Jump to content
FAS Goran

ribolovacr

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Resio sam problem. Regulator pritiska goriva je na pumpi u rezervoaru. Propala je gumica koja ga dihtuje za kuciste pumpe i tu je imao luft i vracao gorivo. Svi navedeni simptomi su bili uzrokovani losim pritiskom goriva. Moze lock teme.
  2. Proverio sam srafciger metodom pritisak u magistrali. Posle duzeg stajanja nema nikakav pritisak u magistrali i upali posle 5 verglanja. Nakon 10 minuta stajanja pritiska nema, tj ne strca gorivo uopste. Dam kontakt, odradi pumpa, vratim kljuc i onda strcne rmalo. Posle toga probam da upalim, zavergla malo duze i upali. Zna li neko gde se nalazi regulator pritiska na ovom motoru i kako da ga proverim? Takodje me zanima gde je nepovratni ventil, u pumpi ili u regulatoru? Kako da proverim da li dizne drze pritisak?
  3. Kupio bih tester za merenje pritiska goriva u sistemu. Nisam mehanicar, ali ispade velika filozofija da mi izmere pritisak u siatemu, jer lokalni majstori nemaju uredjaj. Verovtno su odokativnu metodu strcanja goriva srafcigerom doveli do savrsenstva, pa im tester ne treba. Imam pandu kocku, dobla 2006 1.6 16v i dobla 2010 1.4 16v na njima bih merio pritisak. Koja dimenzija prikljucka- holendera mi treba za ova vozila? Gledao sam nesto ovako ali ne znam da li ce da pase https://www.pitstop.co.rs/dijagnostika-vozila/1302-tester-pritiska-goriva-benzinskih-motora-mg50195-30195.html?search_query=Pritisak+goriva&results=145
  4. Hvala, bacih pogled. Probao direktno na plin i upalio odmah. Moracu da nadjem nekog da mi izmeri pritisak goriva, sto se ispostavlja kao nepremostiva prepreka u Zajecaru, jer niko od mehanicara nema tester. Ako neko zna koji set odgovara za fiate, panda kocka i doblo, neka okaci link molim vas. Samo da ne kosta mnogo, treba mi samo za ta dva auta. Hvala
  5. Doblo Cargo 1.4 Kad je auto hladan vergla kao da nema goriva i upali iz petog, sestog verglanja. Dok je bilo toplo vreme letos palio je iz drugog puta, prvi put se ugasi. Sada kako pada temperatura sve teze pali ujutru. Preko dana dok se vozi pali na kljuc. Primetio sam letos da prilikom prvog paljenja malo kasni sa dodavanjem sauha, tj. poveca ler na 1300 obrtaja tek posle par sekundi od paljenja. Kako se greje tako spusti sauh i to je ok. Primetio sam i da se skazaljka temperature rashladne tecnosti pomera skokovito u nekim koracima po 2-3 mm odokativno dok ne postigne radnu temperaturu koju inace drzi dobro. Pumpa se cuje da odradi. Probao sam da nekoliko puta nadrukam gorivo na kontaktu, pa onda da verglam, ali to nema nikakvog efekta. Vergla i ne daje znak da ce da upali. Ako neko ima neku ideju molio bih za pomoc. Hvala unapred.
  6. Teorija je jedno praksa drugo. Imam vise vozila na gas i ovo je najekonomicnije. Razlika je 1l gasa vise u odnosu na benzin, sto je za vozilo od 1400kg i aerodinamiku cigle vrh. Ja prezadovoljan.
  7. Ugradio sam plin u dobla 1.4 16v 70kw 2010.god. kod Dore. Qbox 4 plus, stag isparivac i dizne. Ljudi su odradili posao maksimalno profesionalno, pedantno i brzo. Sve je spakovano i nastelovano beaprekorno. Odmah zavrsio atest i krenuo da se vozim. Auto ide isto kao na benzin, a potrosnja plina je za oko 10% veca u odnosu na benzin nevezano grad ili autoput. Generalno sam prezadovoljan. Five thumbs up za DORU.
  8. Pozdrav svim članovima. Pratim duze vreme forum, pomogao mi je za neke stvari, pa cu probati i ja da se oduzim. Imam dobla 2 1.6 16v sa ugradjenim tngom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...