Jump to content
FAS Goran

Tipo95

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Tipo95

  • Rank
    Regolari

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meni su lepi. Mislim da će sada ići u cenovno viši rang. Ciao 1.4 atmo Nisam još pohvatao koji cajgeri su iz kojeg, izgleda su ovi sa centralnim brzinomerom iz crossa. Dobre felne
  2. Strpi se malo da se razradi motor, pa posle slobodno budi malo slobodniji u obrtajima pri ubrzavanju, ja nemam utisiak inferiornosti na autoputu osim na većim usponima, ostalo sve je sasvim korektno, malo vremena da ga osetiš kad mora niža.
  3. Naravno, vrata gepeka koja se otvaraju do ravni gepeka je svakako praktična stvar, ko stlano nešto utovara istovara, ima neki posao, ubciš izbaciš, a i ako legne malo nije strašno pošto je povišen Pa dobro, malo osvrt Tipo vs 500l pošto su cenovno tu negde a i ciljna grupa se delom preklapa kod porodica
  4. Po meni cross verzija tj. ovoliko veliki klirens jedino za to ima opravdanje, da se zagazi u dublji sneg a da se auto ne okači na njega i zaglavi, i uz to da se po neravnom terenu ne zakači patos...
  5. Slažem se da cross sada sa ovom akcijskom cenom od oko 12.000 ozbiljna prilika.Da zaista može da posluži u snegu ili negde van puta. Kakva je asistencija ili kako se već zove što pomaže u snegu? Verovatno ima odgovora na 500l temi... Da, vožnja u rikverc sa HB je veoma veoma teška, sa tamnim staklima dodatno, često ga nakrivo parkiram u rikverc što mi se nikad nije dešavalo ranije. C stub ogroman, kad treba negde da se uključiš iz kontra strane nema teorije da vidiš, tu je karavan u prednosti jer ima treće staklo. A da možda sačekaš restajl, uz nadu da cena neće biti mnogo veća, u šta sumnjam ako ne bude 1.4 motora, jer ako bude drastično lepši kajaćeš se.
  6. Ako će polovan onda tek može da se razveze priča ''šta kupiti za 8-9.000''
  7. Može petom, samo njemu to nije najveća brzina jer ima 6. brzina tako da nije baš za poređenje sa nekim autom koji ima pet brzina. Uz begaljicu maksimlana brzina je na vrhu uspona oko 100km/h zavisi sa koje strane, ka Bg može više i mislim da možei 6 da izađe naravno ako se dole u podnožju vozi 150km/h. Iz smera iz Beograda ako te neko ometa tj. ne uspeš da voziš svoj ritam može da bude na vrhu i samo 90km/h. Kombinovana potrošnja može da se drži na na 7,5. A mislim da i Bg može do 10 da bude. Ovo oko oštećenja i polovnih ne znam, da znam ne bih uzeo novo
  8. Pozdrav, što se tiče testiranja moje mišljenje je da zaobiđeš salone, u nekim je bilo ''testiranje'' oko salona neregistrovanog, a čak i kad sam našao i zakazao registrovanog i to je bilo premalo iskustva. Ako hoćeš relano da ga testiraš najbolje je da ga iznajmiš na dan u rentacar i probaš sve varijante, autoput i sl. Jeste to malo trošak ali jedino realno. Druga neka opcija je da probaš nekog iz oglasa polovnog, ali opet i i to ima neka ograničenja, naravno i trošak. Takođe mislim da po ceni 10.600 ne može da se nađe HB već samo limuzina. Napomenuo bih da ko vozi samo u gradu treba da planira veću potrošnju, na otvorenom je ona veoma veoma prihvatljiva ali grad ne toliko.
  9. Vidim da voziš Cromu, pa ako imaš potrebe za karavanom možda i o tome razmišljati, možda i sa plinom fabričkim, izađe to malo skuplje nego osnovna verzija limuzine ili HB ali kad je već slab motor bar da se voziš jeftino ja malo žalim za tom opcijom ali opet nemam tolike neke potrebe, ne prelazim puno, malo mi se i svideo street sa felnama i crnom maskom i lajsnom, mada i to može da se doradi na karavanu, da se kupe neke felne, na karavnu bi tek pasovale neke veće, što je opet dodatni trošak, ako je karavan 12.000 sa čeličnim plus felne plus plin.. a opet karavan nije toliko veliki i karavanski, lep je, ko voli izgleda hedžbeka ne limuzine. Najbolji paketi za najmanje pare su za limuzine pa ko voli
  10. Pa u ovlašćenom će ga nemestiti verovanto isto onako kako bi i bio da je uzet kao dodatna oprema u startu, a verujem da se šrafi. Ali zato vozimo nešto što više neće moći da se kupi, pa će mu vrednost rasti, bićemo raritet https://www.sicurauto.it/news/attualita-e-curiosita/fiat-produce-lultimo-fire-storia-di-un-motore-quasi-indistruttibile/
  11. Čestitke kolega, baš je dobar crni, svaka čast. Na motor ćeš se verujem privići vremenom, malo da se prilagodiš stilom vožnje, i ja sam prešao iz jtd u tipa 1.4, nije to tako stašno, u nezahtevnoj vožnji (ubrzanje, uspon) ovaj motor sa ovim menjačem zaista može lepo da se vozi, da izvuče na malom gasu.. a za ubrzanje, uspon, niža brzina pa gas nema druge. Em je slabiji motor em ima više brzina. I moj je steet, čudi me samo da je kod tebe stariji ''radio'' multimedija, u steet bi trebao biti sa 5'' ekranom, slično, al malo kao bolje, tač skreen na ekranu, veći ekran. Što se tiče brzinomera ja nisma primetio da mi nešto smeta, možda položaj volana je nisko pa zaklanja... Ablenderi su i meni nekad daleko, npr dešava se da kad dajem migavac gurnem ručicu u položaj dugih svetala, kako li je onima sa kraćim pristima.... Komande na volanu su meni ok, ove pozdai za radio skroz funcionalne, prebacivanje pesama levom rukom, sve je ok, ove napred aj manje više za neke paramamtre u vožnji, potrošnja... desno tempomat, mora biti pri ruci kad se koristi ko ga koristi... Za naslon za ruku sam se i ja preštao što ga nisam dodao kad sam uzimao da dodam na kredit jer je doplata bila 110 a ovako je oko 100eur onaj amster. Mislim da za 110eur i dalje možeš u ovlašćenom da dodaš...
  12. Pa nem' pojma, baš kad je prva kiša dok put ver još uvek prljav i mastan, prva druga kliza šlajfuje.. šta bi radio da je 1.6 turbo... taao da nešto po kiši sam sa njima oprezan.
  13. Moj Tipo je došao sa Eco continental gumama, i neki moj opti utisak je da i nisu neke gume, nemam ja sad tu neku procenu dal su udobne, meke, tvrde... ali mala kišica one priklizavaju...tako da im nešto ne verujem kad je mokro. U običnoj vožnji u krivinama nisam primetio neke neobična ponašnja ceo auto lepo drži pa sad nem pojma, nekada ga u brdu baš nateram u nekoj krivini brzo (da ne izgubim polet, jbg 1.4...) i drži lepo
  14. Realno da, al šta mogu i da promene, branik maska, farovi, led... verovanto na nivuu 500la šta je urađneo, pozadi ver isto, e sad kao što reče kako će biti unutra... i kako ćemo da mu stoji ako bude cross, to bi radikalnije drugačiijje izgledalo ako bude na nivou 500l cross

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...