Jump to content
FAS Goran

cwrle

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About cwrle

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Vrnjacka banja

Previous Fields

  • Garage
    garaza 1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sve je super,smanjila se potrošnja lepo vuče.Jos samo da ocistim svećice od gareži koja se napravila zbog izostanka paljenja u cilindrima i to je to.
  2. Verovatno je bila ta greska za kod kljuc,idem ovih dana na dijagnostiku pa cu videti.Nadam se da sam resio problem.
  3. Malopre zamenio ECU i bobine.Pri prvom paljenju na sekund se upalio kod kljuca motor zastucao(kad se nisam slogirao)i sva sreca setim se nisam vratio kuciste filtera vazduha.MIL lampica svetli,sacekao da postigne radnu tempraturu malo ga isturirao i napravio test voznju od 30km.Prvi utisci su da kao za nijansu bolje ubrzava nego pre i nema seckanja pri ostrijem dodavanju i oduzimanju gasa.Vratio se kuci, par puta za redom startovao motor posle 4-og startovanja MIL lampica se ugasila.Videcu ovih dana kako se ponasa u voznji jer se i pre desavalo da dobro radi par dana a onda ne.Poslednjih par dana se desavalo da ostane bez snage u voznji(jednom sam tako vozio skoro 5km.)Jos otprilike 7dana testiram pa pisem da li je problem resen.Tako da naravoucenije je da (ima i ovaj moj simptom kada prijavljuje gresku za obe bobinea ne samo za jednu) kada se ovako nesto desi prvo bobine pa onda ECU nije tako skupo ECU=50€ bobine(marelli)4000din.Ruke su bile moje.Pozdrav svima.
  4. Hvala.Znaci idu i bobine.Inace sam primetio da na jednoj bobini ima kao neke dve crne tacke u onom mesingu(sta li je)kada se skinu kablovi bas bode oci,a toga pre nije bilo,i sa nje kada se skidaju kablovi u radu ne menja zvuk motora(ali baca varnicu) a sa druge samo sto se izvuce kabal auto se ugasi.
  5. ECU narucen,stize u utorak,samo imam neku nedoumicu.Neko kaze da kada se menja ECU da se menjaju i bobine.Da li moze neko da mi potvrdi to.Kablovi (marelli)menjani pre 3000km svecice(NGK)pre 2000km.
  6. Svecice su nove menjane pre 5-6 meseci,kablovi takodje.Ostaju samo bobine i naravno ECU.Samo da skupim malo novca i menjam sve.
  7. Dobro vuce uglavnom nema problema sa tim,inace cu sam da zamenim ECU posto je ovaj sto sam nasao dekodiran i samo se namontira.Inace imam puno poverenja u mehanicara,dosta puta ja hocu nesto da mi uradi na autu a on kaze sta ce ti to ne diraj nista ne moras to sad i za ruke mi izima i manje od pola cene.Radio mi je veliki servis i za ruke mi uzeo 10€ a i plus imam popust na delove koje njemu daju njegovi dobavljaci delova,tako da mu verujem.Videcu jos resicu nesto.
  8. I imam los rad seckaju obrtaji.Inace je jedan majstor za elektriku a drugi za mehaniku(cak se i ne znaju).Na leru seckaju obrtaji i nekada se i gasi i zmirkaju svetla tako da verujem da je alternator los.Inace je aku jos u garanciji Varta blue.
  9. Alternator napaja strujom sve potrosace i viskom struje da tako kazem dopunjava i aku koliko sam ja ukapirao elektricara.E sad sta je zaduzeno u alternatoru za kontrolisanje napona (valjda regler)ne znam sa sigurnoscu da kazem.Inace je Punto poznat po losem alternatoru jer je nisko postavljen pa ga zaliva voda (a on zagrejan)i onda mu napukne kuciste i udje voda u rotor(ili bese stator)pa dodje do otkazivanja.Znam i da punjenje u radu na leru ne bi smelo bas da padne toliko kao kod mene.Ima toliko informacija u glavi da vise ne znam sta da mislim.
  10. Napon akumulatora je 12.5V kad nije upaljen auto znaci da je otprilike na 80% napunjenosti.Kada startujem motor punjenje je oko 14.3V a onda redom kako ukljucujem potrosace tako punjenje i opada,kada su bas svi potrosaci upaljeni cak i ventilator hladnjaka onda punjenje padne na 12.3V znaci manje nego aku bez startovanja motora a kada je dobar alternator punjenje ne bi smelo da bude ispod 13.7V tako da mislim da je do alternatora a ne do akumulatora.(mozda gresim ne znam).Da je aku los bio bi i manje napunjen i padala bi mu voltaza do 10v pri paljenju a njemu padne do 11.8V.
  11. To i ja isto mislim,moram prvo da zamenim alternator jer moze i ludovanje struje da sprzi ECU.Posle toga menjam ECU.Samo me buni bas veliko vreme punjenja bobine.Dijagnosticar kaze da bi na novom ECU to trebalo da ide bas blizu 2ms a na ovim nasim polovnim oko 2.2ms do 2.4ms.Ima na forumu i majstora pa ce se valjda neki javiti da potvrdi ili demantuje pisanja nas amatera.
  12. Jesam doduse sa polovnim ali one nisu pravile problem na Pandi sa koje su skinute niti su moje pravile problem na toj istoj Fiat pandi.
  13. Evo da se javim posle duzeg vremena,bio na dijagnostici (fijatovoj)i vremena punjenja bobine bobina1 3.4ms;bobina 2 preko 4ms stim sto kada se doda gas vreme punjenja druge bobine ide i do 7ms (ako sam dobro video).jos se ispostavilo i da je alternator los (sa upaljenim bas svim potrosacima napon pada do 12.4V).Iz price sa mojim majstorom on mi kaze da produzeno punjenje bobine2 znaci da mi je slaba kompresija na cilindrima koje kontrolise bobina2(voleo bih da mi neko kaze da li to ima veze jedno sa drugim).Sredjujem prvo alternator jer je bas los pa onda kupujem drugi ECU. Toliko od mene za sad,ako neko ima nesto da kaze na sve ovo bio bih mu veoma zahvalan.
  14. Hvala ti,pisacu ovde tok desavanja mizda nekom drugom pomogne.
  15. Bas sam danas diskutovao sa jednim elektricarom oko toga i on mi je rekao da razliciti racunari daju razlicite parametre ali da uglavnom ne bi smelo biti neke razlike izmedju dve bobine kao sto je kod tebe pre bio slucaj.Sigurno cu proveriti to kada budem mogao.Hvala ti na trudu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...