Jump to content
FAS Goran

Vaske2

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Vaske2 reacted to Boris90 in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    G7 je jedan jako ozbiljan auto, ma koliko mrzeo neko VW to ne moze poreci..
  2. Like
    Vaske2 got a reaction from moron in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    Evo šta od ulja za 1.0 tsi preporučuju Motul i Total...
     
    https://www.motul.com/rs/sr/lubricants/recommendations/016da6cf38e3a277faefb090b46579c5?model_id=c620f3e4b0532d99&type_name=Golf+VII+1.0+TSI+(85+kW)+PF+(2018-+)
     
    https://www.total-serbia.rs/sr/auto-maziva/auto-maziva/lub-savetnik
     
     
  3. Like
    Vaske2 got a reaction from PremieRacing in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    Evo da javim da sam i ja uzeo isti auto,vozilo je 2019 godište,1.0 tsi 85kw sa oko 14000km pređenih u Comfortline paketu opreme.Nekako uspeh da napravim dogovor sa ovima iz Welt auta,kako ne pitajte me...
    Prešao sam prvih 1000km,auto lepo ide,malo troši,veoma je zvučno izolovan i poprilično udoban za jednog Golfa
    Što se tiče ulja i servisa rekoše mi da se samo prvi radi na 2 godine i 30000km,a svaki sledeći na godinu dana.Inače prva opcija za long life servis je sae 0w20 sa oznakom 508-509.00,a za izbor fiksnog intervala zamene od 15000km i godinu dana može isto ovo mada se kod nas češće sipa druga opcija tj sae 5w30 sa oznakom 504-507.00.Na mom vozilu treba u Aprilu da se radi prvi servis pa ću videti šta će tada sipati mada mislim da ga neću u Porcheu raditi...
  4. Like
    Vaske2 reacted to francuz69 in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    16 taman, pristojno. Lepse bi bilo za oko 17 ili cak 18, ali ne na ovom autu. Been there, done that.

  5. Hvala
    Vaske2 reacted to francuz69 in Golf radi na 3 cilindra (Tek prvi 7.5 na forumu)   
    Zaboravio sam da nisam nista pisao.
    Golf ko Golf, sluzi odlicno, pu pu da ga ne ureknem. Jedine promene su bile ne polju felni. Ipak mi se nisu svidele 17-tice, ne zbog izgleda, izgled je super, nego zbog tezine. Oseca 1.0 tesku felnu pa je malo pocelo da me nervira da je tromiji pri manjim brzinama po gradu. Tako da sam prvo stavio kovane 16-tice Audi Winter Wheels 2 ali mi se vizuelno nije svidelo kako su cucnule na Golfa. Ipak je to totalno retro felna koja lepse ide na keca ili dvojku. Performanse su strava jer ipak felna ima samo 6.2 kg ali vizuelno nije to to. Na kraju sam ostao na 16-ticama i to Oz Superturismo i to je pun pogodak. Lepo mu stoje, nisu teske.  Mozda bi mogli da idu tanji distanceri ali nije neophodno. Mala napomena, ako neko bude na sedmicu stavljao Oz ST felne, morace da kupi duze srafove posto fabricki nece da dohvate.
    Gume sam uspeo da nadjem koje sam zeleo. U poslednjem trenutku sam navatao sa nekog starijeg stocka Rainsport 3. Kazem u poslednjem trenutku posto od ove godine kod nas ima da se kupe samo RS 5, a vise mi se svidja sara sa trojke.
    Sto se tice Golfa pregazio je 30k. U medjuvremenu sam imao jedan redovan servis. U ovlascenom je servis negde oko 13500 din. 
    To da mu je servisni interval 30k ili dve godine nije bas egzaktno, jer u masini imaju senzori za merenje viskoziteta ulja i jos nekih stvari pa ti auto sam kaze kada treba ici na servis, zavisno od toga gde, kako i koliko se auto vozi. Ako vozis lagano, uglavnom po otvorenom putu servis ce biti blize pomenutom intevalu. Ukoliko cepas jace po gradu, vise kretanja i stajanja onda se interval skracuje. 
    U svakom slucaju, sa vise strana sam dobio informaciju da je zbog naseg goriva pametnije samoinicijativno skratiti servisni interval tako da planiram uskoro da idem na drugi servis kako bi se masina podmazivala sa friskim uljem. Necu finansijski propasti zbog toga, a svakako je pametnije.
    Boja ko boja, nije nista osetljivija na grebanje od ostalih. Iako je obicna flat boja (nije metalik) svejedno je prelakirana preko tako da je ok zasticena. Imam vec par oziljaka, jbg zivim u BG-u pa je to neizbezno zbog idiota koji su na sve strane.
    Sto se ostalih stvari tice, sve je i dalje novo, nigde nista ne cvrci, nista nije riknulo, jedini problem koji imam je da ne radi upaljac  . To cu da reklamiram prilikom sledeceg servisa.  Auta lepo ide, kao sto sam ranije pisao, neverovatno lepo vuce za samo 999 cc. Razmisljao sam o remapu ali dok god mi je auto u garanciji necu to da radim, jer mogu da ugrozim garanciju a remap na ovom motorinu nije neophodan jer iovako ide sasvim lepo. 
    I ne, nisam se pokajao sto nisam uzeo TDI, ovaj maleni motor je pun pogodak. I dalje cesto vozim sluzbeni 1.6 TDI i svaki put kad se svratim u svoj auto nabaci mi se osmeh na lice. Kvacilo je mnogo mekanije u TSI-u, auto je oko 100 kg laksi sto se itekako oseca u voznji, a TSI je fenomenalno uparen sa 6-brzincem pa deluje kao da ima daleko vise snage od TDI-a sa petobrzincem.
    Potrosnja kao kod svakog turbo benzinca je vrlo sirok pojam i mnogo zavisi od stila voznje. Na magistrali je normalno oko 4, 4.5, ako bas mazis auto moze da ide i ispod 4. Autoput kako kad, nekad 5.8 nekad 6.2-3 (zavisno od vetra i temperature) ali se uglavnom vrti oko 6 na 135 po brzinomeru sto je oko 128-9 po GPS-u i to sa celom porodicom, prtljagom i ukljucenom klimom. Grad je jako saren i najvise zavisi od guzve i raspolozenja vozaca. Kad nije guzva moze da ide oko 6-6.5 ali kad je guzva oko 7.5. Ako ga bas cepim po guzvi, kratke relacije, natezanje gasa od semafora do semafora oce da ide i na 9-10, ali za vecu potrosnju od toga bih bas morao ozbiljno da maltretiram auto. Nisam primetio da merac potrosnje laze. Nisam proveravao cep metodom ali mi se slaze sta mi komp kaze sa onim koliko sam sipao i presao.
    Ne znam sta bih vise pisao, ako te jos nesto konkretno zanima pitaj.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...