Jump to content
FAS Goran

Cofix

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Najcudnije mi je bilo kad je rekao da je bi lanac trebao da bude kraci za celo "koleno", to je valja onaj pin. Ako je to istina to je onda par milimetra. Verujem da bih se tad ventili i klipovi sastavili i ako je uzubcen kako treba.
  2. Pozdrav drugari. Imam problem sa evom 1.3mjet 84ks. Naime Vlasnik sam vec skoro godinu dana. Dosao je vreme za veliki servis posto je krenuo lanac da se cuje pri paljenju. Prvo sto mi je majstor rekao jeste da mi je DPF 98% zapusen i mora da pokusa da se ocisti. Rekao sam mu da moze i da odnese na ciscenje. Nisu uspeli da ociste DPF kazu daje skroz zapusen. Posle toga mi je rekao da je glava motora radjena i da posto je glava obradjena i novi lanac ce da cangrlja prilikom starta a kad nabije pritisak ulja to prestaje. Posle toga mi je rekao da ce da vrati ceo set lanca odakle ga je uzeo i da mi umanji za toliko para cenu servisa. Mene zanima da li je moguce da je glava bila toliko kriva da je neko skinuo materijala vise nego sto je fabrika dozvolila (ili po specifikacijama). I ako je skinuto vise nego sto je trebalo zar ne bi trebalo ventili i klipovi da se sastave. Kako to da zatezac lanca ne nadoknadi to sto je glava obradjivana. Pozdrav
  3. Pozdrav svima imam Stila 1.6 16v i imam problem za centralnim zakljucavanjem. Preko kljuca se auto ne zakljucava kao i preko dugmeta koje ze nalazi na vratima vozaca. Da ne radi samo preko kljucaznao bih da je kljuc izgubio kod pa bih ga programirao. Ali mi je cudno sto nece iznutra da se zakljuca i zakljuca. Osiguraci su svi dobri. Preko kljuca se zakljucava. Jedino da je otisao taj modula za zakljucavanje.
  4. Majstor kod koga radim veliki servis mi je rekao cenu za ruke 8000 i ako hocu i dizne da skidam i da ih on nosi da ih testira to bi bilo jos 4000 na tih 8000. Drugi su mi trazili 7000 za skidanje i testiranje dizni. A dijagnostika kaze da su dizne sve u okviru normale.
  5. Citao sam vec tu temu i znam sta je resenje ali sve gledam ako ima neko drugo(jeftinije) resenje. Meni se cini kao da dizne nalivaju i da se zbog toga prlja dpf
  6. Na bordu pise l/100. Trenutno stoji 6.1l/100 na predjenih 470km sa prosecnom brzinom od 33km/h stim da je 250km vozeno na autoputu i potrosnja je bila 5l/100. Dizne su proverene na dijagnostici i sve su dobre nema velikih odstupanja. Uglavno zbog mirisa dizela i potrosnje. Ako dizne nalivaju moze da podigne nivo ulja i posle jos veci problemi.
  7. Imam problem sa potrosnjom goriva. Na bordu mi pise 7,4l/km i to kombinovane voznje. Kad je hladnije par sekundi radi neravnomerno kod prvog paljenja i oseca se miris dizela a i dimi beli dim. Kad je toplo ne oseca se dizel ali radi neravnomerno kod prvog paljenja. Ulje ne trosi kao i antifriz. Moja predpostavka je da su dizne. Regeneraciju radi na svakih 200-300km i na auspuhu ima crne cadji. Ne znam da li prvo da ocistim DPF filter, jer on moze da utice na potrosnju. Posto mu je vreme za veliki servis zanima me sta bih ja mogao tu da uradim sa diznama, posto znam da za te 351 dizne nema rezernih delovo. Da li moze da se samo ociste?
  8. Pozdrav ljudi, vozim Fiat punto 1.3mjet 2003god. i imam problem sa tezinom okretanja volana. Lampica za servo se retko pali, mozda jednom u dva meseca. Problem je to sto se volan teze okrece u desno nego u levo. kad okrecem u desno kao da ima neki otpor i da sam hoce da se vrati, dok kad se mota u levo ide lagano i normalno se vraca na sredinu. Razmisljam da nisu u pitanju solje amortizera. Ovaj problem je uglavnom prisutan, ima trenutaka kada se se volan mota lagano i desno i levo. Da li je neko ima slicna iskustva? Pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...