Jump to content
FAS Goran

sknezevic09

Members
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    sknezevic09 got a reaction from DavdoZo in Fiat 500 L 1.4 T-jet 120   
    Nisam imao nameru da uvredim vlasnike običnog 1.4

     
  2. Like
    sknezevic09 got a reaction from DavdoZo in Fiat 500 L 1.4 T-jet 120   
    Posle skoro 2 meseca druženja sa 500l om , mogu možda već da iznesem svoje skromne utiske. Kao što sam rekao na početku,nekako sam temu i otvorio da bih drugima preneo utiske o ovom modelu i motoru u njemu,koji je redak kod nas,mislim u ovoj kombinaciji,ne uopšteno.

    Ne znam odakle da počnem... Pošto je lepota u oku posmatrača,meni je lično 500l dopadljiv auto. Nekima je ružniji od Multiple,meni nije,ne smeta mi da vozim takav auto. Dakle vizuelni izgled , meni super,posebno model posle mog u visokom paketu opreme,ma bombonica .

    Enterijer... Prvo što je mene kupilo je jako lepa pozicija sedenja i volan. City servo je za mene kao za bebu zvečka,misle ljudi da ne znam da parkiram,a meni u stvari gušt da motam 5x pun levo,pun desno .

    Preglednost je dobra,makar meni. Retrovizori iznenađujuće veliki,veliki plus. Menjač lagan,može se reći precizan ali malo duži hodovi. Kad smo već kod menjača,meni se lično nije mnogo svidelo što već na 65kmh traži 6 tu brzinu,znači po njegovom na svakih 3 sekunde šaltanje. Kratak prenos,obzirom da je turbo mislim da može na manje obrtaja da se vrti na auto putu. Ogromna razlika između ovog auta i na primer Fabie 1.2 tsi 110 konja u korist Fabie. Kad smo već kod krstareće brzine,malo je bučan da budem iskren. I to već od 110 pa do 130-140. Kad kažem bučan,mislim baš na zvuk motora,kao kod starih kola kad baš jasno čuješ motor. Posle se utiša obzirom da ga apsorbuje strujanje vazduha. Dobacio sam do 205kmh, za mene iznenađujuće.

    Mesta u kabini ima dovoljno za porodicu. Zadnja klupa je klizna pa se može kalkulisati sa gepekom ako su pozadi sitni putnici,recimo. Ali svakako mesta ima za 4 odrasle osobe na pretek. Kod mene nazad ima naslon za ruku,napred mi to nedostaje baš. Ima solidan broj pretinaca za sitnice,flašice vode i tako to. Mada ima jedna mala koja je neupotrebljiva,kod menjača,mislim da je za telefon,ali današnji ni jedan telefon tu ne staje,kratka je. Može za žvake.

    Ima usb,aux in,blututh povezivanje,tako da što se tiče toga,pokriveni smo. Ozvučenje za prosečne slušače i više nego dobro. Ceo utisak o enterijeru je poprilično pozitivan,a zbog onog detalja na tabli u boji je i zanimljiv. Ko god je seo u auto odmah je bio komentar,wow kako je lep.
    Kvalitet izrade je ,klasika,Fiat. Ništa specijalno. Plastike su obične.... Sedišta su mogla biti malo profilisanija. Recimo kod VW Tourana su mnogo bolja. Uz takva sedišta i valjan naslon za ruku,dobitna kombinacija.

    Što se tiče samog osećaja u vožnji,jako se lepo ponaša. Lepo leži na putu,stabilan je,uliva sigurnost kod naglih promena pravca i bržih ulazaka u krivine,za svoju klasu. Oseti svaku neravninu na putu,to mi je eto kao neki minus,ali meni ne smeta.

    U kombinaciji sa ovim motorom,je sasvim dobar. Za razliku od običnog 1.4 razlika je ooogromna. Običan 1.4 se vuče kao kornjača. Među ubrzanja su sasvim korektna ( nisam vozio pod klimom ) . Preticanja bez problema. U 6 oj od 80 pa na dalje sasvim lepo povlači. Ako je u 3 oj na 60-70 i onda se potapa tad auto podivlja,časkom na magistrali izletim na 140-150. Uz bubanj potok u 6 oj pojede uzbrdicu za užinu. Kad smo kod motora,moram naglasiti da se ne oseti razlika u vožnji na plin i benzin. Potrošnja plina je od 8+ na otvorenom,kombinovano oko 10( relacija Kikinda-Bg,gde sam na magistrali išao 110-130,ostala km do 330km je čist grad) a čist grad popije oko 13,sad u zimskom periodu. Dakle litar gore dole može,zavisi od vozača. Za benzin ne znam, nisam ga vozio na benzin pa nisam ni merio. Po mom mišljenju,nije baš da je štedljiv kad je potrošnja u pitanju,ali na plin je skorz ok. Mada to ima veze sa oblikom auta i masom,koja je oko 1300kg ako se ne varam. Ne može i jare i pare,to definitivno.

    Sve u svemu,za tu cenu,to je to. Videćemo kako će dalje ići. Ako sam nešto propustio,slobodno pitajte.
  3. Tužan
    sknezevic09 got a reaction from ISV_01 in Suzuki SX4 S-Cross   
    Drugar polomio branik,hladnjak i još neke sitnice napred na automobilu koji je široko rasprostranjen kod nas,da ne imenujem brend, čeka se 6 meseci na delove.



    Poslato iz Euro Sumar-a

  4. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Da je jubilej, baš i nije, al' jeste malo okruglo pa na ćoše...:
     

  5. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Dokle ide ludilo nekih ljudi...1 vlasnik, 6kom., a kaže "fali mi još par boja"  
  6. Like
    sknezevic09 got a reaction from Reacher Gilt in Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni   
    Mislim da sam pogrešno shvaćen.Ok,volim vw. Ali...
    Da li bi nekom preporučio 500l? Da. 1.4 t-jet,ne. 1.6 m-jet, da i to sa zadovoljstvom. Tako da nemojte da brkamo lončiće.

    Nisam neko ko nije racionalan,a za mene nije racionalno da 1.4 od 120 konja troši 13l plina,na otvorenom 8,relacija Bg-Banja Luka tj Kotor Varoš preko Tuzle sam išao,dakle magistrala lagana vožnja.

    Da li je praktičan,da li se lepo i visoko sedi,da li klima dobro hladi,da li ima dosta ostava za sitnice,da li je all in one, DA, jeste, ali m jet. Da li smatram da je Touran bolji auto od 500l a? Da,smatram.Jednostavno "jači" auto,čvršći,i to je to. Isto to mislim i za 308 1.6 hdi. Imao sam ih sve i znam iz prve ruke.
    Ako me pitaš da li je npr. VW ili Pežo udobniji, pa reći ću zavisi kako ko gleda, ali VW je sigurno tvrđi,a u Pežou sam imao najudobniju vožnju ja mislim u životu,osim možda c5 sa hidraulikom. Naravno da su mekani,lepi,uglađeni, za 4000 to godište sa toliko opreme nije bilo. Ali, u mom slučaju, na primer Touran je pravilnijeg oblika i stane dosta više stvari.Kraći je od 308sw i lakši za parking.

    Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
     
    Ne može sve u jedan post da stane pa moram ovako.
    Elem, svaki auto je dobar na svoj način i svako ima lične preference.
    Meni je trenutno 1.9 tdi bez dpf a za moje finansijske uslove top.Da li sam lažov koji govori da mi troši 5l u gradu? Ne. Troši 7-8 na moje kratke relacije od 5,6 km do posla,sad zimi. Da li je bučan motor i radi kao traktor? Da,jeste. Da li se osećam sigurno u tom autu?Da.

    Odužio sam. Nisam protiv m jeta,eto to je poenta.
  7. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Ma odluka je preliminarno doneta - sređujem fabričku boju gde treba i šta treba i ide na detaljno, kvalitetno poliranje i keramičku zaštitu posle... to sve sigurno do kraja ove godine a nadam se i pre leta. Da na jakom suncu sija punim zelenim  sjajem  
     
    Ovih dana sam gledao neke chart-ove i auto je isuviše redak i vredan "po vin-u" da bi se ja sad igrao malog Perice. Ova kombinacija motora, boje i opreme je napravljena u samo 85kom. za ceo svet pre 20god. To je 1% proizvodnje modela. Danas ih nije ostalo više od pola kako god da su čuvani. Ostaje fabrika. 
  8. Like
    sknezevic09 reacted to dellas in BMW 330ci CS   
    Doslo vreme za zimske gume
     
     
     
    Takodje, kompletirana je fabricka clubsport optika i namontirana na auto (krilca na prednjem braniku i spojler na gepeku). Trenutno je na njemu i novi set felni, style 67 originalne kovane M3 felne 8 i 9J.
     
     
     
     
     
  9. Like
    sknezevic09 reacted to Strasni JA in Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni   
    Zevam po forumu i naleteh na ovaj post koji je "mrtav" već nekoliko meseci. 
    Rekoh da malo obnovim temu, da podelim svoje iskustvo sa plinom.
     
    Elem, vozim već 32 (trideset dve) godine automobile na plin. Lično preferiram isključivo benzince sa ugrađenom gasnom instalacijom. Svaki lični automobil mi je bio takav, počev od Fiata 125p, Yugo 55, Golf 1,8i, Punto Classic 1,2, Laguna 1,6 16v i sad na kraju Gulietta 1,4 TB LPG. Samo firmine automobile vozim na dizel, jer tako kaže gazda...
    Dakle svi auti su pre Alfice bili atmosferci. Redovno održavanje plinske instalacije nisam primenjivao, jer nisam navikao na tako nešto, a imam ludu sreću da nikad nisam imao problema. Jedino kad nešto zaštuca u nekoliko godina, ja zamenim membrane i teraj... To je važilo za 125ticu, Yugića i Golfića 
    Puntić je kupljen nov i redovno je plin održavan 3 god. zbog garancije. Posle toga, nakon 10god. i pređenih 100.000km zamenjene su membrane, filter i očišćene dizne.
    "Ružno pače" Laguna kupljena je sa 10 god. i 250.000km, ugrađen je nov sekvent plin. Vozio sam je ravno 10god. i još 100.000km. Odgovorno tvrdim: nikad na njoj ništa nisam pipnuo u vezi plina!!! Osim, pre 5 god. U 3., 4., i 5. brzini na nekih 4-4.500 rpm kao da gubi snagu. Uz muku kad preskoči te obrtaje, vuče posle bez problema sve do blokade na nešto preko 6.000rpm. Odem do majstora, na dijagnostiku, on kaže da pokazuje sve ok. Zamenimo preventivno dizne, isto. Vratim one stare da ne bacam pare bzvz. I tako bilo nekih godinu dana i posle mi se taj problem izgubio. Kako, nemam pojma!? Valjda je to nešto "progutao"? Uglavnom posle,  vukao je linerarno sve do blokade bez štucanja.
     
    Sad već dva meseca vozim Alficu turbaka na plin. Nikakvu anomaliju ne primećujem u odnosu na benzin.
    E sad, moj brat ima Brava 1,4 T-jet, isti motor, plin ugrađen, vozi ga već 6tu godinu i 70.000km bez ikakvih problema. On nije extrem kao ja , pa radi redovne servise na 20.000km. Znam sigurno da tada menja filter i šteluje plinski sistem, sad je na 3. servisu menjao membrane na isparivaču, preventive radi. Po njegovoj i mojoj računici troši na otvorenom 7-9 litara zavisi od uslova i u gradu 9-11, opet od uslova i leto-zima.
     
    Neki moj laički zaključak je da taj konkretan motor ne bi trebao da bude neko đubre, jer upravo taj motor skoro svi hvale da je izdržljiv, pouzdan i nije zahtevan. Mislim da je problem negde u gasnoj instalaciji. Treba pravi majstor sa iskustvom i voljom da reši taj problem.
    Umorih i Vas i sebe 
    Lep pozdrav 
     
     
  10. Like
    sknezevic09 reacted to dellas in BMW 330ci CS   
    Lako je navuci se, ali ja se nikad nisam navukao do te mere da pravim auto samo za to…Konkretno ovaj auto ima funkciju da se vikendom uziva u njemu, da se ode na neki skup, a sa druge strane moze da pruzi adrenalin kroz 402, navak ili drift na nekoj zatvorenoj stazi (  ). Ako bih dizao drasticnije snagu npr turbo, ovo prvo odmah pada u vodu, auto bi bio samo kod majstora i na stazi kad je u funkciji… o zivcima da ne pricam  Ali imao sam neke ideje, mozda ih nekad i realizujem ako bude mogucnosti, samo bi verovatno bio drugi brend .
  11. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Zasluženi odmor posle 8h puta... Od toga 4h po nevremenu sa pauzom od 2h u Vranju po kiši... baš je bilo grozno noćas  

  12. Like
    sknezevic09 reacted to Dale in Avantime   
    Koliko nas ide na odmor sa kolima koja su presla pola miliona, a nismo ni svesni  
     
  13. Like
    sknezevic09 reacted to darkman14 in Avantime   
  14. Hvala
    sknezevic09 got a reaction from neshaoct in Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni   
    Update. Na kraju je bio još neki senzor i neko prevezivanje instalacije. Još 8000. Za sad ide,ne pravi probleme...

     
  15. Like
    sknezevic09 reacted to darkman14 in Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni   
    @sknezevic09 bio sam malo sarkastičan ali ovo nije prvi post koji vidim na ovom forumu da 1.4tjet ne valja i to ima uglavnom veze sa verzijama na plin. 
    Ima kolega koji taj motor voze i u drugim autima bez ikakvih problema sa i bez plina. Nekad davno sam vozio auto na plin, moj ćale ih je isto imao par komada, brat godinama vozi Libru 1.6 na plin.
    Plin zahteva dobrog i posvećenog majstora, dobrog dijagnostičara, odnosno, da ima dovoljno iskustva da prepozna problem. U BG je bio problem naći dobrog, majstora za plin, ima ih sad par, u NS znam za jednog, e sad kako je manje mesto, takav čovek je egzotika. 
     
    I da, i ceo taj sistem zahteva redovne servise kao i motor. 
     
    Svi bi želeli da se voze po ceni plina, tj dosta njih ima u glavi ma to je samo sipaj, plati atest i to je to, da ne pričam o onima koji voze sa 5-10l benzina u rezervoaru i onda posle crkne i pumpa za gorivo i onda auto biiip i govno. 
     
    Što se tiče poređenja tourana i 500L, tu nema spora, touran je daleko čvršći i kompletniji auto ali novi touran košta i duplo više od novog 500L. Touran je mpv baziran na C segmentu dok je 500L na B segmentu. Eto slučajno, jedan komšija vozi jednog možda 10tak godina starog tourana a drugi radi u poršeu pa eto ga novi touran u dvorištu svako malo. 
    Kad bi Fiat prodao nešto kao 500L da košta kao touran i da bude u tom kvalitetu? Čak i boljem za te pare... Nikad. 
     
    Inače 500L je udobniji od tourana, po mom mišljenju
  16. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Baš tako, kontrola samo i jedino daljinskim! Pioneerski    
     
    Odlepio sam u povratku iz HOL neznajući za taj zajeb, a i da sam znao - baterije u daljinskom su iscurele daleke 2014god odprilike...  Vrteo sam preset 6 holandskih stanica i molio Boga da u Nemačkoj, Austriji, Mađarskoj pa i kod nas ima neka stanica na podudarnim frekvencijama. 
    Na kontrolama iza volana (pošto nisu NA volanu), ima ono osnovno ali nisam savladao kad je "seek", kad nije i kad je promena FM/MW/SW/LW...
     
    A antenica je posebna priča... minijaturna zato što se gepek otvara preko nje    Razmišljam o 'ajkuli' sa pojačivačem, ali nisam siguran kako će da mu stoji.
     
    Mada:

     
    Lepo mu stoji!
     

  17. Like
    sknezevic09 reacted to horvat in Avantime   
    Konacno sam dobio priliku, necu nista pisati, nek slike kazu same 
     
     
     
       
     
       
     
       
     
       
     
       
  18. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Slovenija pre korone...za ovu godinu se opet sprema veliki susret. Nisam baš fan takvih jednostranih i sektaških druženja ali na ovo moram da odem   

  19. Like
    sknezevic09 got a reaction from PremieRacing in Avantime   
    Sviđa mi se izbor felni. Nikad ih nisam video do sad i mislim da će baš ići uz auto. Jedva čekam da vidim kako izgleda sa njima.

     
  20. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Ne može sve odma' i lako   
     
    Crk'o hladnjak pa ne može zamena antifriza, a crkla i manžetna sa semeringom (do menjača) pa ne može ni zamena ulja u menjaču... Uključen mod 'search' za delove pa onda dosvršetak osnovnih radova. 
     
    Detaljno pregledana Amfibija i ostalo je dobro. Dobar trap, dobre kočnice, dobri nosači motora... zadnji lonac je pred riknjavanjem ali on svakako ide napolje čim prođemo tehnički, za toliko bi trebalo da posluži.
    Uočili smo da su skoro zamenjena dva katalizatora do motora nekim univerzalnim (novi jbt), a ima još dva tamo negde na sredini izduva   
    Katalizatora kol'ko oćeš  
     
    Kupljene felGe za letenje, size 19"    
     

     
    najčudnije koje sam našao... ATS JAGUAR DAIMLER VELA
     
     
  21. Like
    sknezevic09 reacted to dellas in BMW e39 530d (No2)   
    Da ne bude da je zapostavljen, vozi se svaki put kad imam vremena i trudicu se da sto vise uzivam u njemu dok ne ode

  22. Like
    sknezevic09 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Nastavak prepiske tu pomaže... Lik je luuuuud za Avantime-om i od njega ili preko njega mogu da očekujem sve što mi možda bude trebalo. 
     
    Ako ima u dvorištu, šalje mi besplatno. Ako nema, on će da pronađe, kupi, i pošalje po kuriru (neko od ovih kombista koji svake nedelje idu za NL) a ja platim koliko košta kad mogu i ako mogu (tako kaže)    
  23. Like
    sknezevic09 got a reaction from PremieRacing in Avantime   
    Čista egzotika od auta. Sigurno dobra investicija.

     
  24. Like
    sknezevic09 got a reaction from moron in Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni   
    Mislim da sam pogrešno shvaćen.Ok,volim vw. Ali...
    Da li bi nekom preporučio 500l? Da. 1.4 t-jet,ne. 1.6 m-jet, da i to sa zadovoljstvom. Tako da nemojte da brkamo lončiće.

    Nisam neko ko nije racionalan,a za mene nije racionalno da 1.4 od 120 konja troši 13l plina,na otvorenom 8,relacija Bg-Banja Luka tj Kotor Varoš preko Tuzle sam išao,dakle magistrala lagana vožnja.

    Da li je praktičan,da li se lepo i visoko sedi,da li klima dobro hladi,da li ima dosta ostava za sitnice,da li je all in one, DA, jeste, ali m jet. Da li smatram da je Touran bolji auto od 500l a? Da,smatram.Jednostavno "jači" auto,čvršći,i to je to. Isto to mislim i za 308 1.6 hdi. Imao sam ih sve i znam iz prve ruke.
    Ako me pitaš da li je npr. VW ili Pežo udobniji, pa reći ću zavisi kako ko gleda, ali VW je sigurno tvrđi,a u Pežou sam imao najudobniju vožnju ja mislim u životu,osim možda c5 sa hidraulikom. Naravno da su mekani,lepi,uglađeni, za 4000 to godište sa toliko opreme nije bilo. Ali, u mom slučaju, na primer Touran je pravilnijeg oblika i stane dosta više stvari.Kraći je od 308sw i lakši za parking.

    Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
     
    Ne može sve u jedan post da stane pa moram ovako.
    Elem, svaki auto je dobar na svoj način i svako ima lične preference.
    Meni je trenutno 1.9 tdi bez dpf a za moje finansijske uslove top.Da li sam lažov koji govori da mi troši 5l u gradu? Ne. Troši 7-8 na moje kratke relacije od 5,6 km do posla,sad zimi. Da li je bučan motor i radi kao traktor? Da,jeste. Da li se osećam sigurno u tom autu?Da.

    Odužio sam. Nisam protiv m jeta,eto to je poenta.
  25. Like
    sknezevic09 got a reaction from shuxx in Fiat 500L 1.4 TJet 120 - zamena plinskih dizni   
    Mislim da sam pogrešno shvaćen.Ok,volim vw. Ali...
    Da li bi nekom preporučio 500l? Da. 1.4 t-jet,ne. 1.6 m-jet, da i to sa zadovoljstvom. Tako da nemojte da brkamo lončiće.

    Nisam neko ko nije racionalan,a za mene nije racionalno da 1.4 od 120 konja troši 13l plina,na otvorenom 8,relacija Bg-Banja Luka tj Kotor Varoš preko Tuzle sam išao,dakle magistrala lagana vožnja.

    Da li je praktičan,da li se lepo i visoko sedi,da li klima dobro hladi,da li ima dosta ostava za sitnice,da li je all in one, DA, jeste, ali m jet. Da li smatram da je Touran bolji auto od 500l a? Da,smatram.Jednostavno "jači" auto,čvršći,i to je to. Isto to mislim i za 308 1.6 hdi. Imao sam ih sve i znam iz prve ruke.
    Ako me pitaš da li je npr. VW ili Pežo udobniji, pa reći ću zavisi kako ko gleda, ali VW je sigurno tvrđi,a u Pežou sam imao najudobniju vožnju ja mislim u životu,osim možda c5 sa hidraulikom. Naravno da su mekani,lepi,uglađeni, za 4000 to godište sa toliko opreme nije bilo. Ali, u mom slučaju, na primer Touran je pravilnijeg oblika i stane dosta više stvari.Kraći je od 308sw i lakši za parking.

    Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
     
    Ne može sve u jedan post da stane pa moram ovako.
    Elem, svaki auto je dobar na svoj način i svako ima lične preference.
    Meni je trenutno 1.9 tdi bez dpf a za moje finansijske uslove top.Da li sam lažov koji govori da mi troši 5l u gradu? Ne. Troši 7-8 na moje kratke relacije od 5,6 km do posla,sad zimi. Da li je bučan motor i radi kao traktor? Da,jeste. Da li se osećam sigurno u tom autu?Da.

    Odužio sam. Nisam protiv m jeta,eto to je poenta.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...