Jump to content
FAS Euroauto Goran

cwrle

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About cwrle

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Vrnjacka banja

Previous Fields

  • Garage
    garaza 1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mali update Zamenjen senzor radilice. Novo je da ceo dan nije prijavljivao gresku,pa pola dana pali normalno pa pola sa trokiranjem.Bez trokiranja pali kada posle kontakta pritisnem gas par puta i onda zaverglam a kada palim normalno zatrokira.Od jutros sa normalnim paljenjem(bez pritiskanja gasa pre verglanja)pali normalno i tako dok sam dosao sa posla(jedno 3 paljenja).Da pumpa nema dovoljan pritisak valjda bi stalno palio sa trokiranjem.Jedino mislim da je prljav leptir sa donje strane jer kad stiskam gas pre verglanja (tako se valjda samo leptir pomera)on pali normalno.Ne znam vise sta moze da bude.
  2. Odlicno,meni danas stize senzor radilice pa kad probam javljam.
  3. Tako ce izgleda i biti,sva sreca nije sve to mnogo skupo.Ako i bude ECU nisu skupi ima ih ovde(u Srbiji)od 60-80€.
  4. Bobine su zamenjene sa drugim polovnim a bile su fabricke.Te polovne su skinute sa neke Fiat pande radi provere i ostale su.Jos jedna novost sad sam pricao sa mehanicarom kaze da mu je neki kolega koji radi samo fiate(on radi nemce)rekao da na 9 od 10 puntica sa tim simptomom crkne senzor radilice i posle zamene senzora sve bude u redu.Valjda druge dijagnostike(sem Examinera)ne vide gresku radilice vec samo bregaste.Meni je menjao majstor senzor bregaste ali mu na dijagnostici nije pokazivalo taj senzor vec samo misfire na cilindrima.(delphy dijagnostika).
  5. I moj mehanicar to kaze(a nadimak mu je Izum)mozda preko Examinera ali malo verovatno,ali mi je tako covek rekao.Retko ko jos izgleda prati ovu temu pa cemo mozda ostati uskraceni za odgovor.
  6. Sad sam se cuo sa jednim covekom iz Nisa i objasnio sam mu problem.On mi je rekao da kada se promene bobine mora preko dijagnostike da se resetuju parametri za bobine i da je on resio tako problem na nekoliko puntica.Sad ako ima neko strucniji da se javi da li je tako nesto moguce.
  7. Prvo menjam svecice jer su u njemu DENSO zamena za NGKBKR5EZ,upravo posle ugradnje tih svecica posle par sedmica je pocelo trokiranje pri paljenju,a posle i sve sto si rekao.Hvala
  8. Javljaj sta se dalje desava posto meni juce nije hteo da upali, tj jedva upalio posle cackanja konektora sa senzora radilice,malopre sam zvao sve elektronicare sto sam nasao na netu.Neki kazu jeste ecu jedni kazu samo fabricke svecice NGK,neko kaze da se popravlja taj ecu (posto meni nije standardan sa oznakom 59f vec 5af)neko kaze da se ne popravlja tj.ne mogu da daju garanciju,sad kome verovati.Jedino kada bih negde nasao kako se tacno proverava da li je racunar u kvaru a da to nije menjanje gomile delova(sistem eliminacije).
  9. Pa spomenuo si neke bobine ERA ili tako nesto mozda je i do njih(nisam cuo za tu marku).Iz iskustva drugih ljudi bobine za punta dodju kao potrosna roba.Naleteo sam na net-u na coveka iz Kraljeva koji ima originalne delove za punta za prvu ugradnju uz fabrike,jeste malo skuplji ali su delovi originalni za prvu ugradnju.Ako Admin dozvoli mogu i da napisem na kojem sajtu taj covek prodaje delove pa mozes da kupis bobine kod njega ako je do njih.Spomenuo si da se auto ugasio jesi mozda proveravao senzor bregaste hoce zbog njega da se ugasi auto kad je hladan(zbog bobina ne bi trebalo da se gasi).
  10. Moze pumpa da oslabi pa da daje slabiji pritisak,mozda je i neka dizna zapusena,moze da postoji i neka mikro pukotina na usisnoj grani mozda i da je dihtung usisne grane popustio.Ovo su sve informacije od mog drugara mehanicara.
  11. Da li je greska na bobini stalna ili ne.Moze biti i da je probem u diznama,pumpi goriva(daje mali pritisak)i jos svasta nesto.Mozda neki mali fals vazduh.
  12. Od mog poslednjeg posta nema promena,i dalje kako mu dodje ,poslednja dva dana lepo pali bez tresenja,pre toga kako kad neki put na svakom paljenju se zatrese,pa onda par dana samo na prvom jutarnjem paljenju nema pravila.Meni prikazuje greske na obe bobine(povremene greske) i posle zamene proverenim polovnim bobinama isto.Jedina novost je da se cuje zubor vode u malom hladnjaku pri paljenju kada zatrokira,majstor inace moj drugar kaze da je probio dihtung na glavi pa zbog toga pokazuje greske za bobine jer po njegovim recima dijagnostika (barem ne njegova Delphi)ne moze da pokaze da li je posebno problem na bobini ,svecicama ili kablovima.Jos kaze da ima razlike da li pokazuje stalnu ili povremenu gresku bobine,jer ako je stalna greska onda je problem u bobinama (ili kablovima,svecicama)a ako je povremena greska moze da bude da je negde popustio dihtung na glavi.A po njegovim recima na puntu se to desava zato sto je nosac motora povezan sa glavom motora i zbog vibracija digtung negde popusti.Ne bi bilo lose da se proveri dihtung glave(CO2 testom)da se iskljuci ta mogucnost jer hoce i zbog toga da trokira pri paljenju.Ne znam koje si svecice stavio ali punto hoce fabricku preporuku za svecice.Ako sam ti nekako pomogao drago mi je.
  13. I kako se pokazao taj polovan ecu,meni je na autu IAW5AF samo ne znam da li je P3 ili P4.neko kaze da mogu oba da se stave,i ako imas neki kontakt za polovan ecu.
  14. Hvala na odgovoru Marko,vidim da niko nije opisivao simptome kao moje pa rekoh da pitam,samo sto elektricar ne pominje repariranje vec samo da se kupi polovan ecu i da se programira,valjda mu je tako lakse.pozdrav da napomenem da nikad u voznji nije radio na 3 cilindra vec samo na prvom jutarnjem paljenju
  15. Pozdrav svima, Zovem se Ivan,kuvar po zanimanju,vlasnik Fiat Punto mk2b 1.2 8v. 2003 god. Imam 38 god. Iz Vrnjacke banje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...