Jump to content
FAS Goran

Cuppa

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Da li ste možda razmatrali opciju sa third-party alu felnama - deluje mi da nije veća razlika u odnosu na odgovarajuće čelične felne? Ovo je neka prošlogodišnja ponuda (čisto radi reference - ne reklamiram nikoga) od jednog domaćeg uvoznika, nadam se da će uskoro izbaciti i nove cenovnike, ali svakako treba sačekati i AK da vidimo šta će da ponude.
  2. Da li je normalno da se nakon pređenih 2000 km promeni zvuk motora - trenutno mi nešto više "reži" i nije više onako tih? Razlika je veoma mala i nije nešto što zabrinjava, ali čisto htedoh da čujem i vaša iskustva. Nakon 1000km sam u više navrata (obično prilikom preticanja) išao u više obrtaje (ali naravno ne u crveno), nadam se da nisam nešto produvao (ovo je i bila preporuka nekih forumaša - da se ne ulenji). Potrošnja (većinom otvoreni i auto-put) je trenutno oko 7l (čep metoda), i osetno je manja nego što je bila u početku.
  3. Moram priznati da mi je laknulo kada sam video sa kojim detaljima obrađujete "sitna crevca" - ja sam do sada u svojoj okolini bio markiran kao "freak" (u smislu da analiziram i najsitnije detalje), ali ovde sam definitivno našao istomišljenike. Sa vama bih da podelim i da se posavetujem vezano za dodatne detalje koje sam primetio. U AK sam dodatno kupio i originalne Fiat/Lancia sigurnosne šrafove za točkove (nove gume + lepe alu felne bi mogle da privuku neželjene poglede i aktivnosti), sa planom da na svaki točak montiram po jedan sigurnosni šraf (postoji jedna zasebna tema o ovome - i ljudi su se složili da bi ovo moglo da uspori potencijalne lopove a možda i da zaustavi neke amater-lopove). Ono što sam primetio je da su sigurnosni šrafovi nešto teži od originalnih (originalni su teski 57g, a sigurnosni 75g), pa me brine da li bi ovo moglo da se odrazi na kretanje/vibracije vozila pri većim brzinama, a dugoročno i na možda nekom kvaru sa ležajevima i ostalim delovima koji se naslanjanju na točak. Kakva su vaša mišljenja po ovom pitanju? Takođe, da li je neko primetio da se parametri po pitanju performansi (maksimalne brzine koje se dostižu nakon prvog perioda korišćenja vozila) bitno razlikuju između verzija 500L/500L wagon (176 km/h) i verzije 500L CROSS/SPORT (162 km/h). Neverovatno mi je da su zbog ovih maski ili čega već toliko bitno narušili aerodinamiku da je razlika čak 14 km/h za verzije sa 1.4b motorom.
  4. Danas je stigao i moj Cross. Hvala svima!!! Ovaj forum mi je dosta pomogao da donesem pravu odluku i kupim nov auto. Nisam se puno javljao i piskarao budući da je većina tema prilično detaljno obrađena i da samo treba da se čita - većina saveta, recenzija, komentara itd. je napisana nekako "bratski" i bilo je zadovoljstvo da se čitaju. Ali moram da pomenem da su pomogli i prodavci polovnih automobila koji su me u više navrata lagali i prodavali krševe koje su u oglasima i telefonskim razgovorima hvalili na sva usta. Što se tiče opreme - sve je tu, zajedno sa "Elektropreklopivi retrovizorima sa osvetljenjem" koje sam pominjao u prethodnom postu (navigacije nema, ali je nisam ni kupio tako da je to OK). Opšti utisak je veoma dobar i u skladu je sa recenzijom koju je kolega iznad napisao. Sve je jako lepo uklopljeno i funkcionalno. Jedino sam na volanu osetio neke čudne vibracije u dva navrata dok sam stajao (dakle nisam pomerao ni auto ni volan), ali ovo ću još malo da posmatram. Boja je takođe malo "pomorandžina kora" i vrata definitivno nemaju "zub" - ali se lepo zatvaraju (imaju neki normalan otpor). Zub imam na starom Pežou (21 god) i sa njim sam imao dosta problema (svake zime mi zatrokira i teško se otvaraju vrata pa mora non-stop da se podzmazuje), tako da mi je ovo možda i bolja varijanta. Krivo mi je samo što nisam uzeo rezervni točak (ćopavac+alat) - kada sam poručivao auto uštekao sam se za 100e, a naknadno nisam mogao da ga dodam (dok sam ja mućnuo glavom, porudžbina je već bila zaključana). Nadam se da ću to moći da nađem preko nekih oglasa. AK u kojoj sam uzeo auto (ne znam da li je dozvoljeno da ih spominjem) su bili izuzetno ljubazni i susretljivi za razliku od druge AK koja mi je bila bliža ali u kojoj me je prodavac ubeđivao da uzmem skuplji "auto-kredit" preko njih, a koji mi nije pružio skoro nikakve informacije oko ponude i opreme koja se dobija. A da ne kažem da je izjavio da "fabrika ne radi - ko zna da li će do zime i da proradi". Što se tiče neke osnovne opreme, ne znam da li su ostali uz auto dobili i set obavezne opreme (prva pomoć, sijalice itd.) - ja nisam dobio ništa (dobro je da sam se setio da kupim pre nego što sam odvezao auto). Kod AK sam dodatno kupio i sigurnosne šrafove i litar Selenia ulja za dosipanje. Jedina stvar koja me za sada brine je potrošnja - magistrala i auto-put oko 100km ispod 3k obrtaja 7,5-8l. Ali ovo je tek prvih 100km, nadam se da će se malo smanjiti. Takođe, malo glupo zvuči, ali me buni ova digitalna klima - nisam siguran da li sam baš najbolje razumeo uputstvo (temperatura stoji podešena iako sam isključio AC, ne razumem svrhu Auto moda i ne znam kako da je koristim a da smanjim na minimum formiranje nepriatnog mirisa i mikroorganizama). Ovo zahteva verovatno malo i eksperimentisanja i dublje analize kojoj ću posvetiti malo više vremena. Na starom autu nisam imao klimu, a na službenom (koji sam ja vozio otprilike 1% vremena a 99% drugi) je klima bila izvor nekakvog smrada i ko zna kakvih boleština, pa sam malo zatucan.
  5. Sada ste i mene uplašili - treba uskoro da preuzmem Fiat 500L Cross (juče im je prošla uplata i izdali su mi račun). Auto sam video ali nisam stigao detaljno da ga pogledam. Ono što mi je zapalo za oko je nepravilnost koja se tiče retrovizora, budući da mi je za "Kameru za parkiranje pozadi" uslov bio da kupim i "Elektropreklopivi retrovizor sa osvetljenjem" (bili su vezani). Na FCA računu koji sam dobio piše opcional "Ogledalo za mrtvi ugao" i nigde se ne spominje ovo što navedoh iznad. Da li neko ima ideju kako ovo da proverim (nisam video nikakvo dodatno dugmence u vratima, a parkirani auto nije imao "uvučene retrovizore")? Takođe da li ova opcija podrazumeva da su "El. podesivi spoljni retrovizori sa grejačima" pošto je ovo u standardnoj Cross opremi. Pitao sam za Šuspleh (zaštita motornog prostora odozdo) - košta nešto više od 11k dinara - da li ima neko iskustva sa montažom istog (pretpostavljam da u ovlašćenom servisu moraju da ga montiraju)?
  6. @neshaoct Hvala za info - pogledao sam na kraju kompletan video, interesantnu su prezentaciju napravili. Deluje stvarno lepo ovo osvetljenje, bilo bi dobro da neko od srećnih vlasnika napiše koju reč. @ortakov Onda je to druga priča - sada je cena za dodatni retrovizor u aktuelnim cenovnicima 50 eur.
  7. Da li se isplati doplatiti 50€ za taj "retrovizor za nadzor dece" - meni deluje da je to puno parica? Takodje, pretražih kompletan internet u nadi da pronadjem kako izgleda ambijentalno osvetljenje na 500L-u, ali bez uspeha - da li neko možda ima neki link ili sličice (apsolutno nemam predstavu šta je ovo)?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...