Jump to content
FAS Euroauto Goran

Tipo95

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Tipo95

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks
  1. Dal je moguće da je bmb 95 132 rsd... odoh ujutru da sipam pun vidiš da su već udružili proizvođači da smanje proizvodnju da bi cene porasle, sad mi ja na pola, auto se malo vozi, tako da će pun da potraje...
  2. Baš tako, po ovom modelu koji sam napravio samo promena benzina sa 148 na 140 je razlika u mesečnoj uštedi sa 3.900 rsd na 3.300 rsd... a što je bliže 3.000 postavlja e pitanje opravdanosti, već sa 4.000 je drugačije. Mada, 20% je baš malo... ja sam napravio računicu sa 15% vožnje na benz, 25% veća potrošnja gasa i izlazi 26% uštede, ne znam gde se razlikujemo
  3. Ok, ne opterećujem se nego vidim da je svakako stavka koju ne treba zanemariti pri kalkulaciji, a nije mala, ako ispadne da se tako vozi 15-20% vožnje onda prebacivanje na benzin vna toga nije ni potrebno. Bicikl je za ovu godinu bio planiran svakako, al pre se nadam rekrativno, sa posla uvek juri žuri, deca, žena.... ja bih najviše voleo da ne moram da palim auto do posla... ali svakako to nije njegova primarna vožnja, to izađe oko 20% kilometraže
  4. Sad sam napraivo neku matematiku na 50:50 grad otvoreno, da je prosečna relacija po gradu 5km, i da je 70km otvoreni, i pri svakom paljenju pređe 2km na benzin, izađe da od 15.000km 3.000 se vozi na benzin, što dođe blizu tih 0,5l, možda je realno nešto manje, kad se uproseči leto zima.... To znači da je bolje da se greje u mestu, bar kad je hladno?
  5. ali... i ovako bi to bio opet neki kredit... za tu razliku u uštedi mogao sam da uzmem karavan, na plin, da ne mislim o rez točku, i da mi ostane crvena mesečno u džepu jbg... da, da razumem, još meni do posla 7 km, dok prebaci tamo vamo... pa to ne verujem, ništa se sad ne ustežem, niti bih kasnije nešto više.... možda.... tipa aj da skoknem negde na bazen na sat dva ne košta put mnogo
  6. Ja sam u početku mislio da ću prelaziti manje, oko 12.000km, ali ver sad malo i deca porasla pa se više švrćka imalo je izgleda da ide na 15.000km tako da se matematika malo promenila... Da auto je nov, i planiram da ga vozim bar ovih 7 god koliko je kredit tj. sada već nešto više od 6 god.... Garanciju znam da preuzima distributer, i znam da to nije kao proizvođačeva i da distributer može više da zakera... ali... e sad nisam proverio za dužinu garancije, potšo imaam produženu na 4 godine, da li ostaje ta ili ne, proveriću hvala @dach@ svakako sam bio voljan da sačekam koliko toliko da prođu ''dečije bolesti'' da je nešto simptomatično, kao npr kvačilo, ali za sad na 9.000km nema nekih nagoveštaja... @shuxx tvoja matematika kaže 3.000 rsd mesečno na 15.000 km godišnje nije ni to malo... mada sad je jeftiniji benzin, pre je bila veća razlika... A i ovo 0,5l na 100 benzina menja računicu, da li toliko potrošnji na paljenje dok ne prebaci? Ne planiram da ne vozim na benzin uopšte ali po gradu na planiram negde na otvorenom da Možda je trebalo to i ugraditi kad sam ga uzimao i da se finasira iz istog kredita, razlika u rati bila bi mi 10ak eur mesečno... a 3.000 uštede goriva... al nisam razmišljao o tome...
  7. Pozdrav, u poslednje vreme tj. pre ove krize, počeo sam da razmišljam da ugradim plin u novog tipa, logikom kad već ne vozim snažan auto onda bar da se vozim jeftino, jer kad se baci na papir 3-4.000 mesečno nije mala stavka, a cena ugradnje je 750eur kod ovlašćenog sa atestom. Sad ta odluka stoji da sve ovo prođe, pošto i auto stoji ali da se malo u međuvremenu raspitam. Najviše me insteresuje ono što se poslednje vreme pominje da je plin prošlost, da gase modele i sl. ne pratim baš te teme ali sam na par mesto to sreo, pa me to najviše interesuje, što je možda i najteže znati šta će biti sa plinom, ne verujem da čak i ako se gase modeli, da će se u skorije vreme smanjiti mreže mesta za točenje? Pominjalo se već da je ovaj motor dobro podnosi i plin i nekako u to verujem, da takođe gubitak snage nije velika, a i mala mu je osnovica a svakako sa nižom potrošnjo mogao bi više i da se stisne što iskreno ponekad se redukuje zbog potrošnje Da, ostaje mi dilema ''skrnavljenja gepeka'' to moram da probam sa nekim ćopavcem kako će da izgleda u gepeku pošto mi se ne gubi puno gepeka jer mi je to bio značajn kriterijum za kupovinu Tipa.... a ne mogu sad to da probam jer imam rez točak punih dimenzija. Takođe jednu stvar još treba da proverim, da li boca zauzima u visinu sad koliko i rez točak punih dimnzija ili eventualno manje, jer moj Tipo zbog punih dimenzija rez točka ima 7-8 cm gubitka dubine prtljažnika, jer okolo točka ima dodatnu penu koja niveliše gepek Ako neko ima iskustva zahvalan bih bio na odgovoru..
  8. Najozbiljnija fotka Tipa koju sam video... Nema sta crna mu najbolje stoji...
  9. Još je na reklami stavljen u prvi plan HB Sport a nema sedana na slici žabarski skroz.
  10. @totti na žalost nije, el.podeševanje jeste ali grejači nisu., ja npr se nisam setio to da pogledam kad sam kupovao, predpostavljao da ima, kad ove zime otkrih da nema... Kad smo već kod toga, video sam na Siluxu za Tipa ne tako skupa ogledala sa grejačima. Da li neko zna, da li je instalacija razvedena do retrovizora ili je negde u vratima pa bi moralo da se sve rasklapa da se poveže?
  11. Korektna ponuda. U odnosu na prošlogodišnji HB Street dodatno par stotina eur opreme, koja inače treba, naslon za ruke 110eur, parking senzori 250eur, pozadi podizači 110eur, retrovizori sa grejačima 70eur. SW baš lep, naročito u tamnoj boji, nije toliko veliki.. malo produženi HB pa i izledom isti šmek. Neznatno teži od HB pa ver isto i ide, tako da možda da mi je onda ova pamet možda bih uzeo SW sa plinom, ovako u HB mi žao da skranvim gepek, a u SW bi imalo mesta za sve... mislim da bi razlika u potrošnji na plinu otplaćivala i to što je 500eur skuplji SW i plin koji je 750eur, rata kredita bi bila veća za max 20eur.
  12. Ovo je baš preterano potcenjivanje ovog motora. Poznato je da tipo svoju max ks ima na visokim obrtajima ali već preko 3.000 ona je blizu max, tako da ako se održava iznad 3.000 neće morati da se gura. Što znači da u određenim situacijama zavisi i od zaleta. U smeru ka Bg ako se pre Begeljice vozi 150kmh a to je znači blizu 4.000 obrtaja na vrhu ste u 6. sa 120-130kmh sa 3.000 obrtaja. Ako nema zaleta na 150kmh onda nema ni tih obrtaja u 6. pa se mora prebaciti u 5. da bi se obrtaji održali preko 3.000 tj. zadržala snaga motora i onda se na vrh izlazi sa 100-110kmh. U smeru iz Bg, pošto je kraće relacija za zalet zbog nove rampe, teško se može pregurati 140kmh do uspona, i uspon je otriji, pa tu ne gine vraćanje u petu i izlazak na vrh sa 100kmh. Ko ne vozi na ovakav način i na primer sa 6. brzinom i malim obrtajim počne uspon udaviće ga i biće razočaran.... ukratko. Kome je ovo malo i želi da ubrzava na ovim usponima, potreban mu je jači motor.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...