je ukljucio krenulo je bolesno da pucketa sve oko table...Sta moze biti ? Inace klima radi odlicno
  2. Dizne gledane na parametrima, sve je okej idu do 2 najvise, sto se mapa tice cistio sam ga 2 puta u skorije vreme ali bespotrebno jer mislim da mu nista ne fali. Dpf je prijavio prvi put pre 2 meseca od kad vozim kola. Izaslo mi ono anti pollution filter clogged, ali ovaj problem se javio mnooogo pre dpfa tako da sumnjam da je dpf. A zaboravio sam da napomenem da auto vuce kako treba skroz, cak i kad se javi problem on poteže kako treba...Videcu to za protokomer da probam
  3. Pozdrav ljudi. Imam neki fantomski problem i nikako ne mogu da resim duze vreme. Kada vozim brže, od 110 pa na gore, krece miris izduvnih gasova da se oseca u kolima, motor neravnomerno radi i obrtaji skakucu gore dole kad stanem ,a potrosnja krene da divlja. Ponekad hoce i da zaštuca maaalo u drugoj kad vozim, al to je bas ponekad, takodje i kad usporavam u brzini secka pri usporavanju nekad. Otisao sam u bosch servis da proverim dizne, medjutim dizne u 'granicama normale'. EGR prijavljuje dugo vec, pa su mi i tamo rekli da je egr sto je svakako neminovno bilo, ali opet sam ga zanemario jer su mi na par mesta rekli dizne pa sam se fokusirao na njih... Na kraju odem kupim nov novcat egr, montiram ga i odem da testiram auto, ali opet ista prica...Sumnjam sad na protokomer, sta vi mislite sta moze biti i da li je neko imao slican problem? U pitanju je Croma 1.9 8v
  4. Pre pola godine otprilike, na dijagnostici parametri dizni odlicni, pritisak turba odličan, map senzor ociscen pre 3 meseca ...Ne znam zivota mi, al otici cu opet ,svasta moze da se promeni za pola godine
  5. Ali nema nikakve simptome ozbiljne, auto vuce idealno, map senzor ociscenj, ne dimi nista itd itd...Moze malo preciznije sta moze biti otprilike?
  6. Braco pomagajte, kad vozim brze malo konstantno, tipa 130kmh, kad stanem na semafor auto podrhtava i obrtaji skakucu malo. Jednom mi se desilo posle toga da se samo ugasio i upalio lampicu za nivo ulja...sacekao sam malo, upalio opet kola i odvezao se do kuce najnormalnije uz sasvim normalan zvuk motora. Merim ulje s vremena na vreme i nikada nije na minimumu bilo...Turbina je u redu. Egr malo zeza ,ne znam dal moze biti do toga
  7. Onda cu 40 ili 45, jebiga osetice se malo vise svaka rupa al Boze moj ,nista strasno Bice 45 ipak Jebiga, hteo sam što udobnije da ispadne, ali na kraju cu ipak morati za 45 profil da se odlucim
  8. Znam, greška ,al uvek se izgubim jer sam nov na forumu, pa dok pohvatam sve...Visina gume je 50, i felna je 7.5 J a na tu felnu maksimalna sirina je 235 tako da nemam brige tu, nego sam procitao jos ranije da je neko spomenuo kljesta pa reko aj da pitam da se ne zajebem bezveze. I meni je bilo nelogicno. Hvala na odgovoru Ivane.
  9. Jel mogu na Cromu 1.9 8v 120ks da montiram 18ice sa gumama širine 235 ? Neko je spomenuo u jednoj temi za gume da zavisi i od kocionih kljesta, pa da ih ne uzmem dzabe i da ne mogu da ih stavim...
  10. Sto se ulja u auspuhu tice, to sam ja malo preterao, u pitanju je bila cista kondenzacija, ali jebiga izgledalo je tako. Auto je oteran kod majstora i problem je bio u remenici koja je otpala i pao je kaiš sa nje, a ona se bukvalno izgubila. Nema je nigde. Tada je i izgubio struju i krenuo da se gubi alternator. Turbina je dobra. A ovaj zvuk je jer se izduvna grana na pocetku pocepala iliti odvarila malo...Sve u svemu dobro sam prosao kako sam mogao da prodjem
  11. Od kad mi se prvi simptom pojavio, receno mi je da proveravam ulje ,a ulje sve vreme kako treba...Svaki dan sam ga proveravao. Svasta prijatelju moj, mada ima on nekih 350 000 na satu, i kod mene je 5 godina, ovo je prvi veci kvar da kazem
  12. Turbina se čuje duze vreme, mada na dijagnostici prikazao normalan pritisak turba, i vuce kako treba...Samo kad je hladno zna da se cuje u pocetku posle minimalno. Zajebavao je egr ,tj map senzor je bio zapusen bukvalno pa je to ociscenjo i od tad nije bilo problema. Sto se dpf tiče nije do sad bilo problema niti simptoma nekih
  13. Pozdrav svima, nov sam ovde pa sam se jedva snašao da otvorim temu ,valjda sam sve dobro uradio... Posedujem Fiat cromu 2005 1.9 120ks 8v. Pre 20 dana dok sam sedeo u kolima i cekao drugara ,osetio sam smrad ulja rekao bih, u kabini. Dodam gas na leru ,zvuk iz auspuha se promeni malo na neki cudan nacin...izadjem iz kola sagnem se i pogledam lonac, a pored lonca ili tu negde oko lonca ne secam se tacno jer je mrak bio, vidim dim koji se puši kao cigara...Dim se razidje, smrad takodje, a auto nastavi da radi normalno i da se ponasa kao do sada, dakle cuje se motor odlicno, vuce kako treba ,sve top. Odem kod par majstora , niko nista ne primeti jer auto radi ko sat a na dijagnostici ne prijavljuje nista osim problemu sa ECU nekim. Nastavim ja da ga vozim sve normalno reko ajde mozda je neka glupost. Prodje par dana ,ja krenem kolima do posla, stajem na semafor ,a auto krece na leru da se trese i vibrira kao da ce da eksplodira...Krenem dalje,bum lampica za ulje i obavestenje da iskljucim motor...Vidim da nema zajebancije, okrenem se i nazad do kuce u niskim obrtajima lagano. Lampica se inace nije zadrzala vec je samo obavestio i ugasila se. Odem ja opet kod majstora i ispricam sve kako jeste, opet ista prica...auto se odjednom 'pravi da mu nije nista' i majstor mi kaze da idem kod elektricara... Ja ne odem jer nisam imao vremena i bilo mi je apsurdno da ulje ima veze sa elektrikom al ajde. Prodje 10ak dana, ja ga vozim sve top, kad odjednom u sred voznje nesto zalupi ispod auta cini mi se, dakle nije u motoru, i pali se lampica za akumulator ,a auto menja zvuk motora kao da je v10 u pitanju. Krece da radi nekako bucno i agresivno, a iz auspuha kao akrapoviča da sam stavio. Stanem sa strane jedno vreme ,i opet krenem nazad kad odjednom se pali lampica za ABS, pa posle nje se pali lampica za volan, gubim servo auto se gubi totalno, pali sve zivo nista mi nije jasno...dovucem se do komsije 10 sekundi pre skretanja za moju ulicu i stajem tu jer mi volan bukvalno ne radi... Gasim kola, palim ih opet al nema leba...Gotovo ,da kontakt samo i to je to, okrenem kljuc on zavergla pola sekunde i to je to, mrtav...Inace u auspuhu ulje, nije sagorelo nego sveze ulje baca na auspuh. Ako neko moze otprilike da kaze sta to moze biti, bio bih mu zahvalan...Dal je otisao kompjuter skroz pa brljavi i salje informacije svakakve, dal je otisla karika ili bregasta, dal je otisao alternator ili remenica alternatora, dal je akumulator...ma pojma nemam. Eto, jebiga opsirno je al morao sam u detalje. Ulje menjano pre 2 meseca, akumulator star maks 2 godine.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...